دانلود Cinema 14: Thrilling Mystery Escape v2.8H + Mod - بازی موبایل سینما 14
OS support Android icon
(1400/1/16) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.8H

بازی سینما 14 اندروید

Cinema 14: Thrilling Mystery Escape نام عنوانی از یک بازی اپیزودیک بسیار جالب و خوش ساخت و کاملاً متفاوت در سبک بازی های ماجرایی، ترسناک و معمایی می باشد که توسط استودیوی SoyaDaizu کشور مالزی برای اندروید توسعه داده شده است. در این بازی زیبا شما در نقش دختری جوان هستید که خیلی ناگهانی از یک خواب بیدار شده و خود را در وسط یک سالن سینما درست قبل از شروع شدن فیلم پیدا می کند. در این سالن بزرگ هیچکس جز شما حضور ندارد. این دختر نمی داند چطور از این جا سر درآورده است. به نظر می رسد این سالن سینما سال هاست که متروکه شده و کسی در آنجا رفت و آمد ندارد.

اما چیزی یاد این دختر می افتد که هم او را می ترساند و هم حقیقتی را برای او بازگو می کند. او مدت ها قبل شنیده بود که یک نفرین عجیب در این مکان گریبان گیر بعضی افراد شده است. تنها راه از بین رفتن این نفرین نشستن در سالن سینما و تماشای فیلم تا انتها است. اما او تصمیم می گیرد که راه دوم یعنی گشتن یک راه خروج را پیش بگیرد. بعد از کمی جستجو او به یک اتاق می رسد. اتاقی که به نظر معمولی است و یک درب چوبی در انتهای آن قرار دارد. اما یک عروسک ترسناک رو به روی این در ظاهر می شود و بعد از چند لحظه ناپدید می شود. بازی شامل داستانی زیبا و بسیار ترسناک می باشد که شما را حسابی سرگرم خود خواهد کرد. در بازی شما قادرید تصمیمات متفاوتی بگیرید که باعث تغییر در پایان بازی خواهد شد. بازی شامل 14 پایان می باشد که هر کردام از آنها به یک شکل داستان را بازگو می کند و ماجرای اصلی آن در بین این پایان ها نهفته است که شاید شما بتوانید آن را کشف کنید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب به همراه موسیقی متن زیبایی است.

کلمات کلیدی: Cinema 14: Thrilling Mystery Escape, Cinema 14: Thrilling Mystery Escape android, Cinema 14: Thrilling, SoyaDaizu full App / Game collection, سخغشیشهظع, سخغشیشهظع, Download Cinema 14 Thrilling Mystery Escape Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Brain Training, Puzzle Game, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, زهدثپش 14 فاقهممهدل پغسفثقغ ثسزشحث, زهدثئش 14 فاقهممهدل ئغسفثقغ ثسزشحث, دانلود Cinema 14 Thrilling Mystery Escape بازی موبایل سینما 14, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود سینما 14 موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, adventure, android, android game, android game download, brain training, free android game, hd game, horror, mod, puzzle, puzzle game, SoyaDaizu, فکری, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, معمایی, پازل, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, ترسناک, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, آموزشی, پازل, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, sdklh 14, sdklh 14,دانلود Cinema 14: Thrilling Mystery Escape v2.8H + Mod - بازی موبایل سینما 14,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/94279/

2021-04-05
16:52:58

دانلود Cinema 14: Thrilling Mystery Escape v2.8H + Mod - بازی موبایل سینما 14

📱 نامCinema 14 Thrilling Mystery Escape
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/16
📊 تعداد دانلود2,026
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها