دانلود BitLife - Life Simulator v2.1.2 + Mod - بازی موبایل بیت لایف - شبیه ساز زندگی
OS support Android icon
(1400/2/6) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.1.2

بازی بیت لایف شبیه ساز زندگی اندروید

BitLife - Life Simulator نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Candywriter, LLC برای اندروید عرضه شده است. در این بازی می توانید با مرد یا زن رویا های خود ازدواج کرده، فرزند داشته باشید، و شغل خوبی برای خود انتخاب کنید. یا شاید بخواهید به همسر تان خیانت کنید و رابطه مخفی داشته باشید، خلافکار شوید، قاچاق کنید، به زندان بروید، آشوب به پا کنید. همه چیز به شما بستگی دارد. این بازی سراسر تصمیماتی است که شما خواهید گرفت. این تصمیمات را باید از میان منو هایی که برایتان به نمایش گذاشته می شوند انتخاب کنید و نتیجه آنها را ببینید. با شروع بازی به صورت تصادفی در یک کشور به دنیا می آیید و پدر و مادری دارید که وظیفه بزرگ کردن تان را به عهده دارند. به عنوان یک نوزاد، در ابتدا نمی توانید آنچنان با دنیا تعامل داشته باشید و تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید.

رفته رفته که سن و سال تان زیاد می شود تعامل با دنیا هم بیشتر می شود. از ۴ سالگی می توانید با پدر و مادر تان صحبت کنید و از آنها پول بخواهید. در شش سالگی می توانید به مدرسه بروید و در سنین بالا تر می توانید به باشگاه بروید، گواهی نامه بگیرید، به سینما بروید، به کتابخانه بروید، یوگا و مدیتیشن کنید، مسافرت بروید. در این میان هم ممکن است در مکان هایی مثل سینما و کتابخانه با فردی آشنا شوید و او را به کافی شاپ دعوت کنید و یک رابطه عاشقانه را شروع کنید.همچنین در بازی در سن ۱۸ سالگی بیشتر فعالیت ها آزاد می شوند. به عنوان مثال می توانید شغل های آبرومندانه انتخاب کنید و خلبان، آتش نشان، دکتر، و معلم شوید و یا شغل های وقیح انتخاب کنید و دزدی های بزرگ انجام دهید، جیب بری کنید، خفت گیری کنید، افرادی که می شناسید را به قتل برسانید یا فردی را برای قتل انتخاب کنید که نمی شناسید. ضمناً چگونگی انجام قتل، جیب بری، دزدی، معلمی، خلبانی، پزشکی و دیگر تصمیمات هم به عهده شماست و انتخاب هر کدام از آنها نتایج و سناریو های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. در کنار تمام این موارد حتی می توانید جراحی پلاستیک روی خود انجام دهید و همه چیز را تغییر دهید. بعضی تصمیمات مثل جراحی پلاستیک یا مسافرت نیازمند هزینه است و این هزینه در طول بازی از طریق شغل تان یا برخی فعالیت هایی که در بازی به شما پیشنهاد می شود تامین خواهد شد. بازی توانسته امتیاز خوب و بالای 4.5 از 5 را نیز کسب کند. بازی دارای گرافیک و محیط های ساده و زیبا به همراه گیم پلی و داستانی زیبا می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

کلمات کلیدی: BitLife - Life Simulator, BitLife - Life Simulator android, BitLife - Life Simulator for android, BitLi, Candywriter, LLC full App / Game collection, زشدیغصقهفثق, ممز, زشدیغصقهفثق, ممز, Download BitLife Life Simulator Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Simulation, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ذهفمهبث مهبث سهپعمشفخق, ذهفمهبث مهبث سهئعمشفخق, دانلود BitLife Life Simulator بازی موبایل بیت لایف شبیه ساز زندگی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود بیت لایف شبیه ساز زندگی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android game, android game download, Candywriter, free android game, hd game, LLC, mod, simulation, مود شده, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, دانلود بازی اندروید, شبیه سازی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, شبیه سازی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, fdj ghdt afdi shc ckn"d, fdj ghdt afdi shc ckn'd,دانلود BitLife - Life Simulator v2.1.2 + Mod - بازی موبایل بیت لایف - شبیه ساز زندگی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/93333/

2021-04-26
11:23:47

دانلود BitLife - Life Simulator v2.1.2 + Mod - بازی موبایل بیت لایف - شبیه ساز زندگی

📱 نامBitLife Life Simulator
📁 دسته بندیشبیه سازی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/6
📊 تعداد دانلود5,146
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها