دانلود Delivery From the Pain v1.0.7970 - بازی موبایل رهایی از درد
OS support Android icon
(1398/7/1) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.7970

بازی رهایی از درد اندروید

Delivery From the Pain نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی و زامبی کشی از شرکت بازی سازی DigiPotato Studio کشور چین می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما می توانید یک داستان را از ابتدا تا انتها دنبال کنید و جالب تر از آن این است که پایان های این بازی باز و در چند نوع می باشند. به گفته سازنده بازی انتخاب های شما در طول بازی پایان ماجرای آن را شکل می دهد و این پایان ها می توانند خوب و یا بسیار بد باشند. اینکه کدام داستان و کدام پایان قرار است ماجرای واقعی این بازی را بازگو کند به شما و دیدگاه شما بستگی دارد. بازی شامل داستانی زیبا و گیرایی می باشد، یک مؤسسه تحقیقاتی ضد سرطان در حین تحقیقات خود به ماده ای می رسند که می تواند به انسان ها زندگی ابدی اهدا کند. با انتشار این خبر، کمپانی خصوصی Faith Energy Company با خرید این ماده به سرعت اقدام به تولید واکسن های مربوطه می کند و یک پروژه بزرگ به نام Human X Plan راه اندازی می کند که هزاران داوطلب به آن مراجعه می کنند.

اما اتفاقات آنطور که انتظارش را داریم پیش نمی رود و این پروژه با شکست رو به رو شد. تمام داوطلبینی که این واکسن را دریافت کردند به زامبی تبدیل شدند. آن ها با گاز گرفتن بقیه، دیگران را نیز زامبی می کنند.شما در نقش یک شهروند عادی که در این مخمصه گیر افتاده است می باشید. منطقه ای که شما در آن حضور داشتید خیلی سریع با این ویروس پر شده و تقریباً همه افراد ساکن در این منطقه به زامبی تبدیل می شوند. اکنون در دنیای زامبی های وحشی و خونخوار شما برای زنده ماندن باید به مناطق مختلفی سفر کنید. اما قبل از این ها باید یک پناهگاه برای خودتان بسازید تا از دست زامبی ها در امان باشید. بازی توانسته امتیاز خوب و بالای 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کند. بازی دارای گیم پلی ای روان و ساده به همراه گرافیکی سه بعدی و جذاب می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

تغییرات نسخه ی v1.0.7970:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Delivery From the Pain, Delivery From the Pain android, Delivery From the Pain for android, Delivery Fr, DigiPotato Studio full App / Game collection, یهلهحخفشفخ سفعیهخ, یهلهحخفشفخ سفعیهخ, Download Delivery From the Pain Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, یثمهرثقغ بقخپ فاث حشهد, یثمهرثقغ بقخئ فاث حشهد, دانلود Delivery From the Pain بازی موبایل رهایی از درد, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود رهایی از درد موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, android, android game, android game download, DigiPotato Studio, free android game, hd game, mod, strategy, مود شده, zombie, اندروید, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, زامبی, زامبی کشی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, vihdd hc nvn, vihdd hc nvn,دانلود Delivery From the Pain v1.0.7970 - بازی موبایل رهایی از درد,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/88655/

2019-09-23
12:08:00

دانلود Delivery From the Pain v1.0.7970 - بازی موبایل رهایی از درد

📱 نامDelivery From the Pain
📁 دسته بندیاستراتژی
📅 تاریخ به روزرسانی1398/7/1
📊 تعداد دانلود2,027
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها