دانلود State of Survival v1.9.125 - بازی موبایل ایالت بقا
OS support Android icon
(1399/12/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.9.125

بازی ایالت بقا اندروید

State of Survival نام یک بازی سرگرم کننده و زیبا در سبک بازی های استراتژیکی می باشد که از سوی استودیوی آمریکایی KingsGroup Holdings برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی دارای داستانی زیبا و جذابی می باشد، طبق داستان بازی، دنیا درگیر یک ویروس مرگبار شده که از انسان ها زامبی ها و موجودات مرگباری می سازد. حالا 6 ماه از این اتفاق هولناک گذشته و تقریباً جمعیت کل کره زمین به جز مقدار اندکی از انسان ها به این ویروس آلوده شده اند و اکنون دنیا در تسخیر زامبی هاست. هیچ سازمان دولتی یا نیروهای ارتشی وجود ندارند که بخواهند به انسان ها کمک کنند. شما جزو معدود افراد خوش شانسی هستید که هنوز به این موجودات تبدیل نشده اید. انسان هایی که جان سالم به در برده اند یکدیگر را پیدا کرده و یک منطقه به نام ایالت بقاء ایجاد کرده اند تا در آن امنیت جانی یکدیگر را تأمین کنند. اما در این میان هستند انسان های دیگری که تمایلی به همکاری با شما و گروهتان را نداشته باشند. بعضی از آن ها سرشان در کار خودشان است اما خیلی های دیگر بازماندگانی هستند که صرفاً فقط برای جان خودشان تلاش می کنند. به همین خاطر آن ها حتی از زامبی ها هم بدتر هستند و برای کشتن و غارت کردن منابع شما از هیچ چیزی دریغ نمی کنند!شما پا به یک دنیای جدید می گذارید.

دنیایی که در آن خبری از شور و نشاط نیست و همه چیز به دست این ویروس از بین رفته است. اما وقت نا امیدی نیست چون هنوز هم راه برای زندگی کردن در این دنیا وجود دارد. منابع غذایی و مواد لازم برای زندگی بسیار محدود هستند اما شما باید قبل از اینکه دست رقبا و دشمنان به آن ها برسد آن ها را پیدا و جمع آوری کنید. در این بازی با پیشروی در بازی پایگاه بسازید و آن را با نیروهای خودتان مدیریت کنید. می توانید با دیگر بازماندگان مشارکت کنید و یا با گروه های دیگران وارد مبارزه شوید. در این بین مراقب زامبی ها باشید چون سیل عظیمی از آن ها در اطراف شما هستند. با پیدا کردن و به کار بردن منابع گوناگون می توانید چیزهای جدید بسازید و آیتم های کاربردی در اختیار داشته باشید. مأموریت اصلی شما نجات جان بازماندگانی است که می توانند عضوی از گروه شما باشند. بازی دارای گرافیکی زیبا و جذاب به همراه محیط های دیدنی و گیم پلی ای ساده است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی همچنین توانسته امتیاز بالا و خوب 4.6 از 5 را کسب کند.

کلمات کلیدی: State of Survival, State of Survival android, State of Survival for android, State of Survival download, KingsGroup Holdings full App / Game collection, نهدلسلقخعح اخمیهدلس, نهدلسلقخعح اخمیهدلس, Download State of Survival Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, سفشفث خب سعقرهرشم, سفشفث خب سعقرهرشم, دانلود State of Survival بازی موبایل ایالت بقا, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود ایالت بقا موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, android, android game, android game download, free android game, hd game, KingsGroup Holdings, mod, strategy, مود شده, اندروید, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, hdhgj frh, hdhgj frh,دانلود State of Survival v1.9.125 - بازی موبایل ایالت بقا,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/89202/

2021-02-20
20:48:55

دانلود State of Survival v1.9.125 - بازی موبایل ایالت بقا

📱 نامState of Survival
📁 دسته بندیاستراتژی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/12/2
📊 تعداد دانلود4,565
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها