دانلود macOS Catalina v10.15.5 (19F96) [Mac App Store] MacOS - سیستم عامل Catalina برای مک
For macintoush

دانلود کاتالینا برای مک

چندی پیش اپل از سیستم عامل MacOS Catalina به عنوان جدیدترین نسخه سیستم عامل پیشرفته مک برای دسکتاپ و مجهز به ویژگی های جدید، برنامه ها و فناوری های قدرتمند برای توسعه دهندگان این سیستم عامل رونمایی کرد. MacOS Catalina ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که توسط برخی از برنامه های محبوب تجهیز سازی شده است. این برنامه ها عبارتند از: Apple Music ،Podcasts و Apple TV. ویژگی جدید Sidecar موجود در این سیستم عامل به شما امکان می دهد تا دسکتاپ Mac خود را با استفاده از iPad به عنوان نمایشگر دوم یا دستگاه ورودی با دقت بالا در برنامه های Mac برای خلاقیت بیشتر گسترش دهید. ویژگی های امنیتی جدید موجود در این نسخه از سیستم عامل، از کاربران بیشتر محافظت می کند و کنترل صوتی موجود در آن به شما امکان می دهد تا سیستم مکینتاش خود را به صورت انحصاری با صدا کنترل کنید. این سیستم عامل در جدیدترین نسخه خود دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است که بی شک کاربران از آن لذت خواهند برد. این سیستم عامل همچنین دارای API های جدید و ابزارهای برنامه نویسی است که امکان انتقال برنامه های iPad برای Mac را بسیار آسان کرده است. در حال حاضر بیش از یک میلیون برنامه از این دسته بندی ها، از برنامه های خلاقانه گرفته تا سرگرمی، برای طیف گسترده ای از فعالیت ها و کارهای اداری تا برنامه نویسی در دسترس عموم قرار دارد.

دسترسی
شرکت اپل اعتقاد دارد تکنولوژی زمانی که باعث قدرتمندی افراد می‌شود، بسیار ارزشمند است. به کمک macOS Catalina، اپل یک سری دستیار جدید معرفی کرده که به هر کاربر مکی این امکان را بدهد که بیشترین خروجی را از مک خود دریافت کند. شما به کمک این ابزار قادر خواهید بود صدا (Voice)، انواع gesture ها و ... را در تمامی دستگاه‌های خود مدیریت کنید.

امنیت
با macOS Catalina، هم اکنون Gatekeeper تمامی برنامه‌ها را از لحاظ مشکلات امنیتی چک می‌کند و زمانی که یک برنامه درخواست دسترسی می‌کند، gatekeeper تمامی موارد امنیتی آن را بررسی خواهد کرد.همچنین با برنامه جدید Find My Mac موقعیت مکانی مک دزدیده شده شما با امنیت بالا قابل دستیابی است.

قابلیت Screen Time
به ویژگی Screen Time در مک، کاربران قادر خواهند بود مشاهده کنند که بیشتر زمان خود را در چه برنامه و یا سایت‌هایی گذرانده‌اند و به کمک این اطلاعات، زمان خود را بهتر مدیریت کنند.

سیستم عامل macOS Catalina از مدل‌های زیر پشتیبانی می‌کند:
- MacBook: Early 2015 or Newer
- MacBook Air: Mid 2012 or Newer
- MacBook Pro: Mid 2012 or Newer
- Mac Mini: Late 2012 or newer
- iMac: Late 2012 or newer
- iMac Pro
- Mac Pro: Late 2013 or later

کلمات کلیدی: سیستم عامل Catalina برای مک, سیستم عامل Catalina مک, سیستم عامل Catalina, سیستم عامل, sdsjl uhlg, sdsjl uhlg l, ih, d, macOS Catalina, Catalina, کاتالینا, نسخه , Apple full software collection, شححمث, شححمث, Download Catalina Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زشفشمهدش, زشفشمهدش, San Jose, California — Apple today previewed macOS Catalina, the latest version of the world’s most advanced desktop operating system,, دانلود macOS Catalina MacOSX سیستم عامل Catalina برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اپل, h\g, hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کاتالینا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :hjhgdkh, :hjhgdkh,Catalina, macOS, مک, مکینتاش, نرم افزار, کاتالینا, سیستم, سیستم عامل, Operating system, Software, سیستم عامل, نرم افزار, دانلود macOS Catalina v10.15.5 (19F96) [Mac App Store] MacOS - سیستم عامل Catalina برای مک,
2020-06-20
18:17:29

دانلود macOS Catalina v10.15.5 (19F96) [Mac App Store] MacOS - سیستم عامل Catalina برای مک

💻 نام نرم افزارCatalina
📌 شماره نسخهv10.15.5 (19F96) [Mac App Store]
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل8000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/3/31
📊 تعداد دانلود24,391
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️