دانلود Pico Tanks: Multiplayer Mayhem v44.2.1 + Mod - بازی موبایل تانک های پیکو
OS support Android icon
(1400/1/14) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 44.2.1

بازی تانک های پیکو اندروید

Pico Tanks: Multiplayer Mayhem نام بازی ای بسیار سرگرم کننده و جذاب از سوی استودیوی استرالیایی Panda Arcade می باشد که دارای سبکی اکشن و آرکید می باشد و برای اندروید عرض شده است. در این بازی شما به دنیایی فانتزی وارد خواهید شد و با صدها و هزاران بازیکن دیگر از سراسر دنیا با یکدیگر به رقابت می پردازید. شما باید سوار بر تانک مخصوص خود شده و به رقابت دیگران بروید. بازی شامل رقابت های 3v3 یا سه به سه به صورت گروهی است. شما به همراه بازیکنان دیگر در یک نقشه حضور دارید و باید با کمک هم تیمی های خود نیروهای دشمن را یکی پس از دیگری از بین ببرید. تیمی که بیشترین کشتار را ثبت کرده باشد برنده خواهد شد. بازی دارای مد های مختلف برای بازی کردن می باشد که شامل مد فتح پرچم (Hold the Flag) و انتقال محموله (Fetch the Cargo) است. در بخش فتح پرچم شما وظیفه دارید تا از یک منطقه که در آن یک پرچم قرار دارد محافظت کنید و مانع حضور دشمنان در آن منطقه شوید. برای این کار باید سعی کنید در اطراف پرچم حضور داشته باشید و به محض نزدیک شدن حریف ها آن ها را نابود کنید. در همین مد، اگر در طرف دیگر باشید، باید سعی کنید به منطقه مشخص شده ای که در آن یک پرچم قرار دارد نزدیک شده و در محوطه مربوطه ایستادگی کنید تا آن پرچم را فتح کنید. مد جالب انتقال محموله نیز که بسیار جذاب است نوع دیگری از این بازی است که در آن باید یک محموله را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در نقشه برسانید.

در بین مسیر دشمنان شما سعی می کنند که شما یا هرکدام از تانک های حمل کننده محموله را مورد هدف قرار دهند و پکیج مورد نظر را مصادره کنند. شما باید سعی کنید با کمترین درگیری با دشمنان این پکیج را در اسرع وقت به نقطه مورد نظر برسانید. اگر در تیم مقابل بودید، کار برعکس می شود و وظیفه شما این است که مانع رسیدن تانک حامل پکیج به نقطه مشخص شده شوید. بازی دارای گیم پلی ای بسیار زیبا و اعتیادآور می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند. همچنین بازی شامل گرافیک و محیط های سه بعدی و جذاب به همراه موسیقی متنی دلنواز می باشد.


توجه: این بازی در مرحله Pre-register قرار دارد و هنوز نسخه نهایی آن به صورت عمومی منتشر نشده است. به همین خاطر ممکن است این بازی روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.

کلمات کلیدی: Pico Tanks: Multiplayer Mayhem, Pico Tanks: Multiplayer Mayhem android, Pico Tanks: Multiplayer Mayhem, Panda Arcade full App / Game collection, حشدیش شقزشیث, حشدیش شقزشیث, Download Pico Tanks Multiplayer Mayhem Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Arcade Classic, Online Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, حهزخ فشدنس پعمفهحمشغثق پشغاثپ, حهزخ فشدنس ئعمفهحمشغثق ئشغاثئ, دانلود Pico Tanks Multiplayer Mayhem بازی موبایل تانک های پیکو, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود تانک های پیکو موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, aonline action, arcade, free android game, hd game, mod, online, Panda Arcade, مود شده, آنلاین, آرکید, اندروید, اینترنتی, اکشن, اکشن آنلاین, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, کلاسیک, بازی آنلاین, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jhk: ihd \d:,, jhk: ihd md:,,دانلود Pico Tanks: Multiplayer Mayhem v44.2.1 + Mod - بازی موبایل تانک های پیکو,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91098/

2021-04-03
12:18:21

دانلود Pico Tanks: Multiplayer Mayhem v44.2.1 + Mod - بازی موبایل تانک های پیکو

📱 نامPico Tanks Multiplayer Mayhem
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/14
📊 تعداد دانلود3,577
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها