دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Security Cloud v21.3.10.391 Onlin

دانلود نرم افزارآنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی / Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free

Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security بدون شک از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در میان کاربران هستند؛ این شرکت که حدود 20 سال است در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد، توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار برنامه‌های امنیتی را به خود اختصاص دهد. این دو نرم افزار با استفاده از بانک اطلاعاتی وسیعی که دارند می‎توانند جدیدترین فایل مخرب را شناسایی کرده و با ابزار پیشرفته پاک سازی خود، سیستم را از هرگونه ویروس و عامل خراب کاری پاک کنند. به طور حتم محصولات شرکت Kaspersky می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای تامین کامل امنیت سیستم شما باشند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار های Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security:
- دارای یکی از به‌روزترین بانک‌های اطلاعاتی فایل‌های آلوده
- شناسایی طیف وسیعی از فایل‌های مخرب مانند ویروس‌ها، تروجان‌ها، روتکیت‌ها، هرزنامه‌ها و غیره
- دارای پیشرفته‌ترین ابزار پاک سازی سیستم از فایل‌های آلوده
- تامین امنیت لحظه‌ای (Real-time) به واسطه زیر نظر داشتن تمامی فعالیت‌های سیستم
- ایمن سازی انواع شبکه‌های داخلی مانند LAN و WiFi
- بهره گیری از جستجوی رفتاری (Behavioral Scan) حتی بدون دسترسی به اینترنت
- مسدود سازی تبلیغات آلوده و هرزنامه‌های مشکوک (Anti-Banner & Anti-Spam)
- مسدود سازی سایت‌های کلاه برداری (Anti-Phishing)
- ایمن سازی سیستم‌های بانکداری الکترونیکی و خریدهای اینترنتی (Safe Money)
- بهینه سازی برنامه جهت کاهش افت کارایی سیستم
- محیط کاربری زیبا و ساده
- سازگاری با جدیدترین نسخه‌های ویندوز

فرق دو نرم افزار Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security در چیست؟
به طور کلی شرکت Kaspersky محصولات خود را در قالب دو نرم افزار Anti-Virus و Internet Security منتشر می‌کند که از جنبه‌های زیادی با یک دیگر تفاوت دارند.
اولین بار در سال 1997 برنامه ضد ویروس این شرکت با نام Kaspersky Anti-Virus وارد بازار گردید و آن زمان به علت نفوذ اندک اینترنت در میان کاربران، این نرم افزار بسیار خوب عمل می‌کرد اما رفته رفته با گسترش شبکه جهانی اینترنت و همه گیر شدن آن، دیگر یک ضد ویروس ساده نمی‌توانست سیستم را از عوامل آلوده پاک نگه دارد چرا که محیط اینترنت علی رغم بخش‌های مفیدی که دارد، بزرگ‌ترین عامل پخش کننده فایل‌های مخرب و آلوده است و تهدید بسیار جدی برای امنیت سیستم و اطلاعات شخصی افراد به حساب می‌آید. همین دلیل باعث شد تا شرکت Kaspersky محصول جدید و به روزتری را به نام Kaspersky Internet Security معرفی کند که وظیفه اصلی آن کنترل محتوای ورودی به سیستم از شبکه اینترنت است.

به طور خلاصه Kaspersky Anti-Virus یک ضد ویروس قدرتمند بوده که امنیت سیستم را به خوبی تامین می‌کند به طوری که برای سیستم‌های Offline و ایزوله بهترین گزینه است ولی Kaspersky Internet Security علاوه بر تمامی قابلیت‌های Kaspersky Anti-Virus دارای امکانات و ابزار پیشرفته‌تری برای مقابله با حملات اینترنتی است و بیشتر برای سیستم‌هایی کاربرد دارد که تمام مدت به اینترنت متصل بوده و روزانه حجم زیادی اطلاعات از آن دریافت می‌کنند.

معرفی مختصر امکانات منحصر به فرد نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky:
- قابلیت Automatic Exploit Prevention:
یکی از روش‌های نوین خراب کاری و جاسوسی، حمله از طریق برنامه‌های روزمره و کاربردی است به این طریق که هکرها با جستجو در نقاط ضعف و قابل نفوذ در برنامه‌های کاربردی (Vulnerability) مانند انواع مرورگرها موقعیتی را فراهم می‌کنند تا تحت نام یک نرم افزار آشنا و مورد اعتماد کاربر وارد سیستم شده و سیستم را آلوده سازند؛ این قابلیت پیشرفته Kaspersky با زیر نظر داشتن مداوم رفتاری که برنامه‌ها از خود نشان می‌دهند، می‌تواند کوچک‌ترین رفتار مشکوک را شناسایی کرده و به کاربر اطلاع دهد تا جلوی آن قبل از ورود به سیستم گرفته شود، این قابلیت باعث می‌شود تا نرم افزار‌های آلوده نتوانند در سیستم‌ها انتشار پیدا کنند.

- قابلیت Safe Networking: شبکه‌هایی که در آن تعدادی زیادی سیستم با یک‌دیگر ارتباط دارند، نظیر شبکه‌های محلی LAN و WiFi، بستر بسیار مناسبی برای انتشار فایل‌های آلوده هستند به طوری که یک سیستم آلوده در این مجموعه می‌تواند تمامی سیستم‌های متصل به شبکه را نیز آلوده کند. قابلیت Safe Networking که فقط در نسخه Internet Security یافت می‌شود نه تنها اطلاعات ورودی به سیستم شما را زیر نظر دارد، بلکه به طور مداوم در حال جستجوی کل شبکه WiFi و LAN بوده و مانع عبور هر گونه فایل مخرب و انتشار آن در شبکه می‌شود.

- قابلیت System Watcher و Anti-Blocker: بعضی از فایل‌های مخرب برای ادامه خراب کاری و قطع دسترسی کاربر به سیستم،  بخش‌های اعظمی از کنترل سیستم را از کار می‌اندازند تا کاربر نتواند هیچ گونه اقدامی جهت نجات سیستم و اطلاعات خود کند. قابلیت Anti-Blocker به دلیل داشتن سطوح دسترسی بالاتر می‌تواند تمامی بخش‌هایی که از کار افتاده را نیز مجدد فعال و عامل مخرب را از سیستم حذف کند ضمن این که این امکان وجود دارد تا تمامی خراب کاری‌های پیشین نیز برگردانده شوند.

- قابلیت Safe Money: متاسفانه خیلی از کاربران در سراسر دنیا به دلیل بی‌احتیاطی، اطلاعات مهم بانکی خود را از دست داده و کارت‌های اعتباری و حساب‌های بانکی آن‌ها به سرقت رفته است. هنگامی که در حال مدیریت حساب بانکی خود یا مشغول خرید اینترنتی هستید، این برنامه با اضافه کردن یک لایه دیگر امنیتی به مرورگر، امنیت شما را تضمین کرده و اجازه نمی‌دهد که اطلاعات مهم شما به سرقت بروند.

تفاوت نسخه‌های مختلف این برنامه در چیست؟
نرم افزارهای امنیتی معمولاً هر سال آپدیت شده و مرتباً بهبود پیدا می‌کنند و قابلیت ها و ابزار‌های جدیدی را معرفی می‌کنند ولی نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بعد از مدتی این نرم افزارها بسیار سنگین شده و باعث کاهش شدید کارایی سیستم می‌شوند، به همین دلیل ما تمامی نسخه‌های این برنامه را از سال 2012 تا کنون را بر روی سایت قرار دادیم تا هر کدام که مناسب با ویندوز و سخت افزار شما هست را نصب و استفاده نمایید.

درست است که نسخه‌های جدیدتر پیشرفته‌تر هستند و امنیت بیشتری را تامین می‌کنند ولی در هسته اصلی آن‌ها تفاوتی نیست چرا که در حال حاضر تمامی نسخه‌های قبلی نیز آپدیت می‌شوند و از جدیدترین بانک اطلاعاتی استفاده می‌کنند که این برابرست با توانایی مقابله با جدیدترین عوامل مخرب.

در نتیجه قبل از دانلود و نصب این نرم افزار، حتماً سیستم مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که سیستم شما از آن پشتیبانی می‌کند، اقدام به نصب آن کنید.

فعال سازی این دو نرم افزار به چه طریق انجام می‌شود؟
در گذشته و نسخه‌های قدیمی این برنامه، به واسطه Key هایی که در اینترنت منتشر می‌شد این امکان وجود داشت تا نرم افزار را کاملاً فعال کرد ولی با تدابیری که شرکت Kaspersky در قبال این موارد اندیشیده است باعث شده تا این روش قدیمی دیگر کار نکند و کلیدهای منتشر شده در عرض حتی کمتر از چند ساعت Block شوند و نرم افزار از کار بیوفتد در نتیجه فعال سازی قانونی این برنامه فقط از طریق خرید License قانونی و اصلی می ‌باشد.

ولی افرادی که مایل به آزمایش و تست ویژگی‌های برنامه هستند می‌توانند از Trial Resetter قرار داده شده استفاده کنند، این ابزار کوچک برنامه را فعال نمی‌کند بلکه فقط مدت زمان 30 روز استفاده آزمایشی آن را تمدید می‌کند.

ضمن این که نرم افزارهای امنیتی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و در صورت از کار افتادن ممکن است حملات جدی سیستم کاربران را تهدید کند، پیشنهاد ما به شما این است که با پرداخت مبلغ کمی، تمامی سیستم‌ها خود را ایمن کرده و آسوده خاطر باشید، برای این کار می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Security Cloud v21.3.10.391 Online/Offline + Farsi - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی

💿 نام نرم افزارKaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free
📌 شماره نسخهv21.3.10.391
📁 دسته بندیآنتی ویروس
💾 حجم فایل~2 + ~ 190 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/28
📊 تعداد دانلود20,129
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free چیست؟

Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security بدون شک از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در میان کاربران هستند؛ این شرکت که حدود 20 سال است در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد، توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار برنامه‌های امنیتی را به خود اختصاص دهد.

آخرین ورژن نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free: antivirus, antivirus scanner, remove virus, scanner, virus, virus monitor, حذف ویروس, ضد ویروس, آنتی ویروس, امنیتی, دانلود Update آنتی ویروس Kaspersky‌, دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی, دانلود آنتی ویروس Kaspersky, دانلود آنتی ویروس پرسرعت, دانلود آنتی ویروس کاسپر اسکای, دانلود آنتی ویروس کاسپراسکای, دانلود آنتی ویروس کاسپراسکی, دانلود بهترین آنتی ویروس, دانلود دقیقترین آنتی ویروس, دانلود دقیقترین آنتی ویروس جهان, دانلود سریعترین آنتی ویروس, دانلود سریعترین آنتی ویروس جهان, دانلود سریعترین آنتی ویروس دنیا, دانلود فایل Update آنتی ویروس Kaspersky, دانلود قویترین آنتی ویروس, دانلود قویترین آنتی ویروس برای ویروس های ایرانی, دانلود قویترین آنتی ویروس جهان, دانلود قویترین آنتی ویروس دنیا, دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی, دانلود آخرین نسخه اینترنت سکوریتی کاسپراسکی, internet security, protection, parental control, website blocker, security, anti hacker, kaspersky internet security , امنیت اینترنتی, محافظت, کنترل مربوط به والدین, مسدود کننده سایت اینترنت, قفل کننده سایت اینترنتی, امنیت, ضد هکر, اینترنت سکیوریتی, پروتکشن, وب سایت بلوکر, سکیوریتی, آنتی هکر, کسپرسکی اینترنت سکیوریتی, دانلود کسپراسکی, دانلود کاسپراسکای, دانلود کسپراسکای, دانلود Kaspersky, خرید نسخه قانونی آنتی ویروس Kaspersky, خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس Kaspersky, خرید نسخه اصلی آنتی ویروس Kaspersky, خرید آنتی ویروس Kaspersky, خرید لایسنس آنتی ویروس Kaspersky, خرید نسخه قانونی آنتی ویروس کاسپرسکی, خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس کاسپرسکی, خرید نسخه اصلی آنتی ویروس کاسپرسکی, خرید آنتی ویروس کاسپرسکی, خرید لایسنس آنتی ویروس کاسپرسکی, دانلود نسخه ی 2014 آنتی ویروس کاسپراسکی, دانلود نسخه ی جدید کاسپراسکی, لایسنس کاسپراسکی, Kaspersky full software collection, نشسحثقسنغ, نشسحثقسنغ, دانلود Kaspersky Anti-Virus Internet Security Total Security Free 2020 نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی, How to crack Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, طریقه/روش/راهنمای کرک Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Torrent/Usnet/Buy Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Setup Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Install Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, دانلود رایگان نرم افزار Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, P30Download Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Danlod/Danload/Donload Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, nhkg,n kvl htchv Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Download Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Software, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free for windows, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Trial, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free last Version/Edition, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free New Version, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Update, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Free Full Licensed, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Repacked, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Direct Download Link (DDL), Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Crack, Get Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Keygen, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Patch, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Serial, Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free Portable, برنامه Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, 21.3.10.391, Anti-Hacker, antivirus, antivirus scanner, Internet Security, Parental Control, Protection, remove virus, scanner, Security, محافظت, نرم افزار کسپرسکی, کنترل والدین, virus, virus monitor, Website Blocker, آنتی ویروس, امنیت اینترنت, امنیتی, حذف ویروس, ضد ویروس, Kaspersky Anti-Virus is the backbone of your PC’s antivirus security system, working behind-the-scenes to deliver the fastest and most trusted computer virus and spyware protection in the world., نشسحثقسنغ شدفه-رهقعس + هدفثقدثف سثزعقهفغ + فخفشم سثزعقهفغ + بقثث, نشسحثقسنغ شدفه-رهقعس + هدفثقدثف سثزعقهفغ + فخفشم سثزعقهفغ + بقثث, خرید Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, به روز ترین ورژن Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, آخرین ورژن Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, آخرین نسخه Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, جدیدترین ورژن Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, جدیدترین نسخه Kaspersky Anti-Virus + Internet Security + Total Security + Free, دانلود نرم افزار های شرکت کسپرسکی, :s\vs:d, :smvs:d, خرید آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, به روز ترین نسخه آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, آخرین نسخه آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, آخرین ورژن آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, جدیدترین نسخه آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, اموزش راهنمای نصب آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, نسخه نهایی آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, ورژن جدید آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, hkjd ,dv,s + hdkjvkj s:,vdjd + j,jhg s:,vdjd :s\vs:d, hkjd ,dv,s + hdkjvkj s:,vdjd + j,jhg s:,vdjd :smvs:d,21.3.10.391, داونلود/دانلد/تورنت Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security بدون شک از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای امنیتی در میان کاربران هستند؛ این شرکت که حدود 20 سال است در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد، توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار برنامه‌های امنیتی را به خود اختصاص دهد., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی با ترافیک نیم بها, برنامه آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, برای ویندوز آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, فول لایسنس آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, شماره سریال آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, دانلود رایگان آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی با لینک مستقیم, کرک آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, کیجن آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, پچ آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی پرتابل, آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, آپدیت آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی, دانلود آنتی ویروس + اینترنت سکوریتی + توتال سکوریتی کسپرسکی + رایگان 2020 v21.3.10.391 Online - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی 2020, پی سی, پی 30, بهترین Access Control, بهترین Anti-Spam & Anti-Spy, بهترین Antivirus, بهترین Firewall, بهترین Keylogger/ Monitoring, بهترین Password Manager, بهترین نرم افزار کنترل دسترسی, بهترین نرم افزار ضد هرزنامه و ضد جاسوسی, بهترین نرم افزار آنتی ویروس, بهترین نرم افزار دیوار آتش / فایروال, بهترین نرم افزار نظارت و کنترل, بهترین نرم افزار مدیریت پسورد, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-09-20
14:59:27