دانلود Another Day v1.3.4 - بازی موبایل یک روز دیگر
OS support Android icon
(1398/11/7) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.3.4

بازی یک روز دیگر اندروید

Another Day نام بازی ای زیبا و مهیج در سبک بازی های تلاش برای بقا، اکشن و نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی بازی سازی معروف Elex برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما پا به یک دنیای بزرگ و تقریباً جهان باز خواهید گذاشت. دنیایی که به دست موجوداتی خون خوار و  وحشی به نام زامبی ها تسخیر شده است و انسان ها به سختی در آن زندگی می کنند. منابع غذایی رو به کاهش است و انسان ها برای زنده ماندن باید تلاش زیادی کنند. شما در نقش یک بازمانده در این دنیا می باشید که به تنهایی در این دنیای ظالم و خشن دوام آورده و برای زنده ماندن تلاش می کند. در ابتدا شما باید یک پناهگاه شخصی بسازید و آن را به خوبی مدیریت کنید. باید در این مکان یک خانه برای خودتان بسازید و از زمین های اطراف برای استفاده های مختلف بهره مند شوید. با پیدا کردن منابع و آیتم های مختلف می توانید اقدام به ساخت و ساز چیزهای متنوع از جمله سلاح های سرد و گرم کنید. زامبی ها در اطراف شما حضور دارند و آمادگی دفاعی نکته بسیار مهمی در این بازی به شمار می رود. همچنین در این بازی قادرید تا سلاح های مختلفی داشته باشید و با کمک آن به سمت زامبی ها و دیگر دشمنان شلیک کنید.

توجه:
- بازی یک بازی آنلاین و اینترنتی می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.
- بازی با یک دیتای آفلاین از نوع OBB عرضه شده است اما برخی از اطلاعات داخلی آن مثل بخش های پنهان نقشه و قسمت های دیگر ممکن است نیاز به دانلود اطلاعات از داخل خود بازی داشته باشند.
- برای انجام این بازی توصیه می کنیم از دستگاه های قدرتمند استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است با افت فریم و لگ در حین بازی مواجه شوید.

تغییرات نسخه ی v1.3.4:
- برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

کلمات کلیدی: Another Day, Another Day android, Another Day for android, Another Day download, بازی Another Day, بازی ا, Elex full App / Game collection, ثمثط, ثمثط, Download Another Day Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Online Game, Role Playing, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, شدخفاثق یشغ, شدخفاثق یشغ, دانلود Another Day بازی موبایل یک روز دیگر, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود یک روز دیگر موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2019, action, android, android game, android game download, Elex, free android game, hd game, mod, online, role playing, rpg, مود شده, نقش آفرینی, zombie, آنلاین, آرپی جی, اندروید, اینترنتی, اکشن, بقا, بازی اچ دی, بازی اندروید, تلاش برای بقا, دانلود بازی اندروید, زامبی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, بازی آنلاین, نقش آفرینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, d: v,c nd"v, d: v,c nd'v,دانلود Another Day v1.3.4 - بازی موبایل یک روز دیگر,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/90616/

2020-01-27
11:52:05

دانلود Another Day v1.3.4 - بازی موبایل یک روز دیگر

📱 نامAnother Day
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1398/11/7
📊 تعداد دانلود1,957
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها