دانلود APA Ultimate Edition v5.6.41 - نرم افزار طالع بینی ودیک

دانلود نرم افزار APA Ultimate Edition

اگر شما نیز از علاقمندان به طالع بینی می باشید، APA Ultimate Edition یک برنامه قدرتمند طالع بینی ودیک است که به شما کمک می کند تا درک کاملی از رشد و پتانسیل خود بدست آورید. ودیک از ادیان آریایی ها و از قدیمی‌ترین ادیان شناخته شده در جهان است که از ایران کنونی به هند منتقل شده است. APA Ultimate Edition این امکان را به شما می دهد تا خودتان را بیشتر بشناسید، بدانید در زندگی چه جایگاهی دارید، چگونه می توانید به بهترین شکل از شانس خود استفاده کرده و از خطر جلوگیری کنید.

6 کوندالیس جداگانه می توانند به طور هم زمان روی صفحه نمایش داده شوند و به طور جداگانه تجزیه و تحلیل شوند. علاوه بر این سایر kundalis ها را می توان در پنجره جداگانه باز کرد. kundalis جدولی است که در آن درجات قرار گرفتن سیارات و ماه و خورشید در صور فلکی مختلف و نیز دیگر عوامل آسمانی و فلکی را به هنگام زاده شدن یک فرد ثبت می‌کنند و سپس از اطلاعات این جدول برای طالع‌بینی، پیش‌بینی شخصیت آن فرد و طالع او استفاده می‌نمایند. 8 کوندالیس برای هر نفر می تواند به طور همزمان روی صفحه نمایش داده شود. داشاها (دوره های زمانی) در یک ساختار درختی (sitemap) با حداکثر 5 سطح نمایش داده می شوند. الگوی داشا نشان می دهد که سیارات براساس Jyotish در زمان های خاصی فرمانروایی می کنند. کار کردن با این نرم افزار زیاد پیچیده نیست و تمام دکمه ها، منوها و عناوین برنامه توسط پنجره های شناور توضیح داده شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار APA Ultimate Edition:
- طالع بینی ودیک
- نمایش همزمان 8 کوندالیس برای هر شخص
- همگام سازی داشاها تا 6 نفر برای همان تاریخ و زمان مشابه
- نمایش داشا ها در یک ساختار درختی
- ذخیره داده های افراد در قالب ویندوز
- ارائه ابزارهای دیگری مانند Astro Clock ، Eclipse Finder یا گزینه ایمیل برای نمودارها
- امکان محاسبه کوندالیس تا 2000 سال قبل از میلاد
- امکان افزایش یا کاهش اندازه صفحه نمایش
- وجود راهنما برای تمام بخش ها
- و ...

دانلود APA Ultimate Edition v5.6.41 - نرم افزار طالع بینی ودیک

💿 نام نرم افزارAPA Ultimate Edition
📌 شماره نسخهv5.6.41
📁 دسته بندیستاره شناسی و نجوم
💾 حجم فایل207.5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/3/29
📊 تعداد دانلود5,803
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار APA Ultimate Edition چیست؟

نرم افزار طالع بینی

آخرین ورژن نرم افزار APA Ultimate Edition را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار APA Ultimate Edition به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار APA Ultimate Edition چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار APA Ultimate Edition در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی APA Ultimate Edition: Siebelt Meyer, Astrology, Vedic Astrology, نرم افزار طالع بینی, محاسبات نجومی, نجوم, ستاره شناسی, نرم افزار فالگیری, نرم افزار کف بینی, پیش بینی آینده, Siebelt Meyer full software collection, سهثذثمف پثغثق, سهثذثمف ئثغثق,دانلود APA Ultimate Edition نرم افزار طالع بینی ودیک, How to crack APA Ultimate Edition, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download APA Ultimate Edition Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get APA Ultimate Edition, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه APA Ultimate Edition 5.6.41, The worlds most advanced Vedic Astrology Software, شحش عمفهپشفث ثیهفهخد, شحش عمفهئشفث ثیهفهخد,خرید APA Ultimate Edition, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, 5.6.41, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار طالع بینی, تحميل, دریافت, دانلود ای پی ای آلتیمیت ادیشن v5.6.41 - نرم افزار طالع بینی ودیک, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2021-06-19
11:41:47