دانلود Translatium v14.0.0 MacOS - نرم افزار مترجم متن برای مک
For macintoush

دانلود ترنسلیتیوم برای مک

یکی از مشکلاتی که افراد در ترجمه متون دارند نبود وسیله ای برای ترجمه کل متن است. بسیاری از دیکشنری های رایانه ای تنها کلمه ها را ترجمه می کنند که این برای افرادی که تسلط به زبان ندارند مناسب نیست. Translatium یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید translate کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Translatium:
- امکان برگرداندن ترجمه
- امکان جایگزینی متن انتخاب شده با ترجمه ی آن
- ترجمه ی فوری
- غلط گیری املایی
- تلفظ متن توسط نرم افزار
- پشتیبانی از مترجمان آنلاین
- استفاده آسان
- و ...

اما وجه تمایز Translatium نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جهت مترجم متن از این نرم افزار کاربردی استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ترجمه ی فوری مورد نظر خود را انجام دهید. این نرم افزار را به افرادی که مجبور هستند از سایت های خارجی متونی را دریافت کنند و سپس آن ها را به زبان فارسی برگردانند توصیه می کنیم. چرا که از بسیاری از ترجمه گرها بهتر عمل می کند. 

کلمات کلیدی: نرم افزار مترجم متن برای مک, نرم افزار مترجم متن مک, مترجم متن برای مک, نرم افزار مترجم متن, Translatium, Translatium برای مک, Translatium مک, Quang Lam full software collection, ضعشدل مشپ, ضعشدل مشئ, Download Translatium Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, فقشدسمشفهعپ, فقشدسمشفهعئ, Translate like a Pro with Translatium - the most powerful translation app for macOS., دانلود Translatium MacOSX نرم افزار مترجم متن برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت گوانگ لام, ",hk" ghl, ',hk' ghl, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ترنسلیتیوم, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, jvksgdjd,l, jvksgdjd,l, Translatium یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. , Translatium, Translatium مک, Translatium برای مک, مترجم متن برای مک, نرم افزار مترجم متن, نرم افزار مترجم متن مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Translatium v14.0.0 MacOS - نرم افزار مترجم متن برای مک,
2020-09-29
19:44:59

دانلود Translatium v14.0.0 MacOS - نرم افزار مترجم متن برای مک

💻 نام نرم افزارTranslatium
📌 شماره نسخهv14.0.0
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل84 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/7/8
📊 تعداد دانلود7,506
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️