دانلود Family Hotel v2.3 + Mod - بازی موبایل هتل خانوادگی
OS support Android icon
(1400/2/6) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.3

بازی هتل خانوادگی اندروید

Family Hotel نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریتی و پازلی از نوع جورچین می باشد که توسط استودیوی روسی PlayFlock برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی شامل دو بخش می باشد، بخش اول بخش پازلی است که در آن وظیفه دارید تا پازل ها و جورچین های سه تایی Match-3 را که با آیتم های رنگارنگ مختلف تشکیل شده اند انجام داده و با عبور از این مراحل به کسب پول بپردازید. بخش دوم اما بخش جذاب و دکوراسیون است که باید در آن با کمک پول های به دست آمده اقدام به خرید لوازم ضروری کنید و سپس با لوازم خریداری شده یک هتل را نوسازی و بازسازی کنید و آن را به یک هتل زیبا و جذاب تبدیل کنید.

در این بازی شما در نقش دو شخصیت اصلی یعنی Emily و Max هستید که تصمیم دارند تا هتل خانوادگی و قدیمی خانواده خود را بازسازی کرده و آن را به روزهای اوج قدیمی برگردانند. برای این که این هتل به روزهای اوج خود بازگردد کارهای زیادی باید انجام شود. این مکان مدت ها خالی از سکنه بوده و این هتل بسیار مخروبه شده است! برای بازسازی آن نیاز به مهارت و نیروهای خاصی است. اکنون شما در نقش یک طراح دکوراسیون واقعی این هتل را از ابتدا بازسازی کنید و با جایگزین کردن وسایل خراب قدیمی با وسایل جدید و کاربردی این هتل را کم کم به حالت قابل استفاده تبدیل کنید. این بازی زیبا توانسته امتیاز بالا و خوب 4.5 از 5 را کسب کند.

کلمات کلیدی: Family Hotel, Family Hotel android, Family Hotel for android, Family Hotel download, بازی Family Hotel, ب, PlayFlock full App / Game collection, حمشغبمخزن, حمشغبمخزن, Download Family Hotel Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بشپهمغ اخفثم, بشئهمغ اخفثم, دانلود Family Hotel بازی موبایل هتل خانوادگی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود هتل خانوادگی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, brain training, free android game, hd game, managment, mod, PlayFlock, puzzle, puzzle game, مود شده, مدیریتی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, تطبیق ساز, جورچین, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ijg ohk,hn"d, ijg ohk,hn'd,دانلود Family Hotel v2.3 + Mod - بازی موبایل هتل خانوادگی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91099/

2021-04-26
10:56:16

دانلود Family Hotel v2.3 + Mod - بازی موبایل هتل خانوادگی

📱 نامFamily Hotel
📁 دسته بندیآموزشی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/6
📊 تعداد دانلود4,319
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها