دانلود Nisus Writer Pro v3.3 MacOS - نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن برای مک
For macintoush

دانلود Writer Pro برای مک

بسیاری از کاربران امروزه برای نگارش متون مختلف از برنامه های ویرایشی متن بسیاری استفاده می کنند، نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با ویژگی های متعدد کاربران را در این امر یاری می کنند. اما بسیاری از این نرم افزارها در بسیاری از مواقع با مشکلاتی روبه رو می شوند که یکی از این مشکلات ویرایش فایل های حجیم است، متون گسترده با حجم بالا در هنگام بارگذاری در این نرم افزارها دچار مشکل شده و در هنگام انجام عملیات ویرایشی نیز از سرعت بسیار پایینی برخوردار می باشند.
Nisus Writer Pro محصول شرکت Nisus یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد است که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا است. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nisus Writer Pro:
- نوار ابزار حرفه ای
- قابلیت ویرایش فایل های متنی
- دارای دایره لغتی کامل برای استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
- قابلیت Find و Replace پیشرفته
- خاصیت Drag & Drop برای انتقال متن انتخاب شده
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ...

اما وجه تمایز Nisus Writer Pro نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جهت ویرایش متن از این نرم افزار کاربردی استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار قابلیت ویرایش فایل های متنی مورد نظر خود را انجام دهید.

کلمات کلیدی: نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن برای مک, نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن, نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن مک, ویرایشگر قدرتمند متن برای مک, ویرایشگر قدرتمند , Nisus full software collection, دهسعس , دهسعس , Download Writer Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, صقهفثق حقخ, صقهفثق حقخ, Nisus Writer Pro is the powerful word processor for macOS. An intuitive interface, powerful writing tools, and unmatched compatibility make Nisus Writer Pro the choice of serious writers everywhere., دانلود Nisus Writer Pro MacOSX نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن برای مک, متون گسترده با حجم بالا در هنگام بارگذاری در این نرم افزارها دچار مشکل شده و در هنگام انجام عملیات ویرایشی نیز از سرعت بسیار پایینی برخوردار می باشند. Nisus Writer Pro محصول شرکت Nisus یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند., Nisus Writer Pro, Nisus Writer Pro مک, Nisus Writer Pro برای مک, نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن, نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن مک, ویرایشگر قدرتمند متن مک, ویرایشگر قدرتمند متن برای مک, Utilities, کاربردی, دانلود Nisus Writer Pro v3.3 MacOS - نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن برای مک,
2022-09-02
15:42:13

دانلود Nisus Writer Pro v3.3 MacOS - نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن برای مک

💻 نام نرم افزارWriter Pro
📌 شماره نسخهv3.3
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل281 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/6/11
📊 تعداد دانلود6,176
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️