دانلود Dark Prison v1.3.10 + Mod - بازی موبایل زندان سیاه
OS support Android icon
(1400/2/9) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.3.10

بازی زندان سیاه اندروید

Dark Prison نام عنوانی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی هنگ کنگی Latersoft است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. زمین دچار ویروسی بزرگ شده است، حادثه ای که کل کره زمین را به سمت نابودی کشانده است و اغلب اانسان ها را با زامبی ها و هیولاهای مرگبار تبدیل کرده است. بازی دارای خط داستانی همچون بازی معروف و محبوب کنسولی the last of us دارد. شما در نقش مردی می باشید که دختر او به خاطر اینکه نسبت به این ویروس ایمن است توسط گروهی از مزدوران ربوده شده و به منطقه ای خطرناک و زندان مانند به نام Dark Prison یا زندان سیاه برده می شود تا روی او آزمایشات مختلفی صورت گرفته و از بدن او یک آنتی ویروس آن هم به صورت غیرقانونی ساخته شود تا سودجویان از این طریق به سود برسند. اما این مرد تصمیم می گیرد تا برای نجات دختربچه اش راهی این مکان شده و برای اینکه او را از دست این هیولاها نجات دهد دست به هرکاری می زند. اما در این مسیر و ماجراجویی شما تنها نیستید.

دوستان و شخصیت های متعدد دیگری نیز در Dark Prison: PVP Survival Action Game وجود دارند که در این مأموریت به شما کمک خواهند کرد. بازی شامل بخش آنلاین و گسترده دیگری نیز می باشد که ربط خاصی به بخش داستانی ندارد و صرفاً بخشی برای مبارزات و کسب امتیاز برای کاربران است. در این بخش می توانید شخصیت مورد نظر خود را از بین قهرمانان موجود انتخاب کرده و مأموریت های متفاوتی را انجام دهید و یا با دیگر بازیکنان به صورت اینترنتی به مبارزه و رقابت بپردازید. شما قادر هستید تا از طیف وسیعی از سلاح ها و توانایی ها استفاده کنید. بازی دارای گرافیکی اچ دی و زیبایی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

تغییرات نسخه ی v1.3.10:
- بهبود پایداری سرورهای بازی
- بهبود قابلیت چرخاندن نمای دوربین
- طراحی مجدد انیمیشن ها
- رفع مشکل مربوط به لاگین کردن در بعضی دستگاه ها
- رفع مشکل بخش رقابت های PvP
- برطرف سازی باگ مربوط به اهدای جوایز در بخش Dark Zone و Main Quest
- اضافه شدن سرور جدید Taiwan

کلمات کلیدی: Dark Prison, Dark Prison android, Dark Prison for android, Dark Prison download, بازی Dark Prison, بازی ا, Latersoft full App / Game collection, مشفثقسخبف, مشفثقسخبف, Download Dark Prison Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Online Game, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, یشقن حقهسخد, یشقن حقهسخد, دانلود Dark Prison بازی موبایل زندان سیاه, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود زندان سیاه موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, Latersoft, mod, online, role playing, rpg, مود شده, نقش آفرینی, آنلاین, آرپی جی, اندروید, اینترنتی, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, بازی آنلاین, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, cknhk sdhi, cknhk sdhi,دانلود Dark Prison v1.3.10 + Mod - بازی موبایل زندان سیاه,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/89922/

2021-04-29
11:13:16

دانلود Dark Prison v1.3.10 + Mod - بازی موبایل زندان سیاه

📱 نامDark Prison
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/9
📊 تعداد دانلود3,126
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها