دانلود Braveland Heroes v1.58.7 + Mod - بازی موبایل قهرمانان سرزمین شجاعت
OS support Android icon
(1400/1/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.58.7

بازی قهرمانان سرزمین شجاعت اندروید

Braveland Heroes نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیکی می باشد که توسط استودیوی Tortuga Team کشور روسیه تولید و برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای داستانی زیبا و گیرایی می باشد، داستان بازی به سرزمین های پادشاهی در یک دنیای افسانه ای مربوط می باشد. هفت پادشاهی که در کنار یکدیگر قرار دارند و زیر نظر یک پادشاه هستند در این سرزمین ها قرار دارند. با ارزش ترین چیزی که در این سرزمین ها وجود دارد عصای سلطنتی پادشاه است که یک روز از اتاق پادشاه ربوده شد! پادشاه برای پیدا شدن عصای سلطنتی بهترین قهرمانان سرزمینش را فرا می خواند و آن ها را مأمور می کند تا به جستجوی آن بپردازند و در ازای بازگرداندن آن جایزه ای با ارزش به عنوان پاداش دریافت کنند!شما در نقش گروهی از این قهرمانان هستید که به مأموریتی خطرناک برای پیدا کردن و پس گرفتن عصای سلطنتی فرستاده شده اید. شما باید به سرزمین های مختلف و مکان های متعددی سفر کنید و با تهدیدات زیادی دست و پنجه نرم کنید. در این بازی شما در نقش یک رهبر و فرمانده، یک تیم ساده جمع آوری خواهید کرد و در طول مسیر متحدین بیشتری جذب میکنید تا کم کم یک ارتش نیرومند بسازید.

نیروهای شما از شخصیت های مختلف و خاصی مثل شوالیه ها، کمان داران، راهب ها، جادوگران، هیولاها، گرگینه ها و بسیاری دیگر می باشند که هر کدام ویژگی های مخصوصی دارند. خود را برای رویارویی و نبرد با دشمنان خود آماده کنید. بازی دارای گیم پلی نقش آفرینی و استراتژیکی نوبتی می باشد. شما باید درست مثل یک بازی نقش آفرینی به خوبی نیروهای خود را شناسایی کرده و سطح آن ها را ارتقاء دهید و مثل یک بازی استراتژیکی، نیروهای خود را مدیریت کنید و به موقع با بهترین مهره ای که دارید به دشمنان حمله کنید. بازی ها در یک صفحه شطرنج مانند دنبال می شوند. شما می توانید در هر نوبت یک حرکت انجام دهید و بعد از اتمام حرکت شما، نوبت حریف می رسد تا حمله خود را پیاده کند. بازی توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5 را نیز کسب کند.

تغییرات نسخه ی v1.58.7:
- سیستم اتصال مجدد (Reconnect) جدید
- اضافه شدن آیتم Warrior Chest
- اضافه شدن آیتم The Bard
- اضافه شدن هیولاهای جدید
- ارائه آفرهای ویژه بیشتر و جدیدتر
- بروزرسانی و بهینه سازی سیستم نبرد خودکار
- تغییرات و بهینه سازی های جزئی دیگر

کلمات کلیدی: Braveland Heroes, Braveland Heroes android, Braveland Heroes for android, Braveland Heroes download, باز, Tortuga Team full App / Game collection, فخقفعلش فثشپ, فخقفعلش فثشئ, Download Braveland Heroes Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Role Playing, Strategy, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ذقشرثمشدی اثقخثس, ذقشرثمشدی اثقخثس, دانلود Braveland Heroes بازی موبایل قهرمانان سرزمین شجاعت, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود قهرمانان سرزمین شجاعت موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, role playing, rpg, strategy, Tortuga Team, مود شده, نقش آفرینی, آرپی جی, اندروید, استراتژی, استراتژیک, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, نقش آفرینی, استراتژی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, rivlhkhk svcldk a[huj, rivlhkhk svcldk a[huj,دانلود Braveland Heroes v1.58.7 + Mod - بازی موبایل قهرمانان سرزمین شجاعت,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/90550/

2021-03-31
12:41:33

دانلود Braveland Heroes v1.58.7 + Mod - بازی موبایل قهرمانان سرزمین شجاعت

📱 نامBraveland Heroes
📁 دسته بندیاستراتژی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/11
📊 تعداد دانلود2,977
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها