دانلود Speak and Translate - Voice Typing with Translator Pro v5.2 - برنامه موبایل مترجم گفتار به مت
OS support Android icon

برنامه مترجم گفتار به متن اندروید

Speak and Translate نام برنامه ای کاربردی و حرفه ای در زمینه برنامه های مترجم آن هم از نوع مترجم گفتار به متن می باشد که توسط تیم توسعه Innovative World طراحی و برای اندروید منتشر شده است. این برنامه برای ترجمه گفتار و نوشتار بسیار کاربردی می باشد. این مترجم تمام نیازهای  شما را در این زمینه برآورده خواهد کرد. همچنین برنامه علاوه بر ترجمه صوتی به صوتی، قادر است نوشته را به گفتار ترجمه کند که می تواند به شما در ترجمه از هر زبانی به زبان دلخواه خود کمک کند. به سادگی می توانیم از طریق صدا بگوییم و شما می توانید هر نوع ترجمه ای را انجام دهید، خواه متن یا ورودی صدا باشد.

مترجم مکالمه (مترجم):
ترجمه لفظی را فقط با ضربه زدن روی متن های زبان های مختلف انجام دهید. عملکرد آن به صورتی است که یک نفر صحبت می کند، و نفر دوم صدای آن زبان را ترجمه می کند، سپس شخص دوم صحبت می کند و نفر اول صوتی ترجمه شده را دریافت می کند. این ممکن است به عنوان مترجم خدمت کند.
مترجم متن و صوت با فرهنگ لغت:
پس از مفسر صوتی، یک ماژول کاملاً جدید به عنوان مترجم متن اضافه می شود تا ترجمه از طریق متن نیز در دسترس باشد. می توان زبان های مورد نظر را به راحتی انتخاب کرد و با صحبت کردن متن یا تایپ کرد و سپس به دکمه ترجمه ضربه بزنید تا نتیجه را در زبان ترجمه شده مشاهده کنید.
مترجم ورودی متن:
مترجم صوتی به صدا نیز گزینه ورودی متن برای ترجمه را دارد. اگر بعضی اوقات شما نمی خواهید صحبت کنید و نیاز به ترجمه دارید ، ترجمه متن گزینه بهتری است ، بنابراین متن را به همراه مترجم صحبت می کنید. در هنگام صحبت کردن از چیزی ، به ورودی متن نیز لازم است و هر نتیجه غیر منتظره را می گیرید ، پس می توانید به راحتی ویرایش کنید و می توانید متن ورودی صدا را تغییر دهید.
مترجم مسافرتی:
از این برنامه عالی برای ترجمه در هر نقطه دنیا استفاده کنید ، زیرا به عنوان مترجم تمام زبانها طراحی شده است تا به عنوان مترجم مسافرتی از آن استفاده کنید. اکنون هرگز از تفاوت زبانها نترسید و از این صحبت برای ترجمه (مترجم صوتی به صدا) در همه جا استفاده کنید.

ویژگی های برنامه اندروید Speak and Translate:
- دو ترجمه برای ورود صدا به زبان های مختلف برای ترجمه
- تشخیص دقیق صدا برای ترجمه گفتار و جستجوی فرهنگ لغت
- فرهنگ لغت جستجوی صوتی رایگان برای جستجو در کلمه و جزئیات آن
- تاریخ ترجمه را مانند مکالمات یا گپ ذخیره کنید
- ماژول مورد علاقه کاربران برای علامت گذاری "ترجمه های صوتی و متنی" خاص
- بیش از 100 زبان که در گفتار به گفتار کار می کنند
- همه این زبانها در حالت های متن به متن و صدا به متن گنجانده شده اند
- عملکرد متن به گفتار متن ترجمه شده با تایپ صوتی
- تشخیص صدا و فناوری ترجمه آنلاین
- صحبت کردن با ترجمه فقط با ضربه زدن روی mics
- ترجمه های خود را ویرایش کنید و کپی یا به اشتراک بگذارید
- کپی ، چسباندن و به اشتراک گذاری ترجمه ها در یک شیر آب
- با هر برنامه ای که از به اشتراک گذاری متن پشتیبانی می کند ، کار می کند
- OCR با تصویر به مترجم متن
- عبارت ترجمه شده را با صدای بلند صحبت کنید
- مترجم متن برای همه زبانهای اصلی معرفی شده
- UI در آخرین نسخه برای پاسخگویی به نیازهای کاربر بهبود یافته است

کلمات کلیدی: application, app, android application, android app, application for android, 2020, app for android, android, Innovative World full App / Game collection, هددخرشفهرث صخقمی, هددخرشفهرث صخقمی, Download Speak and Translate Voice Typing with Translator Pro Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Language tools, Learning, Technical tools, Translation dictionary, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, سحثشن شدی فقشدسمشفث رخهزث فغحهدل صهفا فقشدسمشفخق حقخ, سحثشن شدی فقشدسمشفث رخهزث فغحهدل صهفا فقشدسمشفخق حقخ, دانلود Speak and Translate Voice Typing with Translator Pro برنامه موبایل مترجم گفتار به متن, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود مترجم گفتار به متن موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2020, android, android app, android app download, android application, application, dictionary, free android app, Innovative World, mod, technical tools, tools, translate, translator, مود شده, مترجم, نسخه پولی, نسخه آنلاک شده, کاربردی, اندروید, اپلیکیشن, اپلیکیشن اندروید, برنامه اندروید, دیکشنری, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ابزارهای زبان, یادگیری, ابزار فنی, فرهنگ لغت, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ljv[l "tjhv fi ljk, ljv[l 'tjhv fi ljk,دانلود Speak and Translate - Voice Typing with Translator Pro v5.2 - برنامه موبایل مترجم گفتار به متن,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/95018/

2020-12-04
12:03:58

دانلود Speak and Translate - Voice Typing with Translator Pro v5.2 - برنامه موبایل مترجم گفتار به متن

📱 نامSpeak and Translate Voice Typing with Translator Pro
📁 دسته بندیابزارهای زبان
📅 تاریخ به روزرسانی1399/9/14
📊 تعداد دانلود2,766
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها