دانلود Very Little Nightmares v1.2.0 - بازی موبایل کابوس های کوچک
OS support Android icon
(1399/11/19) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.2.0

بازی کابوس های کوچک اندروید

Very Little Nightmares نام بازی ای زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجوئی و معمایی می باشد که توسط شعبه اروپای کمپانی ژاپنی و معتبر BANDAI NAMCO Entertainment سازنده برای اندروید ساخته و عرضه شده است. این بازی برای کنسول ها نیز منتشر شد و از محبوبیت بالایی برخودار شد. در این بازی بسیار زیبا شما در نقش دختربچه ای معصوم و بامزه می باشید که در یک کابوس طولانی گیر افتاده و در دنیایی عجیب و اسرارآمیز برای فرار از دست هیولاها دست و پنجه نرم می کند. این دنیا که دقیقاً مثل یک خواب کابوس مانند طراحی شده، جایی شگفت انگیز، معمایی، خاص، ترسناک و البته در عین حال بانمک است.

شخصیت اصلی بازی یعنی همان دخترچه کوچک، یک بارانی زرد معروف به تن دارد. این مکان که این دختر در آن گیر افتاده، به نظر می رسد که یک عمارت بزرگ و متروکه می باشد که صاحب آن از حضور این دختر در آنجا دل خوشی ندارد و برای شکار کردن او دست به هر کاری می زند. اکنون شما باید سعی کنید تا در این دنیای خشن با حل کردن پازل ها و معماها و پیدا کردن راه های فرار، راه خروج از این عمارت بزرگ را پیدا کنید و آزاد شویدو باید بدانید بازی از داستانی بسیار زیبا و گیرایی برخوردار می باشد که شما را ساعت ها درگیر خود خواهد کرد.

برخی از ویژگی های بازی اندروید Very Little Nightmares:
- گرافیک عالی و مثال زدنی با طراحی های مدرن
- گیم پلی بسیار سرگرم کننده با تلفیق ژانرهای مختلف
- سبک بازی به صورت Point and Click
- خط داستانی بسیار گیرا و جذاب
- برگرفته شده از عنوان اورجینال Little Nightmares
- مراحل پازلی و معمایی با تم تاریک، مرموز و اسرارآمیز
- وجود انواع و اقسام پازل های فیزیکی، منطقی، فکری و چالش برانگیز
- وجود لوکیشن های مختلف و سفر به نقاط متفاوت از یک عمارت بزرگ
- وجود تهدیدات، تله ها و دشمنان گوناگون
- وجود رمز و رازهای متعدد و آیتم های مخفی در طول مراحل
- بهینه سازی شده برای اجرای عالی روی دستگاه های مختلف

آموزش نصب و اجرای بازی:
- این بازی به صورت پکیج چندفایلی (APKS) عرضه شده است و در حالت عادی نمی توان آن را مثل یک فایل APK روی دستگاه نصب کرد. برای نصب این گونه بازی ها می بایست از روشی مخصوص که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کنید.
- ابتدا فایل فشرده حاوی فایل نصبی که یک فایل با فرمت APKS است را دانلود و بعد از استخراج به حافظه دستگاه منتقل کنید.
- سپس اپلیکیشن SAI را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. (این برنامه داخل فایل زیپ دانلودی همراه با خود بازی نیز قرار دارد.)
- اپلیکیشن SAI را باز کرده و گزینه Install APKs را انتخاب کنید.
- سپس از پوشه ها، به سراغ فایل دانلود شده بازی که با فرمت APKS آن را در مرحله 1 از حالت فشرده استخراج کردید بروید و فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
- منتظر بمانید تا برنامه فایل های چندبخشی را به صورت یکپارچه درآورده و بازی را آماده نصب کند.
- بعد از این کار، پیغام Install ظاهر می شود و شما می توانید بازی را نصب کنید و به راحتی آن را اجرا کنید. (نیازی به کپی کردن دیتا و کارهای فرعی دیگر نیست.)

توجه: اپلیکیشن SAI برای نصب بازی ها نیاز به دسترسی به مجوز نصب از منابع ناشناس (Unknown Sources) را دارد و در صورتی که برنامه نیاز به این دسترسی برای نصب داشت این مجوز را صادر کنید در غیر این صورت قادر به نصب بازی نخواهید بود.

تغییرات نسخه ی v1.2.0:
- رفع باگ های کلی و اعمال بهینه سازی های متعدد

کلمات کلیدی: Very Little Nightmares, Very Little Nightmares android, Very Little Nightmares for android, Very Little, BANDAI NAMCO Entertainment full App / Game collection, ذشدیشه دشپزخ ثدفثقفشهدپثدف, ذشدیشه دشئزخ ثدفثقفشهدئثدف, Download Very Little Nightmares Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, رثقغ مهففمث دهلافپشقثس, رثقغ مهففمث دهلافئشقثس, دانلود Very Little Nightmares بازی موبایل کابوس های کوچک, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود کابوس های کوچک موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, adventure, android, android game, android game download, BANDAI NAMCO Entertainment, brain training, free android game, hd game, horror, mod, puzzle, puzzle game, فکری, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, ترسناک, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, :hf,s ihd :,]:, :hf,s ihd :,]:,دانلود Very Little Nightmares v1.2.0 - بازی موبایل کابوس های کوچک,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91818/

2021-02-07
17:57:49

دانلود Very Little Nightmares v1.2.0 - بازی موبایل کابوس های کوچک

📱 نامVery Little Nightmares
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1399/11/19
📊 تعداد دانلود5,495
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها