دانلود فونت عربی، فارسی و اردو دبی - Dubai Font
شما کاربران گرامی شاهد فونت عربی، فارسی و اردو دبی با فرمت های WOFF,EOT,TTF,OTF می باشید. طراحان و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی پروژه های خود در زبان های مختلف استفاده کنند.
برای فونت دوبی، از شهر دوبی الهام گرفته شده است و با خانواده‌ی حروف خود که از ۴ وزن (Light, Regular, Medium, Bold) تشکیل شده، می‌خواهد توازنی بین حروف لاتین و عربی ایجاد کند. این پروژه توسط «شورای اجرایی شهر دوبی» و مایکروسافت به نتیجه رسیده است.
این برای اولین بار است که یک فونت اختصاصی برای یک شهر، با مشارکت مایکروسافت به سرانجام می‌رسد و بعد هم به رایگان برای دانلود در اختیار همه قرار می‌گیرد. فونتی جوان، پویا و سرشار از شور و انرژی!
با توجه به این که مدتهاست که فونتهای عربی طراحی شده توسط طراحان بین‌المللی، حروف فارسی و اردو را نیز در خود دارند و مشکل ک و ی را نیز حل کرده‌اند، این فونت‌ ها کاملا سازگار با نوشتار فارسی بوده و می‌ توانند بدون هیچ تغییری توسط ایرانی‌ ها و فارسی‌ زبانان استفاده شوند.

کلمات کلیدی: دانلود فونت Dubai Arabic, فونت عربی دبی, دانلود فونت دبی, فونت Dubai persian, دانلود فونت دوبی, فونت فارسی دوبی, , Download Dubai, Graphic, Design, Photoshop, PSD, Pixel, Photo, Vector, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n 'vhtd;, یعذشه, یعذشه, دانلود فونت عربی فارسی و اردو دبی Dubai Font, دانلود گرافیک فونت فارسی، عربی و اردو دبی, گرافیک, فتوشاپ, طراحی, هنری, پیکسل, وکتور, خرید, جدید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لقشحاهزت, t,kj thvsd، uvfd , hvn, nfd, t,kj thvsd، uvfd , hvn, nfd,EOT, font, OTF, TTF, فونت فارسی, فونت عربی, WOFF, Font, Arabic, Font, Persian, دانلود فونت عربی، فارسی و اردو دبی - Dubai Font,
2018-08-07
19:34:36

دانلود فونت عربی، فارسی و اردو دبی - Dubai Font

🎨 نام بستهDubai
📁 دسته بندیفارسی
💾 حجم فایل1.5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/5/16
📊 تعداد دانلود15,710
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها