دانلود CrystalMaker X v10.6.3 MacOS - نرم افزار شبیه سازی ساختار ملکولی مواد برای مک
For macintoush

دانلود CrystalMaker X برای مک

در علم شیمی مولوکول ها و ساختار ماده ای شاید از مهمترین مواردی باشد بر آن در آزمایشات و تحقیقات مختلف تمرکز می شود. استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شده است و محققان بدون استفاده از این نرم افزارها عملا در روند تحقیقاتی خود دچار مشکلات مختلفی می شوند. نرم افزارهایی که به این منظور طراحی و ارائه می شوند توسط شرکت های سازنده نرم افزاری قدرتمند با تمرکز بر امور تحقیقاتی و استفاده از متخصصین این امر در این زمینه ها به کاربران ارائه می شوند.

CrystalMaker نرم افزاری است برای ساخت، نمایش، دستکاری، و متحرک سازی انواع کریستال و ساختارهای مولکولی که ابزاری کاربردی برای دانشجویان، اساتید و علاقه مندان رشته شیمی محسوب می شود. در این برنامه می توانید ساختار مولکولی مواد شیمیایی را به آسانی و با حرکت موس و انتخاب اشکال مختلف به صورت ۳ بعدی نمایش بدهید . همانطور که میدانید یکی از راههای بسیار ساده برای آموزش و یادگیری استفاده از گراف ها و نمایش های ۳ بعدی است که در این برنامه به راحتی می توانید از این امکان استفاده کنید. در این برنامه اطلاعات به روز و معتبری از منابع اطلاعاتی بسیار گسترده ای مانند بانک اطلاعات سازه های کمبریج، بانک اطلاعات پروتئین، سی آی اف، GSAS ،SHELX در اختیار شما قرار می گیرد.

CrystalMaker نرم افزار نام آشنایی برای کاربران این طیف از برنامه ها است. نرم افزاری که به کمک آن می توان ساختار شیمایی و مولوکولی مواد را به آسانی و چند کلیک و حرکت موس طراحی و آماده سازی نمود و به صورت سه بعدی بر روی آن ها کار کرد. در واقع می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای تجسم و درک ساختار کریستال ها و مولکول ها است. این نرم افزار محصولی از شرکت CrystalMaker Software است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CrystalMaker:
- رابط کاربری جدید و زیبا
- پشتیبانی از انواع ساختارهای مولوکولی
- قابلیت وارد نمودن و استخراج اطلاعات از بیش 15 منبع اطلاعاتی از جمله سازه های کمبریج بانک اطلاعات، بانک اطلاعات پروتئین، سی آی اف، GSAS ،SHELX
- رزولوشن بالا در نمایش تصاویر با قابلیت چاپ
- نمایش به صورت سه بعدی با قابلیت چرخش و حرکت در تصویر
- توانایی ذخیره سازی تصویرهای طراحی شده سه بعدی در فرمت فیلم های رایج
- و ...

کلمات کلیدی: Chemistry Analysis, Chemistry, CrystalMaker Software Ltd, Electron, Molecule Simulation, Design Crystal, Design Molecule, Crystal Designer, Crystal, Molecule, A, CrystalMaker Software Ltd full software collection, زقغسفشمپشنثق سخبفصشقث مفی, زقغسفشمئشنثق سخبفصشقث مفی, Download CrystalMaker X Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زقغسفشمپشنثق ط, زقغسفشمئشنثق ط, CrystalMaker X is the most-efficient way to visualize crystal and molecular structures. Its interactive design lets you "see the wood for the trees" and build your own visual understanding of complex materials., دانلود CrystalMaker X MacOSX نرم افزار شبیه سازی ساختار ملکولی مواد برای مک, نرم افزاری است برای ساخت، نمایش، دستکاری، و متحرک سازی انواع کریستال و ساختارهای مولکولی که ابزاری کاربردی برای دانشجویان، اساتید و علاقه مندان رشته شیمی محسوب می شود., Atom, Chemistry, Chemistry Analysis, Crystal, Crystal Designer, CrystalMaker Software Ltd, Design Crystal, Design Molecule, Electron, Molecule, Molecule Simulation, Structure, مولکول, نرم افزار, کریستال, تجزیه تحلیل, ساختار مولکولی, شیمی, شبیه سازی, طراحی کریستال, Education, Software, Utilities, آموزشی, نرم افزار, کاربردی, دانلود CrystalMaker X v10.6.3 MacOS - نرم افزار شبیه سازی ساختار ملکولی مواد برای مک,
2021-08-10
13:25:42

دانلود CrystalMaker X v10.6.3 MacOS - نرم افزار شبیه سازی ساختار ملکولی مواد برای مک

💻 نام نرم افزارCrystalMaker X
📌 شماره نسخهv10.6.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل320 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/5/19
📊 تعداد دانلود2,518
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️