دانلود Zombie Blast Crew v2.6.3 + Mod - بازی موبایل نیروهای نابودگر زامبی ها
OS support Android icon
(1400/2/8) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.6.3

بازی نیروهای نابودگر زامبی ها اندروید

Zombie Blast Crew نام بازی ای سرگرم کننده و زیبا در سبک بازی های اکشن می باشد که توسط  استودیوی مطرح و خوش نام و آوازه Vivid Games S.A. برای اندروید منتشر شده است. ماجرای بازی در مورد نبردهای شما در نقش یک گروه نیروی ویژه با سیل عظیمی از نیروهای زامبی های کوچک و بزرگ مربوط می باشد. دنیای انسان ها نزدیک به یک سال است که به خاطر یک ویروس ناشناخته به سمت تباهی می رود و تقریباً اغلب جمعیت بشریت به زامبی های خطرناک و آدم خوار تبدیل شده اند. اما همانطور که در این بازی ها شاهدش هستیم، یک گروه برای مقابله با این تهدید دست به کار شده است و شما در نقش این گروه و افراد آن هستید. این گروه متشکل از مردم عادی یک شهر هستند که بعد از انتظارهای فراوان برای رسیدن کمک توسط ارتش، خودشان تصمیم گرفتند تا دست به کار شده و خودشان را از این شرایط مرگبار نجات دهند.

به همین خاطر آن ها سلاح های خود را برداشته و با شروع کشتار زامبی ها به یک نیروی نظامی ویژه تبدیل می شوند. شما قرار است در نقش رهبر این گروه باشید و این افراد را برای نجات دادن از این مهلکه رهبری کنید. اکنون شما باید به پاکسازی شهر از زامبی ها و بازگردانی خانه ها و خیابان ها به حالت عادی و آرام مشغول شوید. شما باید به صورت انفرادی در بین سیل عظیمی از زامبی ها قرار گرفته و برای نابود کردن آن ها به همه اطراف شلیک کنید. زامبی ها از دور و اطراف به سمت شما حمله ور می شوند و این یعنی شما راه فرار خاصی ندارید و به نوعی توسط آن ها محاصره شدید. تنها راه شما این است که اجازه ندهید آن ها به شما نزدیک شوند. سلاح خود را به دست بگیرید و زامبی ها را تیرباران کنید تا مراحل بازی را با پاکسازی مناطق پشت سر بگذارید. بازی همچنین توانسته امتیاز 4.7 از 5 را کسب کنید.

کلمات کلیدی: Zombie Blast Crew, Zombie Blast Crew android, Zombie Blast Crew for android, Zombie Blast Crew download, Vivid Games S.A full App / Game collection, رهرهی لشپثس س.ش, رهرهی لشئثس س.ش, Download Zombie Blast Crew Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ظخپذهث ذمشسف زقثص, ظخئذهث ذمشسف زقثص, دانلود Zombie Blast Crew بازی موبایل نیروهای نابودگر زامبی ها, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود نیروهای نابودگر زامبی ها موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, مود شده, Vivid Games S.A, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, kdv,ihd khf,n"v chlfd ih, kdv,ihd khf,n'v chlfd ih,دانلود Zombie Blast Crew v2.6.3 + Mod - بازی موبایل نیروهای نابودگر زامبی ها,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91534/

2021-04-28
11:06:41

دانلود Zombie Blast Crew v2.6.3 + Mod - بازی موبایل نیروهای نابودگر زامبی ها

📱 نامZombie Blast Crew
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/8
📊 تعداد دانلود2,507
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها