دانلود Bomb Chicken v36 + Mod - بازی موبایل مرغ بمبی
OS support Android icon

بازی مرغ بمبی اندروید

Bomb Chicken نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و آرکید می باشد که توسط استودیوی خلاق و خوش ذوق Nitrome کشور انگلستان برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای داستانی زیبا و بامزه می باشد، مرغی که ناگهانی سر از تخم درآورده و خود را در یک کارخانه ساخت فست فود که به خاطر سس های آبی رنگ و مرغ های سوخاری اش معروف است پیدا می کند. شخصیت داستان به خاطر جهش های عجیبی که در او رخ داده، توانایی عجیبی کسب کرده است! این توانایی، تخم گذاشتن بمب به جای تخم های معمولی می باشد. حالا او تصمیم می گیرد که قبل از اینکه مثل دیگر مرغ ها و خروس ها به غذا تبدیل شود، از این کارخانه فرار کند و از دشمنانی که مرغ ها را به غذا تبدیل می کنند انتقام بگیرد.

اکنون شما با هدایت کردن این مرغ، یعنی با کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست می توانید این مرغ بامزه و تپل را حرکت دهید. برای بمب گذاشتن باید یک ضربه روی خود مرغ بزنید و به سرعت از آن محل فاصله بگیرید در غیر این صورت با انفجار بمب، خود مرغ نیز از بین می رود. با بمب گذاشتن می توانید دشمنان را نابود کنید و یا موانع را از سر راه بردارید. اما بمب گذاشتن فقط برای این مورد کاربرد ندارد! این مرغ در حالت عادی نمی تواند بپرد و خیلی از مواقع نیاز است که از روی سکوها بالا بروید. در این صورت باید بمب بگذارید و مثل آجر آن ها را روی هم قرار دهید تا بتوانید به ارتفاع مورد نظر برسید. همچنین در این بازی شما قادرید بمب ها را به سمت دلخواه شوت کنید تا با سرعت زیاد به سمت دشمنان بروند و به محض برخورد با آنها منفجر شوند. باید بدانید این بازی زیبا توانسته امتیاز کامل 5 از 5 را نیز کسب کند و جزو یکی از بهترین بازی ها در سبک خود باشد.

توجه: ممکن است هربار اجرای بازی مدتی طول بکشد و به محض اجرای بازی برای نزدیک به 20 الی 30 ثانیه یک صفحه سیاه نمایش داده شود و سپس بازی اجرا شود. در این حالت بازی را نبندید و صبر کنید تا اطلاعات در پس زمینه پردازش شوند.

تغییرات نسخه ی v36:
- انتشار اولین نسخه کامل و نهایی برای سیستم عامل اندروید

کلمات کلیدی: Bomb Chicken, Bomb Chicken android, Bomb Chicken for android, Bomb Chicken download, بازی Bomb Chicken, ب, Nitrome full App / Game collection, دهفقخپث, دهفقخئث, Download Bomb Chicken Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Arcade Classic, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ذخپذ زاهزنثد, ذخئذ زاهزنثد, دانلود Bomb Chicken بازی موبایل مرغ بمبی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود مرغ بمبی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, arcade, free android game, hd game, mod, Nitrome, مود شده, آرکید, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, کلاسیک, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, lvy flfd, lvy flfd,دانلود Bomb Chicken v36 + Mod - بازی موبایل مرغ بمبی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/91920/

2020-04-06
12:09:36

دانلود Bomb Chicken v36 + Mod - بازی موبایل مرغ بمبی

📱 نامBomb Chicken
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/1/18
📊 تعداد دانلود2,058
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها