دانلود Rob Papen Go2 v1.0.1f - افزونه VST سینتی سایزر جامع برای صداسازی

دانلود نرم افزار Go2

در دنیای سینتی سایزرهای Rob Papen کمبود سینتی سایزری که تمام ویژگی ها و کنترل هایش بصورت ویژوال و یکجا در اختیار کاربر قرار بگیرد، احساس می شد. مجموعه Rob Papen در حال حاضر دارای سینت سایزرهایی است که شامل بسیاری از ویژگی ها و انواع سنتز است که گاهی اوقات می تواند برای یک کاربر معمولی دلهره آور باشد. اما همیشه چیزی که بسیار ساده است، می تواند وسوسه انگیز و سرگرم کننده است! این کمپانی سینتی سایزرهای مختلفی را ارائه می دهد که در صنعت آهنگسازی هریک از آن ها کارایی خاصی دارند اما در اکثر آن ها رابط کاربری کاملا ویژوال بوده و بسیاری از کارهای جزئی بصورت خودکار انجام می شوند.
Rob Papen Go2 سینتی سایزری است که می تواند در هر استودیویی برای انجام تمام مراحل صداسازی کاربرد داشته باشد. این ابزار دارای مجموعه ای کامل از صداهای از پیش طراحی شده و پریست هایی است که در یک رابط کاربری ساده گردآوری شده اند. این VST دارای یک بخش مرکزی است که با استفاده از نوسانات ساز و همچنین یک اسیلاتور فرعی تکمیل می شود و از آن جایی که امکان کار با شکل موج صدا نیز فراهم شده است، کاربران قادر خواهند بود تا امواج را به هر نسبتی با هم ترکیب نموده و صدهای مدرن و جدیدی را با بهترین کیفیت تولید کنند. در واقع Rob Papen Go2 می تواند تمام نیازهای کاربرانش در صداسازی را مرتغع سازد.

اگر شما نیز تصور می کنید که باید از سنتزهای پیچیده استفاده کنید، بهتر است به یاد داشته باشید که در دهه 1980 نیز، سینت سایزرهای پیشرفته ای مانند Roland Jupiter-8 داشتیم، اما همچنین سنتزهای ساده تر اما فوق العاده ای مانند SH-101 نیز وجود داشت و در نهایت هر دو سینت سایزر کلاسیک شدند! جالب است که آهنگ هایی که با سینتی سایزرهای پیچیده ساخته می شوند کمتر هستند.

قابلیت های کلیدی Rob Papen Go2:

- ترکیب امواج صدا برای ساخت صداهای جدید
- دارای فیلترها و تقویت کننده ها
- فراهم نمودن یک اسیلاتور با فرکانس پایین
- مجهز به ماتریس مدولاسیون و ژنراتور
- پنج حالت: بازی، مونو، لگاتو، آرپ، یونیسون
- دارای پردازنده های کر، فلانگر، فازر، تأخیر و ریوری
- بیش از 1000 پریست های آماده
- و ...

دانلود Rob Papen Go2 v1.0.1f - افزونه VST سینتی سایزر جامع برای صداسازی

💿 نام نرم افزارGo2
📌 شماره نسخهvv1.0.1f
📁 دسته بندیمیکسر صوتی / سینتی سایزر
💾 حجم فایل328 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/2/30
📊 تعداد دانلود3,749
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Go2 چیست؟

Go2 همه کنترل های بصری را بهمراه ویژگی ها و صدا های منحصر به فردی ارائه می دهد

آخرین ورژن نرم افزار Go2 را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Go2 به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Go2 چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Go2 در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Go2: Rob Papen Inspiration Soundware, Synthesizer, Waveform, Sound, Filter, VST, AAX, NI NKS, وی اس تی, سینتی سایزر, آهنگسازی, نرم افزار, سینتی سایزر آهنگسازی, دانلود وی اس تی, وی اس تی Rob Papen BLUE-II, دانلود افزونه سینتی سایزر, آهنگسازی با افزونه نوسان ساز, پلاگین VST سینتی سایزر, ارتعاش ساز VST, افزونه ساخت صدا با ترکیب شکل موج در VST, افزونه صداسازی با ترکیب نمونه صداها, دانلود VST جامع صداسازی, , Rob Papen Inspiration Soundware full software collection, قخذ حشحثد هدسحهقشفهخد سخعدیصشقث, قخذ حشحثد هدسحهقشفهخد سخعدیصشقث, دانلود Rob Papen Go2 افزونه VST سینتی سایزر جامع برای صداسازی, How to crack Go2, طریقه/روش/راهنمای کرک Go2, Torrent/Usnet/Buy Go2, Setup Go2, Install Go2, دانلود رایگان نرم افزار Go2, P30Download Go2, Danlod/Danload/Donload Go2, nhkg,n kvl htchv Go2, Download Go2 Software, Go2 for windows, Go2 Trial, Go2 last Version/Edition, Go2 New Version, Go2 Update, Go2 Free Full Licensed, Go2 Repacked, Go2 Direct Download Link (DDL), Go2 Crack, Get Go2, Go2 Keygen, Go2 Patch, Go2 Serial, Go2 Portable, برنامه Go2, v1.0.1f, AAX, Filter, NI NKS, Rob Papen Inspiration Soundware, Sound, Synthesizer, نرم افزار, وی اس تی, VST, Waveform, آهنگسازی, سینتی سایزر, Go2 has all of the controls visual at the same time but still has some unique features and sound, لخ2, لخ2, خرید Go2, به روز ترین ورژن Go2, آخرین ورژن Go2, آخرین نسخه Go2, جدیدترین ورژن Go2, جدیدترین نسخه Go2, v1.0.1f, داونلود/دانلد/تورنت Go2 همه کنترل های بصری را بهمراه ویژگی ها و صدا های منحصر به فردی ارائه می دهد, تحميل, دریافت, دانلود راب پاپن گو2 v1.0.1f - افزونه VST سینتی سایزر جامع برای صداسازی, پی سی, پی 30, بهترین Audio Mixer / Synthesizer, بهترین Media Plugins, بهترین نرم افزار میکسر صوتی / سینتی سایزر, بهترین نرم افزار پلاگین صوتی و تصویری, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2020-05-19
10:08:18