دانلود A 99 dead pirates v1.11 + Mod - بازی موبایل 99 دزد دریایی مرده
OS support Android icon
(1399/11/30) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.11

بازی 99 دزد دریایی مرده اندروید

A 99 dead pirates نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد که توسط استودیویی خلاق از کشور روسیه به نام Anji Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی دارای جزئیات بالای گرافیکی می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این بازی شما در خواب یا بهتر است بگوئیم کابوس ترسناک یک کاپیتان و دزد دریایی هستید. این دزد دریایی در کابوسی گیر افتاده است که در آن گویی وارد یک جهنم خوفناک شده و دشمنان مخوف و خطرناکی برای نابود کردن او صف کشیده اند. اکنون با شروع بازی شما باید در نقش این کاپیتان به سمت جلو حرکت کرده و دشمنان موجود در بازی را یکی پس از دیگری نابود سازید. در بازی شما یک تبر در اختیار خواهید داشت، اما با پیشروی در روند گیم پلی، می توانید پول و امتیاز به دست آورده و سپس با کمک آن سلاح های بهتری خریداری کنید و یا شخصیت خود را با آیتم های سفارشی شخصی سازی کنید.

بازی دارای دوربین و دید سوم شخص می باشد. شخصیت اصلی بازی به طور خودکار و آهسته رو به جلو حرکت می کند و دشمنان از رو به رو به سمتش می آیند. شما می توانید با کشیدن انشگت به سمت بالا کاراکتر بازی را به سمت جلو بدوانید تا با سرعت بیشتری به استقبال دشمنان برود. همچنین می توانید با کشیدن انگشت به سمت عقب یک قدم بزرگ به سمت عقب بردارید تا با این کار از ضربات دشمنان جاخالی بدهید. با ضربه زدن روی هر نقطه از این صفحه می توانید ضربات پشت سر هم بزنید و همچنین با نگه داشتن انگشت روی صفحه برای چند ثانیه نیز می توانید یک ضربه پرقدرت بزنید که مناسب از بین بردن شیلد دشمنان است. بازی توانسته امتیاز بالا و خوب 4.4 از 5 را نیز کسب کند. بازی شامل گرافیک و محیط هایی با گرافیک و جزئیات بالایی است که بر زیبایی بازی افزوده است.

نکته: در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید، برای تجربه کامل بازی از بخش تنظیمات گزینه HD را فعال کنید تا نه تنها گرافیک بازی افزایش پیدا کند، بلکه تنظیمات مربوط به اجرای بازی به شکل 60 فریم بر ثانیه ای نیز فعالسازی شود.

تغییرات نسخه ی v1.11:
- برطرف سازی باگ ها و مشکلات بازی

کلمات کلیدی: A 99 dead pirates, A 99 dead pirates android, A 99 dead pirates for android, A 99 dead pirates download, Anji Games full App / Game collection, شدته لشپثس, شدته لشئثس, Download A 99 dead pirates Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ش 99 یثشی حهقشفثس, ش 99 یثشی حهقشفثس, دانلود A 99 dead pirates بازی موبایل 99 دزد دریایی مرده, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود 99 دزد دریایی مرده موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, action, android, android game, android game download, Anji Games, free android game, hd game, mod, مود شده, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, 99 ncn nvdhdd lvni, 99 ncn nvdhdd lvni,دانلود A 99 dead pirates v1.11 + Mod - بازی موبایل 99 دزد دریایی مرده,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93163/

2021-02-18
13:19:41

دانلود A 99 dead pirates v1.11 + Mod - بازی موبایل 99 دزد دریایی مرده

📱 نامA 99 dead pirates
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1399/11/30
📊 تعداد دانلود2,278
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها