دانلود Rekordbox v5.8.3 MacOS - نرم افزار میکس آهنگ برای پایونیر برای مک
For macintoush

دانلود Pioneer DJ rekordbox Premium برای مک

یک دی جی، به غیر از داشتن قدرت تشخیص ریتم و سلیقه در موسیقی، به مجموعه ای از آهنگ های متناسب نیز نیاز دارد. این روزها بسیار به ندرت دی جی ای را می بینید که همراه خود چند CD همراه داشته باشد و مهمانی را با آن ها شروع کند. امروزه، نرم افزارهایی مانند rekordbox در مدیریت بهتر کتابخانه موسیقی به شما کمک می کند.
Pioneer DJ rekordbox تمام ابزارهای حرفه ای که یک دی‌جی‌ نیاز دارد را در یک نرم افزار ارائه می دهد. از آن جایی که rekordbox سرعت بالا و کیفیت صدای فوق العاده ای دارد، بسیاری از دی‌جی‌ ها برای میکس و تدوین کارهای خود  از این نرم افزار استفاده می کنند. با استفاده از آن شما می توانید لیست های پخش را قبل از نمایش ایجاد کنید و در حین انجام آن، آهنگ ها بر اساس BPM، ژانر، رتبه بندی شخصی و ... مرتب کنید.
نرم افزار rekordbox برای دی جی هایی که از Pioneer DJ استفاده می کنند ایجاد شده است و از همه دستگاه های جدید و محبوب پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار rekordbox:
- کیفیت صدای حرفه ای
- میکسر DJM-900NXS و پلیر CDJ-2000NXS
- زمان پاسخگویی سریع
- دارای مدهای Hot Cues, Slicer و Slip
- رابط کاربری گرافیکی
- دارای ویژگی AUTO MIX
- اشتراک گذاری آهنگ های ساخته شده در Mixcloud ، YouTube و KUVO
- شناسایی خودکار واریانس هر عبارت یک آهنگ برای ایجاد جلوه های نورپردازی
- پشتیبانی از HID برای پخش از لپ تاپ
- قابل همگام سازی با دی جی کنترلر پایونیر
- و ...

کلمات کلیدی: Music manager, Create playlist, Playlist editor, DJ, Playlist, Player, Deejay, audio mixer, crossfade, equalizer, mix, mixer, track crossfader, track mixer, Pionee, Pioneer DJ full software collection, حهخدثثق یت, حهخدثثق یت, Download Pioneer DJ rekordbox Premium Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حهخدثثق یت قثنخقیذخط حقثپهعپ, حهخدثثق یت قثنخقیذخط حقثئهعئ, rekordbox for Mac is a music management App for Pioneer DJ products. You can transfer music files from your Mac/Windows to this App to prepare for your DJ performance such as creating playlists,, دانلود rekordbox MacOSX نرم افزار میکس آهنگ برای پایونیر برای مک, یک دی جی، به غیر از داشتن قدرت تشخیص ریتم و سلیقه در موسیقی، به مجموعه ای از آهنگ های متناسب نیز نیاز دارد. این روزها بسیار به ندرت دی جی ای را می بینید که همراه خود چند CD همراه داشته باشد و مهمانی را با آن ها شروع کند. امروزه، نرم افزارهایی مانند rekordbox در مدیریت بهتر کتابخانه موسیقی به شما کمک می کند., audio mixer, Create playlist, crossfade, Deejay, DJ, equalizer, mix, mixer, Music manager, Pioneer DJ, Player, Playlist, Playlist editor, track crossfader, track mixer, موسیقی, میکس, میکسر, نرم افزار, دانلود نرم افزار میکس آهنگ, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Rekordbox v5.8.3 MacOS - نرم افزار میکس آهنگ برای پایونیر برای مک,
2021-09-04
13:37:07

دانلود Rekordbox v5.8.3 MacOS - نرم افزار میکس آهنگ برای پایونیر برای مک

💻 نام نرم افزارPioneer DJ rekordbox Premium
📌 شماره نسخهv5.8.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل178 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/6/13
📊 تعداد دانلود3,188
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️