فروش ویژه لایسنس eScan Mobile Security for Android
ضد سرقت
امنیت موبایل eScan برای اندروید، در مسدود کردن، پاک کردن داده ها، تماشای سیم کارت، و تعیین محل تلفن شما از طریق یابنده GPS به شما کمک می کند. با وجود ویژگی ضدسرقت، eScan حفاظت کامل از دسترسی های ناخواسته در زمانی که تلفن شما گم یا دزدیده شده است را تضمین می کند.

فیلتر تماس ها و پیامک ها
امنیت موبایل eScan برای اندروید، به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق ویژگی های لیست سفید و سیاه خود، تماس های دریافتی و پیامک ها را (با توجه به مشخص کردن شماره) براساس عبارات خاص و کلمات کلیدی مسدود کند. براساس ویژگی لیست سفید، فقط پیامک ها و تماس هایی که وارد لیست سفید شده اند می توانند وارد دستگاه شوند و بقیه تماس ها و پیامک ها بلاک می شوند. براساس ویژگی لیست سیاه، تمام پیامک ها و تماس ها دریافت می شوند به جز آن هایی که به لیست سیاه معرفی شده-اند.

1-حفاظت در وب و کنترل توسط والدین بطورموثر
امنیت موبایل eScan برای اندروید، با استفاده از ویژگی های حفاظت در وب و کنترل والدین ، وب گردی را برای کاربر بسیار ایمن و آسان نموده است به طوری که یک لایه اضافه امنیتی بر روی سیستم عامل اندروید دستگاه ایجاد میکند. زمانی که کاربر از مرورگر پیش فرض اندروید استفاده می کند، وب سایت هایی را که کاربر مشاهده می کند را تشخیص داده و بصورت آنی وب سایت های فیشینگ و آلوده شده توسط کدهای مخرب را بلاک می کند، بنابراین دستگاه موبایل اندرویدی شما را در برابر تهدیدات سایبری ایمن نگاه می دارد. بعلاوه دسترسی به سایر مرورگرهای نصب شده بر روی دستگاه را محدود می کند. برای اجتناب از تهدیدات و آلودگی ها، کاربر اجازه دسترسی به سایر مرورگرهای نصب شده بر روی دستگاه را ندارد.

2-راهنمای حفظ حریم خصوصی
امنیت موبایل eScan برای اندروید، شامل راهنمای حفظ حریم خصوصی است که لیست کاملی از برنامه هایی که از اجازه دستگاه استفاده می کنند را در یک فرمت طبقه بندی شده ارائه می دهد. این امکان به شما در بررسی سطح امنیتی تمام برنامه های نصب شده به شما کمک می کند.

3-کنترل برنامه پیشرفته
امنیت موبایل eScan برای اندروید، با این قابلیت دسترسی های مجاز را برای برنامه های کاربردی ایجاد می کند. بدین صورت که به طور پیش فرض تمام برنامه هایی که دانلود می شوند مسدود شده و کاربر فقط با وارد کردن رمز مخصوص آنتی ویروس eScan می تواند به این برنامه ها دسترسی داشته باشد.

4-پشتیبان گیری از دفترچه تلفن و پیامک ها و بازیابی آن ها
امنیت موبایل eScan برای اندروید، به آسانی یک نسخه پشتیبان از مخاطبان موجود در گوشی و پیامک های آن ها بر روی کارت حافظه تهیه می کند تا در زمانی که دستگاه در معرض فایل های مخرب قرار گرفت و صدمه دید، بتوان از آن ها استفاده کرد.

5-اسکن آنی موثر
نرم افزار امنیتی eScan برای اندروید، امکان حفاظت از دستگاه کاربر را در برابر بد افزارها، تروجان ها و دیگر تهدیدات امنیتی سایبری فراهم می کند. این کار به طور خودکار توسط خود نرم افزار انجام می شود به طوری که پس از نصب و یا دانلود هر برنامه روی هر دستگاه اسکن را بر روی آن فایل انجام می دهد تا از آلوده شدن سیستم به طور ناخواسته جلوگیری نماید.

6-اسکن برنامه ریزی شده
امنیت موبایل eScan برای اندروید، تسهیلات اسکن برنامه ریزی شده برای دستگاه موبایل اندرویدی را ارئه می دهد ، بنابراین بهترین حفاظت در برابر تهدیدات امنیتی را ارئه می دهد. اسکن های برنامه ریزی شده را برای همه فایل ها / دایرکتوری ها در حافظه داخلی و خارجی یا دستگاه داخلی در زمان های موردنظر در پس زمینه اجرا می کند. با یک اسکن برنامه ریزی شده به طور مداوم دستگاه کاربر را مورد بررسی قرار می دهد.

7-رابط کاربری گرافیکی (GUI) کاربر پسند
امنیت موبایل eScan برای اندروید، دارای یک صفحه کاربری ساده و مناسب برای کاربران حرفه ای و تازه کار می باشد. این نسخه بسیار سبک بوده و حافظه بسیار کمی از دستگاه شما را اشغال می کند. با تمامی این تفاسیر می توان نتیجه گرفت این آنتی ویروس بسیار سبک بوده و در عملکرد دستگاه شما تاثیری نمی گذارد.

Info تاریخ شروع فروش ویژه: 1397.04.06 (به مدت 7 روز)
Info قیمت: 19000 تومان - 12,000 تومان
Info دوره زمانی لایسنس: 365 روزه
Info تعداد کاربر: 1 کاربر
Info ورژن نرم افزار: این لایسنس بر روی نسخه 2018 قابل استفاده است.