دانلود SmartVersion v4.0 x86/x64 - نرم افزار ایجاد فایلی از تغییرات انجام شده بر روی یک فایل خاص

دانلود نرم افزار SmartVersion

اگر شما نیز از افرادی هستید که همواره مجبور به تبادل چندین نسخه از یک فایل پروژه، و یا تبادل چندباره فایل های بزرگ هستید، SmartVersion می تواند دستیار خوبی برای شما باشد.
با استفاده از این ابزار می توانید نسخه های مختلف پرونده هایتان را در فایل های خاصی (فایل های SVF یا SmartVersion) ذخیره نموده و سپس فایل های SVF را برای دیگران ارسال کنید. آن ها می توانند از SmartVersion برای استخراج نسخه مورد نظر خود از پرونده های SVF استفاده کرده و محصول خود را به روز کنند.
SmartVersion از الگوریتم های فشرده سازی و مقایسه فایل هوشمند استفاده می کند تا مطمئن شود که فقط تغییرات بین نسخه های مختلف هر فایل در پرونده های SVF ذخیره می شوند. این کار باعث می شود تا هیچ داده اضافی  در پرونده های SVF شما موجود نباشد.
برای بعضی از انواع فایل ها (مانند پرونده متنی، پرونده های HTML، فایل های Word Processing و ...)، این کار باعث می شود تا در فضای ذخیره سازی تا حد زیادی صرفه جویی کنید زیرا نگهداشتن یک فایل از نسخه تغییرات، حافظه ای کمتر از نگهداری تمام نسخه ها بصورت فشرده نیاز دارد.



بعنوان مثال اگر شما بعنوان نویسنده بر روی یک کتاب یا مقاله کار می کنید که ویراستار یا استاد شما مرتبا آن را بررسی و اصلاح می کند، اما ویراستار شما به اینترنت پرسعت دسترسی ندارد و مکاتبه با آن کمی دشوار است، اینجاست که SmartVersion به کمک شما می آید. اولین باری که کتاب/مقاله تان را ارسال می کنید، شما یک فایل SmartVersion ارسال می کنید که فقط یک نسخه از کتاب را شامل می شود (یک فایل الصاق شده خالی، که سایز آن دقیقاً به اندازه یک فایل ZIP از فایل کتاب شما خواهد بود). ویرایستار هنگام دریافت این فایل، به سختی فایل را دانلود می کند، اما این اولین و آخرین زمانی است که مجبور به این کار است. در طول مکاتبات و انتقال فایل هایی که بین شما ویرایشگرتان انجام می شود، ویراستار تغییراتی در کتاب ایجاد می کند و نسخه جدیدی از کتاب را با تغییرات خود در فایل SmartVersion اضافه می کند (نسخه جدیدی را به فایل الصاق شده اضافه می کند). او با ایجاد تغییرات بیشتر، آنها را به فایل SmartVersion نیز اضافه می کند. وقتی می خواهد با شما مکاتبه کند تا بهترین نسخه خود را برای شما ارسال کند، یک فایل SmartVersion جدید ایجاد می کند که فقط تغییرات او را شامل می شود (حداقل یک پچ با زیر مجموعه نسخه ها). به این ترتیب، ویرایشگر شما یک پرونده SmartVersion بسیار کوچک را بدست می آورد که به هیچ وجه با وجود مشکلات اینترنت، برای ارسال مجدد آن برای شما مشکلی ندارد. در نهایت، هنگامی که فایل نهایی را دریافت می کنید، آن را با نرم افزار SmartVersion باز می کنید. SmartVersion از شما می خواهد که محل اولین نسخه از این فایل الصاق شده را مشخص کنید (مشخص کردن پوشه دربرگیرنده اولین نسخه فایل)، و سپس به شما امکان می دهد آخرین نسخه ادیت شده را بهمراه تمام تغییرات، استخراج کنید.

دانلود SmartVersion v4.0 x86/x64 - نرم افزار ایجاد فایلی از تغییرات انجام شده بر روی یک فایل خاص

💿 نام نرم افزارSmartVersion
📌 شماره نسخهv4.0
📁 دسته بندیمدیریت فایل ها
💾 حجم فایل2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/11/22
📊 تعداد دانلود3,738
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار SmartVersion چیست؟

SmartVersion ابزاریست برای ذخیره چندین نسخه از فایل در یک فایل SVF

آخرین ورژن نرم افزار SmartVersion را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار SmartVersion به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار SmartVersion چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار SmartVersion در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی SmartVersion: Gilles Vollant Software, version, version Management, File manager, نرم افزار, مدیریت فایل, مدیریت نسخه ها, نرم افزار انتقل فایل, نرم افزار مرتب سازی نسخه های مختلف یک فایل, نرم افزار تنظیم ورژن برای تغییرات فایل ها, ابزار مدیریت ادیت های مکرر یک فایل, نرم افزار ورژن بندی تغییرات یک فایل, , Gilles Vollant Software full software collection, لهممثس رخممشدف سخبفصشقث, لهممثس رخممشدف سخبفصشقث, دانلود SmartVersion نرم افزار ایجاد فایلی از تغییرات انجام شده بر روی یک فایل خاص, How to crack SmartVersion, طریقه/روش/راهنمای کرک SmartVersion, Torrent/Usnet/Buy SmartVersion, Setup SmartVersion, Install SmartVersion, دانلود رایگان نرم افزار SmartVersion, P30Download SmartVersion, Danlod/Danload/Donload SmartVersion, nhkg,n kvl htchv SmartVersion, Download SmartVersion Software, SmartVersion for windows, SmartVersion Trial, SmartVersion last Version/Edition, SmartVersion New Version, SmartVersion Update, SmartVersion Free Full Licensed, SmartVersion Repacked, SmartVersion Direct Download Link (DDL), SmartVersion Crack, Get SmartVersion, SmartVersion Keygen, SmartVersion Patch, SmartVersion Serial, SmartVersion Portable, برنامه SmartVersion, 4.0, File manager, Gilles Vollant Software, مدیریت فایل, مدیریت نسخه ها, نرم افزار, version, version Management, SmartVersion is a tool for storing multiple versions of your files inside SmartVersion Files (SVF files), سپشقفرثقسهخد, سئشقفرثقسهخد, خرید SmartVersion, به روز ترین ورژن SmartVersion, آخرین ورژن SmartVersion, آخرین نسخه SmartVersion, جدیدترین ورژن SmartVersion, جدیدترین نسخه SmartVersion, 4.0, داونلود/دانلد/تورنت SmartVersion ابزاریست برای ذخیره چندین نسخه از فایل در یک فایل SVF, تحميل, دریافت, دانلود اسمارت ورژن v4.0 - نرم افزار ایجاد فایلی از تغییرات انجام شده بر روی یک فایل خاص, پی سی, پی 30, بهترین File Management, بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-02-11
23:57:36