دانلود Counter Strike v2.0 MacOS - بازی کانتراسترایک برای مک
For macintoush

دانلود کانتر استریک برای مک

یکی دیگر از بازی های معروف و پرطرفدار، بازی جنگی و زیبای Counter Strike می باشد. امروزه بازی های Multiplayer به خوبی نزد گیمرها شناخته شده اند و از محبوبیت خوبی نیز برخوردارند. بسیاری از گیم ها دیگر تنها بصورت آنلاین یا مالتی پلیر اجرا می شوند و قابلیت بازی بصورت تک نفره ندارند. سالیان گذشته فکرش را نمی کردیم که زمانی هم برسد که بخش تک نفره بازی ها بطور کامل حذف شوند. هم اکنون بازی های چند نفره ای تولید و منتشر می شوند که فروش سالانه آنها از خیلی از بازی های Single Player هم بیشتر است. برای مثال کانتر استرایک از اولین و شناخته شده ترین بازی های آنلاین مالتی پلیر می باشد که پس از گذشت نزدیک به 2 دهه هنوز هم به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و بهترین بازی های تحت شبکه و آنلاین شناخته می شود. این بازی در ابتدا و در سال 1999 به عنوان یک بهینه ساز برای بازی محبوب Half life منتشر شد و پس از اینکه کمپانی Valve پتانسیل بالای این بازی را کشف کرد امتیاز این بازی را خریداری کرد.

قابلیت های کلیدی بازی Counter Strike:
- محیط بازی سه بعدی
- گرافیک و صداگذاری بی نظیر
- سبک بازی اکشن و شوتر
- دارای اسلحه های مختلف
- بازی بصورت چند نفره
- دارای دو تیم پلیس و تروریست
- و ...

اما وجه تمایز Counter Strike نسبت به سایر بازی های مشابه در چیست؟
امروزه کمتر کسی را می شود پیدا کرد که Counter Strike بازی نکرده باشد. داخل کافی نت ها و گیم نت ها، منازل، سر کار و ... تقریبا تمام علاقمندان به بازی های کامپیوتری حداقل برای یکبار هم که شده این بازی زیبا را انجام داده اند. همچنین مسابقات این بازی هر ساله در تمام دنیا برگزار می شود و جوایز زیادی به برنده عرضه می شود. بازی کانتر استریک با سبک اول شخص، یکی از محبوب ترین سری بازی های شبکه ای بوده است که تعداد فراوانی از کاربران، اوقات فراغت خود را با آن می گذرانده اند. شما به انتخاب خود می توانید در گروه تروریست ها و یا کانتر تروریست ها قرار بگیرید. گروه تروریست ها گروهی هستند که با در دست داشتن یک بمب C5، سعی در پیاده سازی یک حرکت انتحاری دارند، در صورتی که در گروه آن ها باشید، در هر دست به نوبت ممکن است این بمب در اختیار شما قرار بگیرید که می بایست با بهره گیری از نقشه، آن را در محلی مناسب به کار بگذارید. در صورتی که عضو تروریست ها هستید پس از به کار گذاری بمب مراقب باشید! زیرا هر لحظه ممکن است کانتر تروریست ها برای خنثی سازی آن سر رسیده و ضمن نابود سازی شما و یارانتان آن را خنثی کنند.

کلمات کلیدی: بازی Counter Strike برای مک, بازی Counter Strike مک, Counter Strike برای مک, Counter Strike مک, Counter Strike, Valve full software collection, رشمرث , رشمرث , Download Counter Strike Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زخعدفثق سفقهنث, زخعدفثق سفقهنث, Counter Strike: Source (CSS) is a competitive first-person shooter game for PC that is strictly for online play – indeed there is no offline mode at all. While it was originally available as a free mod for Half Life, it is now a full paid product on Steam., دانلود Counter Strike MacOSX بازی کانتراسترایک برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت والو, ,hg,, ,hg,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کانتر استریک, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :hkjv hsjvd:, :hkjv hsjvd:, یکی دیگر از بازی های معروف و پرطرفدار، بازی جنگی و زیبای Counter Strike می باشد. امروزه بازی های Multiplayer به خوبی نزد گیمرها شناخته شده اند, Counter Strike, Counter Strike مک, Counter Strike برای مک, بازی Counter Strike مک, بازی Counter Strike برای مک, Action, Game, Strategy, اکشن, بازی, استراتژی, دانلود Counter Strike v2.0 MacOS - بازی کانتراسترایک برای مک,
2018-01-20
20:41:12

دانلود Counter Strike v2.0 MacOS - بازی کانتراسترایک برای مک

💻 نام نرم افزارCounter Strike
📌 شماره نسخهv2.0
📁 دسته بندیبازی
💾 حجم فایل463 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/10/30
📊 تعداد دانلود34,092
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️