دانلود Microsoft System Center 2019 x64 - مایکروسافت سیستم سنتر؛ مجموعه ابزار مدیریت یکپارچه مرکز دا
(1398/2/15) تغییرات:

- سر انجام نرم افزار System Center 2019 – Configuration Manager منتشر شد!

دانلود نرم افزارسیستم سنتر / System Center

System Center مجموعه ابزاری قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای مدیریت شبکه و سرور بوده که توسط مایکروسافت ارائه می‌شود. این محصولات به طور کلی برای سهولت Administration در شبکه‌های مبتنی بر Active Directory طراحی شده است. Microsoft System Center در حقیقت یک مجموعه از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT سازمان‌ها برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسان‌تر سیستم‌های Server و Client در شبکه‌های تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور رفع بخشی از نیازهای یک مدیر IT طراحی شده‌اند. این مجموعه تنها ابزار یکپارچه‌ای است که به مدیران شبکه امکان مدیریت کامل دیتا سنترها، ابرهای شخصی و عمومی و حتی کاربران را می‌­دهد. همچنین تنها محصولی است که می­ تواند Hypervisor های متفاوت، ابزارهای شبکه از شرکت‌های مختلف و حتی نرم افزارهای گوناگون را به صورت راه حلی یکپارچه، مدیریت کند.

نرم‌افزارهای موجود در این مجموعه عبارتند از:
- System Center Virtual Machine Manager
این محصول یک راه کار بسیار قدرتمند برای مدیریت مراکز داده مجازی و نیز زیرساخت­های فیزیکی است که جهت مدیریت و پیکربندی منابع سرور، شبکه و ذخیره‌سازها در جهت ایجاد و استقرار ماشین­‌های مجازی و خدمات به ابرهای خصوصی تولید شده است. با استفاده از این محصول امکان افزایش میزان بهره ­وری سرورهای سازمان فراهم گردیده که این امر باعث بهینه‌سازی نحوه استفاده از سخت افزارها در چارچوب‌های کاری گوناگون می ‌شود.
این نرم افزار علاوه بر موارد مذکور، قابلیت‌هایی نظیر برنامه‌ریزی، توسعه، مدیریت و بهینه‌سازی زیرساخت‌های مجازی را نیز شامل می‌‏شود. همچنین می­‌توان به منظور حداکثرسازی منابع دیتاسنتر و نیز افزایش سرعت پاسخگویی به مشکلات سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از تکنولوژی‏‌های موجود استفاده نمود.

- System Center Configuration Manager
این محصول از دیگر قسمت‌های مهم این مجموعه بوده و  مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات، مدیریت منابع سخت­ افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته­‌های امنیتی به روی کلاینت‌ها می­‌باشد. این محصول به عنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروزرسانی سرورها و کلاینت‌ها در محیط فیزیکی و مجازی است. به عبارت دیگر گستره کاربردی این محصول از حوزه دسکتاپ‌ها شروع شده و تا مراکز داده را شامل می‌شود. Configuration Manger از طریق مجموعه ابزارهای مدیریتی که در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهد، باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بار مدیریتی می‌شود.
این محصول اطلاعات را در یک سرور پایگاه داده SQL مایکروسافت جمع‌آوری می­‌کند که می‌توان گزارش­‌های مختلفی از بستر IT سازمان به دست آورد. این سیستم محدوده وسیعی از محصولات مایکروسافت اعم از سیستم عامل‌های سرور و کلاینت و همچنین موبایل را پشتیبانی می‌­نماید.

- System Center Operation Manager
در یک سازمان معمولاً سخت افزارها و نرم­ افزارهای گوناگونی از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد که این امر، کار را برای مانیتورینگ و مدیریت آن­‌ها بسیار دشوار و پیچیده می­‌سازد. بهترین راه حل موجود برای حل این مشکل استفاده از این محصول است. این محصول یک زیرساخت مانیتورینگ قابل انعطاف و مقرون به صرفه را جهت اطمینان از عملکرد قابل پیش ­بینی و در دسترس بودن برنامه­‌های کاربردی حیاتی و نظارت جامع بر مراکز داده و ابرهای خصوصی و عمومی، فراهم می‌نماید.

- System Center Data Protection Manager
این محصول نمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم­‌ها و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه (Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است. این محصول سطح یکپارچه‌ای از حفاظت داده­ای را برای سرورهای ویندوزی مانندSQL Server ،Exchange ،SharePoint، Virtualization، فایل سرورها و غیره فراهم می‌آورد.
این نرم افزار امکان به کارگیری دیسک، Tape ،SAN ،NAS و ذخیره سازی مبتنی بر Cloud را به شکلی ساده و کاملاً کاربردی به منظور ایجاد راهکارهای پشتیبان‌گیری و بازیابی از محیط‌های مایکروسافتی برای مدیران شبکه فراهم می‌کند و کاربران سیستم‌­های ویندوزی می‌توانند به صورت کاملاً مطمئن و با هزینه پایین از این نرم افزار برای حفاظت از داده‌­های خود استفاده نمایند.

- System Center Service Manager
این محصول یک رویکرد یکپارچه جهت مدیریت سرویس برای پاسخ گویی به انتظارات کسب و کار و خدمات IT به سازمان فراهم می­کند. اساساً این برنامه جهت رفع مشکل، رخداد، کنترل تغییرات و مدیریت چرخه عمر دارایی­‌ها در بستر IT سازمان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران از طریق یک پایگاه دانش کمک می­‌کند که راحت­‌تر بتوانند کارهای خود را به انجام برسانند. پشتیبانی از پروسه­‌های کاری، دنبال کردن وظایف و ارائه Self Service Portal از دیگر توانمندی­‌های این نرم افزار است.
این نرم افزار از طریق پلتفرم منحصر به­ فرد خود توانایی یکپارچه‌سازی و هماهنگ نمودن دانش، فرآیندها و فعالیت‌ها را در کل مجموعه Microsoft System Center ایجاد می‌نماید که در نتیجه آن هزینه‌ها کاهش یافته، مدت زمان بازیابی خطاها کم شده و کیفیت فعالیت‌‌های IT افزایش می‌یابد.

- System Center App Controller
محصول App Controller رابط کاربری واحدی را به منظور مدیریت Virtual Machine Manager در اختیار می‌گذارد. یکی از مزایای استفاده از رابط کاربری واحد این است که در هنگام پیکربندی سرویس­‌ها و یا Deploy نمودن سرویس‌­های جدید، همه کارها به سادگی و تنها یک بار انجام می­‌شود.

- System Center Orchestrator
Orchestrator یکی از اجزای جدید ارائه شده در System Center می‌­باشد. این برنامه یک ابزار بسیار قدرتمند جهت مدیریت روندها و پروسه‌های کاری است که در حقیقت یک راهکار مدیریت گردش کارجهت مراکز داده می­‌باشد. این محصول امکان ایجاد، نظارت، و به کارگیری از منابع به طور خودکار را فراهم می‌سازد.

- System Center Data Protection Manager
این ماژول برای حفاظت، پشتیبان‌گیری و بازیابی یکپارچه از داده‌های ویندوزی مانند SharePoint ،SQL Server  Exchange، فایل‌سرورها و نیز ویندوزهای دسک‌تاپ و لپ‌تاپ طراحی شده است.

دانلود Microsoft System Center 2019 x64 - مایکروسافت سیستم سنتر؛ مجموعه ابزار مدیریت یکپارچه مرکز داده

💿 نام نرم افزارSystem Center
📌 شماره نسخهv2019
📁 دسته بندیابزار شبکه
💾 حجم فایل6098 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/2/15
📊 تعداد دانلود9,388
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار System Center چیست؟

مدیریت دیتاسنتر خود را آسان کنید!

آخرین ورژن نرم افزار System Center را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار System Center به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار System Center چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار System Center در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی System Center: microsoft, system, center, manager, microsoft system center, microsoft system center 2019, system center 2019system center virtual machine manager, system center configuration manager, system center operation manager, system center data protection manager, system center service manager, system center app controller, system center orchestrator, system center data protection manager, دانلود app controller 2019, دانلود configuration manager 2019, دانلود orchestrator2019 , دانلود service manager 2019, دانلودoperations manager 2019, دانلود app controller 2019, دانلود virtual machine manager 2019, دانلودsystem center 2019, دانلود سیستم سنتر 2019, دانلود سریال سیستم سنتر, دانلود آخرین نسخه system center, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Microsoft System Center 2019 x64 مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت سیستم سنتر, How to crack System Center, طریقه/روش/راهنمای کرک System Center, Torrent/Usnet/Buy System Center, Setup System Center, Install System Center, دانلود رایگان نرم افزار System Center, P30Download System Center, Danlod/Danload/Donload System Center, nhkg,n kvl htchv System Center, Download System Center Software, System Center for windows, System Center Trial, System Center last Version/Edition, System Center New Version, System Center Update, System Center Free Full Licensed, System Center Repacked, System Center Direct Download Link (DDL), System Center Crack, Get System Center, System Center Keygen, System Center Patch, System Center Serial, System Center Portable, برنامه System Center, 2019, microsoft, microsoft system center, system center, مایکروسافت, مایکروسافت سیستم سنتر, مديريت يکپارچه شبکه, مدیریت شبکه, نرم افزار, سیستم سنتر, Simplify your datacenter management, سغسفثپ زثدفثق, سغسفثئ زثدفثق, خرید System Center, به روز ترین ورژن System Center, آخرین ورژن System Center, آخرین نسخه System Center, جدیدترین ورژن System Center, جدیدترین نسخه System Center, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید سیستم سنتر, به روز ترین نسخه سیستم سنتر, آخرین نسخه سیستم سنتر, آخرین ورژن سیستم سنتر, جدیدترین نسخه سیستم سنتر, اموزش راهنمای نصب سیستم سنتر, نسخه نهایی سیستم سنتر, ورژن جدید سیستم سنتر, sdsjl skjv, sdsjl skjv,2019, داونلود/دانلد/تورنت مدیریت دیتاسنتر خود را آسان کنید!, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار سیستم سنتر با ترافیک نیم بها, برنامه سیستم سنتر, برای ویندوز سیستم سنتر, فول لایسنس سیستم سنتر, شماره سریال سیستم سنتر, دانلود رایگان سیستم سنتر با لینک مستقیم, کرک سیستم سنتر, کیجن سیستم سنتر, پچ سیستم سنتر, سیستم سنتر پرتابل, سیستم سنتر بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان سیستم سنتر, آپدیت سیستم سنتر, پی سی, پی 30, بهترین Network Tools, بهترین Server, بهترین نرم افزار ابزار شبکه, بهترین نرم افزار سرور, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2019-05-05
00:26:43