دانلود Project RIP Mobile v2.06 - بازی موبایل پروژه مرگ
OS support Android icon
(1399/4/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.06

بازی پروژه مرگ اندروید

Project RIP Mobile نام بازی ای زیبا و با گرافیک بالا در سبک بازی های اکشن و تیراندازی آن هم از نوع اول شخص می باشد که به وسیله استودیوی یونانی Storming Tech توسعه و برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای داستانی خیالی است، شما به دنیایی سفر خواهید کرد که در آن نه انسان ها، بلکه مردگان و اهریمن هایی ترسناک در آن حکمرانی می کنند. در این دنیا انسان ها منقرض شده و فقط تعداد کمی از آن ها باقی مانده اند که شما نیز یکی از آن ها هستید. انسان هایی که توانسته اند جان سالم به در ببرند، مجبور به ساخت یک پناهگاه زیر زمینی شده اند تا از دست شیاطینی که روی زمین در حال گشت و گذار هستند در امان باشند.

 اما انسان ها نا امید نمی شوند و یک تیم حرفه ای و شجاع از بین آن ها ایجاد می شود تا با این تهدید بزرگ مقابله کنند. اکنون شما در نقش یکی از اعضای این تیم، مأمویت دارید تا به پاکسازی مناطق مختلف بپردازید. اما به خاطر حجم زیاد دشمنان، توانایی های انسان ها برای مقابله با آن ها ناکافی است. به همین خاطر انسان ها دست به ابتکاری جالب زده و از هوش مصنوعی و ربات ها برای موفق شدن در این جنگ استفاده می کنند. بازی توانسته امتیاز خوب و بالای 4.8 از 5 را نیز در گوگل پلی کسب کند. بازی شامل گرافیکی سه بعدی و بسیار بالای کنسولی می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد و با گیم پلی مهیج و اکشن خود شما را ساعت ها سرگرم میکند.

برخی از ویژگی های بازی اندروید Project RIP Mobile - Free Horror Survival Shooter:
- گرافیک مثال زدنی با جزئیات بسیار زیاد
- طراحی های حرفه ای سه بعدی و صداگذاری های بسیار واقع گرایانه و جذاب
- گیم پلی داینامیک و بسیار اکشن از دسته بازی های FPS
- مکانیزم های جالب و کاربردی در بخش های مختلف
- وجود انواع هیولاها، مردگان و موجودات شیطانی
- وجود 20 نوع سلاح گوناگون از دسته های متفاوت
- امکان استفاده از آیتم های جانبی و نیروهای ویژه
- وجود 8 شخصیت و قهرمان مختلف با قابلیت های متنوع
- امکان انتخاب آواتار از بین 34 تصویر گوناگون
- وجود بیش از 70 نوع دستاورد در طول مراحل بازی
- سفر به نقاط مختلف و رویارویی با انواع و اقسام چالش ها
- دارای دو مد متفاوت بازی
- دارای 5 نوع درجه سختی
- امکان افزایش یا کاهش گرافیک از بخش تنظیمات
- موسیقی متن های شنیدنی و مهیج

نکته: این بازی به خاطر گرافیک زیاد، برای اجرا به دستگاه هایی با مشخصات زیر نیازمند است :
- پردازنده های ARM64
- Android 8.0 یا بالاتر
- حداقل 3 گیگابایت حافظه RAM
- گرافیک های مورد نیاز آدرنو: Adreno 650/640/630/620/618/616/615/612/610/540/530/512/510/509
- گرافیک های مورد نیاز مالی: Mali G77/G76/G52/G51/G72/G71/T880

کلمات کلیدی: Project RIP Mobile, Project RIP Mobile android, Project RIP Mobile for android, Project RIP Mobile down, Storming Tech full App / Game collection, سفخقپهدل فثزا, سفخقئهدل فثزا, Download Project RIP Mobile Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Shooting, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, حقختثزف قهح پخذهمث, حقختثزف قهح ئخذهمث, دانلود Project RIP Mobile بازی موبایل پروژه مرگ, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود پروژه مرگ موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, free android game, hd game, mod, shooting, shooting game, Storming Tech, مود شده, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, تیراندازی, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, تیراندازی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, \v,ژi lv", mv,Ci lv',دانلود Project RIP Mobile v2.06 - بازی موبایل پروژه مرگ,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/92194/

2020-06-22
13:37:07

دانلود Project RIP Mobile v2.06 - بازی موبایل پروژه مرگ

📱 نامProject RIP Mobile
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/4/2
📊 تعداد دانلود1,969
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها