دانلود Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations - آموزش شبیه سازی معمار

دانلود آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل

Autodesk Revit نرم‌افزار مدل‌سازی اطلاعات ساختمان است که برای استفاده ی مهندسان معمار، عمران و تاسیسات کاربرد دارد و برای مدل‌سازی سه‌بعدی و ترسیم جزئیات ساختمانی کاربرد دارد. این نرم‌افزار به علت قدرت بالای خلق اثر در نرم‌افزارهای مهندسی از ریشه ی revitalization به معنای حیات بخش و زندگی آفرین و revitalize به معنای تجدید حیات وقدرت و زندگی تازه دادن، گرفته شده است. رویت محاسبه قابلیت مدیرت مالی و هزینه تولید و مصرف بر پایه زمان را نیز دارد که در اصطلاح آن را ۴D BIM می‌نامند. این نرم‌افزار دارای سه نسخهٔ معماری، عمران و تاسیسات است. این نرم‌افزار به علت قدرت بالای خلق اثر در نرم‌افزارهای مهندسی از ریشه ی revitalization به معنای حیات بخش و زندگی آفرین و revitalize به معنای تجدید حیات و قدرت و زندگی تازه دادن گرفته شده است. رویت قادر به گردآوری اطلاعات و مدل سازی ساختمان به گونه ای 4 بعدی (قابلیت مدیرت مالی و هزینه تولید و مصرف بر پایه زمان علاوه بر ترسیم سه بعدی را 4D BIM می‌نامند.) با ابزاری برای طرح ریزی و ردیابی طبقات مختلف در شیوه ی زندگی ساختمان، از مفهوم تا ساخت و ویرانی پس از آن است. رقیب اصلی نرم‌افزار رویت در بازار تکلا استراکچرز و آرشیتکچرال دسکتاپ است. موتور Unreal engine یک مجموعه کامل از ابزارهای توسعه و ساخت بازی است که خود توسط توسعه دهندگان بازی ساخته شده است. ازبازی های دو بعدی موبایل گرفته تا بازی های کنسول,Unreal هر آنچه که شما برای شروع نیاز داشته باشید را دراختیارتان قرار می دهد. شما میتوانید به وسیله این انجین از بازی های دو بعدی گرفته تا بازی هایی باگرافیک خیره کننده را خلق کنید,Unreal این قدرت را به شما می دهد تا بازی خود را برای کنسول های اندروید و ios بسازید. بخش برنامه نویسی بصری Blueprint این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن از نمونه اولیه تا یک بازی کامل را بسازید, درواقع میتوان گفت این بخش امکان شبیه سازی بدون نیاز به کد زدن و برنامه نویسی را به توسعه دهنده می دهد.از ابزار های مهم آنریل میتوان به blueprint  و debugger آن اشاره کرد.
در دوره آموزشی Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations با آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل اشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: Revit, آموزش Revit, آموزش تصویری Revit, آموزش ویدیویی Revit, آموزش کامل Revit, آموزش کاربردی Revit, فیلم آ, Lynda full tutorial collection, مغدیش, مغدیش, Download Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سه بعدی و انیمیشن, مهندسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, مغدیش قثرهف شدی عدقثشم ثدلهدث: قثشم-مهبث شقزاهفثزفعقشم رهسعشمهظشفهخدس, مغدیش قثرهف شدی عدقثشم ثدلهدث: قثشم-مهبث شقزاهفثزفعقشم رهسعشمهظشفهخدس, دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, 3D, Animation, download, Learning, Lynda, Revit, لیندا, آموزش, انیمیشن, دانلود, رویت, سه بعدی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, Engineering, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations با آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل اشنا خواهید شد., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca afdi shcd lulhvd fh v,dj , hkvdg, hl,ca afdi shcd lulhvd fh v,dj , hkvdg,دانلود Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations - آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل,
2021-03-12
22:09:12

دانلود Lynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations - آموزش شبیه سازی معماری با رویت و آنریل

🎓 نام آموزشLynda Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations
📁 دسته بندیسه بعدی و انیمیشن
💾 حجم فایل1130 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/12/22
📊 تعداد دانلود4,398
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها