دانلود Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming - آموزش دوره ی نقد و بررسی برنامه نویسی غیرهم

دانلود آموزش دوره ی نقد و بررسی برنامه نویسی غیرهمزمان

به عنوان یک کاربر ما ترجیح می دهیم برنامه ای که با آن در حال کار هستیم، به سرعت به درخواست ها و تعاملات ما پاسخ بدهد و در زمان پردازش اطلاعات و یا بارگذاری آن ها، دچار freeze نشود (یا به اصطلاح، هنگ نکند.). در برنامه هایی که بر روی دسکتاپ اجرا می شوند، معمولا کاربران، شکیبایی بیشتری در صورت اجرا نشدن درست برنامه دارند ولی در مورد برنامه های موبایل اینطور نیست و کاربران انتظار پاسخ سریع و درست دستگاه را دارند. همچنین برای جلب رضایت کاربران در سیستم عامل های جدید، امکانی به کاربران داده شده است که می توانند برنامه هایی که راندمان دستگاه را پایین می آورند، به طور کلی از حالت اجرا خارج کنند. اگر شما یک برنامه نویس باشید، احتمالا با این مورد مواجه شده اید که ناگهان برنامه تان قادر به واکنش  و انجام امور نباشد. یک مثال ساده می تواند زمانی باشد که درخواست های زیادی به سمت سرور فرستاده می شود و پاسخ آن ها بیشتر از حد معمول طول می کشد (که مثلا این مساله می تواند ناشی از مشکلاتی در سمت سرور باشد). اگر این درخواست ها به صورت همزمان فرستاده شده باشند، دستگاه تا زمانی که مشکل خود را برطرف نکند، نمی تواند به هیچ یک از درخواست ها پاسخ بدهد.
اما در برنامه نویسی غیر همزمان نیز مشکلات و مباحثی وجود دارد که باعث بدتر شدن کار می شود. در دوره آموزشی Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming با برنامه نویسی غیرهمزمان در جاوا آشنا می شوید و پس از آن به نقد و بررسی مشکلات ناشی از آن می پردازیم.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming:
- موازی در مقابل غیرهمزمان
- کال بک
- اجراکننده ها
- وعده
- ژنراتورها
- قابل مشاهده
- CSP

کلمات کلیدی: Asynchronous, آموزش Asynchronous, آموزش تصویری Asynchronous, آموزش ویدیویی Asynchronous, آموزش کامل Asyn, Pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف قثفاهدنهدل شسغدزاقخدخعس حقخلقشپپهدل, حمعقشمسهلاف قثفاهدنهدل شسغدزاقخدخعس حقخلقشئئهدل, Coding effective asynchronous JavaScript means knowing various patterns and weaving them together to write readable and understandable code, and this course covers how to do that., دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت, \g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش دوره ی نقد و بررسی برنامه نویسی غیرهمزمان, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Asynchronous, Development, download, Learning, Pluralsight, وب, پلورالسایت, Web, آموزش, برنامه نویسی, برنامه نویسی غیرهمزمان, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, اما در برنامه نویسی غیر همزمان نیز مشکلات و مباحثی وجود دارد که باعث بدتر شدن کار می شود. در دوره آموزشی Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming با برنامه نویسی غیرهمزمان در جاوا آشنا می شوید و پس از آن به نقد و بررسی مشکلات ناشی از آن می پردازیم. , ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca n,vi d krn , fvvsd fvkhli k,dsd ydvilclhk, hl,ca n,vi d krn , fvvsd fvkhli k,dsd ydvilclhk,دانلود Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming - آموزش دوره ی نقد و بررسی برنامه نویسی غیرهمزمان,
2021-04-11
12:34:46

دانلود Pluralsight Rethinking Asynchronous Programming - آموزش دوره ی نقد و بررسی برنامه نویسی غیرهمزمان

🎓 نام آموزشPluralsight Rethinking Asynchronous Programming
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل1750 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/11/1
📊 تعداد دانلود2,060
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها