دانلود MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start - آموزش اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری

دانلود آموزش اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری

JQuery یک کتابخانه جاوااسکریپتی سبک و سریع است که شعارش "کمتر بنویس و بیشتر انجام بده" و هدفش استفاده آسان و سریع از امکانات جاوااسکریپت در وب سایت است. برای یادگیری JQuery باید اطلاعات پایه ای در مورد HTML ،CSS و JavaScript داشته باشید. جی کوئری کارهایی که نیازبه کدنویسی های فراوان جاوااسکریپت دارد را به گونه ای ساده می کند که می توانید با یک خط کد همه آنها را انجام دهید. شما می توانید جی کوئری را به صورت یک لایه انتزاعی توصیف کنید زیرا قابلیت های بسیاری را که می باید در خطوط بیشماری از کد جاوا اسکریپت می نوشتید گرفته و آنها را در توابعی (functions) که می توانید تنها در یک خط کد فراخوانی کنید پنهان می کنند. جی کوئری جایگزینی برای جاوا اسکریپت نیست و با این که برخی میانبرهای نحوی نوشتاری را در اختیارتان می گذارد اما کدی که هنگام استفاده از جی کوئری خواهید نوشت هنوز هم جاوا اسکریپت می باشد. یکی از کاربرد های مهم JQuery داشتن دستورات بسیار ساده و قابل درک در زمینه بکار گیری تکنولوژِی ای جکس می باشد. به طوری که  می توانید یک طراحی سایت را با کمک JQuery به صورت فول ای جکس طراحی کنید. HTML5 یک زبان نشانه گذاری برای توصیف اسناد وب (صفحات وب) است و از مجموعه ای از عناصر (elements) و برچسبها (tags) ساخته شده است که به عنوان دستورالعمل هایی استفاده میشود تا به مرورگر آنچه را که باید در یک صفحه وب نمایش داده شود و نیز چگونگی ساختن آنرا بگوید. در مقایسه با HTML عناصری از آن حذف شده اند و برچسب های جدیدی نیز به آن اضافه گردیده اند. HTML5 در همه مرورگرهای مدرن پشتیبانی می شود. علاوه بر این، همه مرورگرها، قدیمی و جدید، به طور خودکار عناصر ناشناخته را به عنوان عناصر درون خطی اداره می کنند. HTML5 ، هشت عنصر جدید معنایی HTML را تعریف میکند، و همه این عناصر در سطح بلوک هستند. HTML5 در حال حاضر با CSS3 همراه بوده و هنوز درحال توسعه و پیشرفت است.
در دوره آموزشی MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start با آموزش ساخت اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری آشنا می شوید.

کلمات کلیدی: HTML5, آموزش HTML5, آموزش تصویری HTML5, آموزش ویدیویی HTML5, آموزش کامل HTML5, آموزش کاربردی HTML5, فیلم آ, MVA full tutorial collection, پرش, ئرش, Download MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, پرش زقثشفث افپم5 شححس صهفا تضعثقغ تعپح سفشقف, ئرش زقثشفث افئم5 شححس صهفا تضعثقغ تعئح سفشقف, Want to know what exactly jQuery is and why it's so wildly popular?, دانلود آموزش های شرکت ام وی ای, hl ,d hd, hl ,d hd, دانلود آموزش آموزش اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Development, download, HTML5, Learning, MVA, وب, Web, آموزش, ام وی ای, اچ تی ام ال 5, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start با آموزش ساخت اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca h\ ihd h] jd hl hg 5 fh [d :,mvd, hl,ca hm ihd h] jd hl hg 5 fh [d :,ئvd,دانلود MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start - آموزش اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری,
2018-02-09
13:32:13

دانلود MVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start - آموزش اپ های اچ تی ام ال 5 با جی کوئری

🎓 نام آموزشMVA Create HTML5 Apps with jQuery Jump Start
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل8590 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/11/1
📊 تعداد دانلود6,941
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها