دانلود EagleFiler v1.9.9 MacOS - نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک
For macintoush

دانلود ایگل فایلر برای مک

EagleFiler نرم افزاریست که تنظیم کردن و رسیدگی به اطلاعات شما را آسان می سازد. این نرم افزار به شما اجازه آرشیو کردن و جستجوی mail، صفحات web، فایل های PDF، واژه پردازی اسناد، عکس ها و ... را می دهد. از این نرم افزار برای گردآوری اطلاعات گوناگون استفاده می شود. این ابزار با داشتن رابط کاربری ساده میان انواع فایل ها جستجو می نماید، فایل ها را درون پوشه ها سازمان دهی می کند و با برچسب ها و یادداشت ها توضیحات دلخواه را به آن می افزاید. همچنین می توانید همه چیز را در یک پوشه باقی بگذارید و اطلاعاتی را که نیاز دارید را در جست و جو به آن اشاره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار EagleFiler:
- رابط کاربری ساده و آسان
- حجم کم نرم افزار
- مدیریت اطلاعات و اسناد
- جستجوی سریع
- و ...

اما وجه تمایز EagleFiler نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جهت مدیریت اطلاعات و اسناد از این نرم افزار کاربردی استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار از جستجوی سریع آن بهره مند شوید.

کلمات کلیدی: نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک, نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد, نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد مک, مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک, نرم افزار, C-Command Software full software collection, ز-زخپپشدی سخبفصشقث, ز-زخئئشدی سخبفصشقث, Download EagleFiler Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ثشلمثبهمثق, ثشلمثبهمثق, Collect notes, e-mails, and Web pages on your Mac, and search them instantly. EagleFiler makes managing your information easy., دانلود EagleFiler MacOSX نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت سی کامند سافت ور, sd :hlkn shtj ,v, sd :hlkn shtj ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ایگل فایلر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hd"g thdgv, hd'g thdgv, نرم افزاریست که تنظیم کردن و رسیدگی به اطلاعات شما را آسان می سازد. این نرم افزار به شما اجازه آرشیو کردن و جستجوی mail، صفحات web، فایل های PDF، واژه پردازی اسناد، عکس ها و ... را می دهد. از این نرم افزار برای گردآوری اطلاعات گوناگون استفاده می شود. , EagleFiler, EagleFiler مک, EagleFiler برای مک, مدیریت اطلاعات و اسناد, مدیریت اطلاعات و اسناد مک, مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک, نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد, نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد مک, Utilities, کاربردی, دانلود EagleFiler v1.9.9 MacOS - نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک,
2022-10-17
19:50:00

دانلود EagleFiler v1.9.9 MacOS - نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد برای مک

💻 نام نرم افزارEagleFiler
📌 شماره نسخهv1.9.9
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل32 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/25
📊 تعداد دانلود5,799
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️