دانلود Sunset Secrets v1.0.52 + Mod - بازی موبایل اسرار جزیره سانست
OS support Android icon
(1400/2/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.52

بازی اسرار جزیره سانست اندروید

Sunset Secrets نام بازی ای زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازلی و ماجراجویانه می باشد که از سوی استودیوی Puzzle Point Ltd کشور قبرس برای اندروید منتشر شده است. بازی شامل سه سبک و گیم پلی می باشد، اول از همه سبک ماجراجویی با داستانی زیبا و جذاب است که باعث می شود بازیکنان از یک سناریوی مجذوب کننده لذت ببرند و برای کشف حقایق داستان های آن کنجکاو و علاقه مند باشند. سبک دوم بازی سبک پازلی آن است که طی آن، بازی در یک بخش کاملاً جداگانه مینی گیم های پازلی (جورچین 3 تایی یا Match 3) را در قالب مراحل متعددی برای شما در نظر گرفته است تا با انجام آن ها نه تنها سرگرم شوید، بلکه از روند یکنواخت بازی هم جلوگیری شود.

اما سبک سوم بازی، یک سبک از بازی های مدیریتی و شبیه سازی است و شما در این قسمت می توانید اقدام به بازسازی، نوسازی و طراحی دکوراسیون یک هتل کنید که این کار هم به نوبه خود بسیار سرگرم کننده و جذاب است. در این بازی شما در نقش خانمی جوان به نام Jen می باشید که وارث یک هتل قدیمی و متروکه و البته پر رمز و راز است. این هتل در یک جزیره کوچک در ناحیه گرمسیری دور افتاده در وسط اقیانوس به نام Sunset واقع شده است. Jen که تا کنون رابطه خیلی خوبی با پدر خود نداشته تصمیم می گیرد تا به این جزیره سفر کند و ماجرای پنهان و رمزآلود این هتل را کشف کند. این هتل سال هاست که تعطیل شده و به دنبال آن این مکان به یک هتل تسخیر شده و متروکه تبدیل شده است. اکنون شما باید به Jen کمک کنید که داستان بازی را دنبال کرده و رمز و رازهای پنهان در مورد این مکان را کشف کند. بازی دارای گرافیک و محیط های فانتزی زیبا و جذابی می باشد که با گیم پلی زیبای خود شما را ساعت ها سرگرم میکند.

کلمات کلیدی: Sunset Secrets, Sunset Secrets android, Sunset Secrets for android, Sunset Secrets download, بازی Sunset, Puzzle Point Ltd full App / Game collection, حعظظمث حخهدف مفی, حعظظمث حخهدف مفی, Download Sunset Secrets Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, سعدسثف سثزقثفس, سعدسثف سثزقثفس, دانلود Sunset Secrets بازی موبایل اسرار جزیره سانست, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود اسرار جزیره سانست موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, adventure, android, android game, android game download, brain training, free android game, hd game, mod, puzzle, puzzle game, Puzzle Point Ltd, فکری, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, تطبیق ساز, جورچین, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, hsvhv [cdvi shksj, hsvhv [cdvi shksj,دانلود Sunset Secrets v1.0.52 + Mod - بازی موبایل اسرار جزیره سانست,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/94064/

2021-04-22
11:34:27

دانلود Sunset Secrets v1.0.52 + Mod - بازی موبایل اسرار جزیره سانست

📱 نامSunset Secrets
📁 دسته بندیآموزشی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/2/2
📊 تعداد دانلود1,678
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها