دانلود AppPerfect Test Manager v16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت فرآیند تست اپلیکیشن های طراحی

دانلود نرم افزار Test Manager

AppPerfect Test Manager یک سیستم اتوماسیون و مدیریت تست محسوب می شود و برای کاربرانی طراحی شده است که اپلیکیشن های AppPerfect Web و محصولات توسعه جاوا را تست می کنند. تمام کارهای مربوط به برنامه ریزی تست، اجرای تست، تحلیل نتایج و پیگیری آن ها در این نرم افزار جای داده شده است تا به این طریق بتوانید تست اپلیکیشن های خود را به شیوه ای آسان تر و حرفه ای تر، مدیریت و کنترل نمایید. AppPerfect Test Manager دارای یک سرور مرکزی با رابط کاربری مبتنی بر وب است که برای دسترسی به واحدهای مختلف در سرور در نظر گرفته شده اند و با استفاده از آن می توان اطلاعات را بین توسعه دهندگان، پرسنل کنترل کیفیت و مدیران به اشتراک گذاشت. همچنین قابلیت یکپارچه سازی با ابزارهای مختلف AppPerfect شامل Load Test، Web Test، Java Code Test و Java Unit Test را نیز دارد.

AppPerfect Test Manager شامل بخش های زیر است:
Projects Manager: این واحد برای تعریف اپلیکیشن/پروژه شما در Test Manager مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این واحد می توانید پروژه ای با جزئیات بالا ایجاد کنید. همچنین امکان تعریف کردن اعضای تیم، مدیر پروژه و ... نیز وجود دارد. علاوه بر این می توانید برای اپلیکیشن خود کلمات کلیدی مختلفی را تعریف کنید. این کلمات کلیدی به جستجوی پروژه های شما کمک می کنند.
Requirements Manager: این واحد جهت ایجاد مشخصات پیش نیاز برای طراحی و اجرای تست های شما مورد استفاده قرار می گیرد. پی نیازهای عملیاتی، کسب و کار، عملکرد، فنی و قابلیت استفاده باید در اینجا تعریف شوند تا اطمینان حاصل کنید که تست ها تمام ضوابط تعریف شده را تحت پوشش قرار می دهند.
Test Manager: هنگامی که تست ها طراحی شدند، برای مدیریت اجرای تست های خود می توانید از Test Manager استفاده کنید. شما می توانید تست ها را در زمان بندی معینی به صورت خودکار اجرا کنید، نتایج تست را اعلام کنید، آن ها را ذخیره کرده و کارهایی از این قبیل را در این واحد تعریف کنید.
Results Manager: هنگامی که نتایج تست های مختلف شده چند بار تکرار شدند، برای مدیریت نتایج آرشیوی می توانید از Results Manager استفاده کنید. قابلیت آنالیز روند نتایج مختلف برای شناسایی روندهای کیفیت کلیدی، از جمله قابلیت های کلیدی این واحد محسوب می شود. مدیریت ذخیره سازی نیز از طریق این واحد انجام می شود.
Bugs Manager: هنگامی که تست ها در حال اجرا هستند باگ هایی مانند نقص، بهینه سازی، تغییر و ... رخ خواهند داد. این واحد برای ردگیری چنین مشکلاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این واحد به صورت یک ابزار مدیریت باگ سبک طراحی شده است که با مابقی سرور یکپارچه سازی شده است و جایگزینی برای سیستم های مدیریت باگ حرفه ای محسوب نمی شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AppPerfect Test Manager:
- تعریف پروژه، مدیر پروژه، اعضای تیم و ...
- طراحی تست ها و اجرای آن ها
- استخراج و ذخیره سازی نتایج تست
- آنالیز نتایج تست
- شناسایی مشکلات و نواقص موجود
- تست اپلیکیشن های تحت جاوا
- رابط کاربری مبتنی بر وب
- و ...

دانلود AppPerfect Test Manager v16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت فرآیند تست اپلیکیشن های طراحی شده

💿 نام نرم افزارTest Manager
📌 شماره نسخهv16.0.0.20220323-68
📁 دسته بندیابزار وب مستر
💾 حجم فایل115 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/1/31
📊 تعداد دانلود4,240
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Test Manager چیست؟

نرم افزار مدیریت تست اتوماسیون برنامه ها

آخرین ورژن نرم افزار Test Manager را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Test Manager به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Test Manager چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Test Manager در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Test Manager: AppPerfect Corporation, نرم افزار تست اتوماسیون, نرم افزار مدیریت تست, برنامه نویسی, تست برنامه های طراحی شده, نرم افزار خطا یابی, نرم افزار تست, نرم افزار تست منیجر, AppPerfect Corporation full software collection, شحححثقبثزف زخقحخقشفهخد, شحححثقبثزف زخقحخقشفهخد, دانلود AppPerfect Test Manager نرم افزار مدیریت فرآیند تست اپلیکیشن های طراحی شده, How to crack Test Manager, طریقه/روش/راهنمای کرک Test Manager, Torrent/Usnet/Buy Test Manager, Setup Test Manager, Install Test Manager, دانلود رایگان نرم افزار Test Manager, P30Download Test Manager, Danlod/Danload/Donload Test Manager, nhkg,n kvl htchv Test Manager, Download Test Manager Software, Test Manager for windows, Test Manager Trial, Test Manager last Version/Edition, Test Manager New Version, Test Manager Update, Test Manager Free Full Licensed, Test Manager Repacked, Test Manager Direct Download Link (DDL), Test Manager Crack, Get Test Manager, Test Manager Keygen, Test Manager Patch, Test Manager Serial, Test Manager Portable, برنامه Test Manager, 16.0.0.20220323-68, AppPerfect Corporation, Test Automation, Test Manager, مدیریت تست, نرم افزار مدیریت فرآیند تست برنامه, برنامه نویسی, تست نرم افزار, خطا یابی, طراحی برنامه, A Test Automation and Management System, فثسف پشدشلثق, فثسف ئشدشلثق, خرید Test Manager, به روز ترین ورژن Test Manager, آخرین ورژن Test Manager, آخرین نسخه Test Manager, جدیدترین ورژن Test Manager, جدیدترین نسخه Test Manager, 16.0.0.20220323-68, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار مدیریت تست اتوماسیون برنامه ها , تحميل, دریافت, دانلود اپ پرفکت تست منیجر v16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت فرآیند تست اپلیکیشن های طراحی شده, پی سی, پی 30, بهترین Webmaster Tools, بهترین نرم افزار ابزار وب مستر, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-04-20
13:46:30