دانلود ESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples - آموزش جامع اسپریت

دانلود آموزش ESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples

یکی از پرکاربردترین نرم افزارها که قابلیت ها و ابزارهای قدرتمندی را برای شبیه سازی فرآیندهای ماشین کاری و برش ارائه می دهد، نرم افزار ESPRIT است. با این نرم افزار می توان به خوبی عملیات ماشین کاری را شبیه سازی نمود. علاوه براین با استفاده از ESPRIT می توان تمامی مدل ها و فایل های CAD را تبدیل نموده و G-code ها را بر اساس نوع پردازنده دستگاه تولید کرد.
مجموعه آموزشی ESPRIT Training Tutorials با استفاده از درس های عملی، تمام نکات (از الف تا ی) مربوط به استفاده از این نرم افزار قدرتمند را پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا بتوانید از نرم افزار ESPRIT بیشترین بهره را ببرید. این دوره حاوی نزدیک به 200 ساعت مطلب آموزشی است که توسط هزاران کاربر ESPRIT در سراسر جهان استفاده می شود.
در هریک از سرفصل های آموزشی متعلق به این دوره، در طول 10 الی 20 ساعت آموزش آسان، با چگونگی استفاده از ESPRIT برای روش های ماشین کاری در دنیای واقعی آشنا می شوید.

عناوین دوره آموزشی ESPRIT 2020xx Training Tutorials:
- ESPRIT 2020xx Essentials

آموزش اصول اولیه ماشین کاری در ESPRIT

- ESPRIT Beginning Milling
آموزش شروع فرزکاری با ESPRIT از طریق تمرین های کاربردی و بصورت انجام پروژه
این دوره مانند این است که کاربر یک پروژه را از ابتدا تا انتها انجام می دهد. سپس ما با استفاده از هر عملیاتی که در نوار ابزار SolidMill Traditional وجود دارد ، قسمت های مختلفی را برنامه ریزی می کنیم.

- ESPRIT Advanced Rotary Milling
آموزش جامع و پیشرفته فرز روتاری برای دستگاه های فرز
در آموزش ESPRIT Advanced Rotary Milling فرض بر آن است که شما برای اجرای ESPRIT تمام مهارت هایی را که در Beginning Milling Tutorial آموزش داده شده است را قبلا فراگرفته اید.

- ESPRIT Advanced Turning & MillTurn
آموزش و بررسی دقیق Multiple Turrets, Multiple Spindles, Synchronization و تمام عملیات های C-Y MillTurn در نوار ابزار SolidMillTurn Toolbar
پیش نیاز: دوره آموزشی Beginning Milling Tutorial

- 1ESPRIT B-Axis MillTurn Master Class (DVD)
این آموزش برای به حداکثر رساندن پتانسیل استفاده از ESPRIT برای برنامه ریزی B-Axis MillTurn Centers طراحی شده است. تمرینات یافت شده در این آموزش طیف گسترده ای از عملیات Turning و Tilted MillTurn را پوشش می دهد.
پیش نیازهای این دوره آموزشی : Beginning Turning Tutorial و Advanced Turning & MillTurn

- ESPRIT SolidMill and SolidMillTurn FreeForm 3-Axis Machining
 این آموزش با توضیح مدل سازی سطح ، منحنی های سطح ، منحنی های NURBS و CAD برای مدل سازی CAM شروه می شود. سپس عملیاتی را که با استفاده از نوار ابزار SolidMill و SolidMillTurn FreeForm & Mold 3-Axis می توان انجام داد را در قالب پروژه های واقعی آموزش می دهد.
پیش نیازهای این دوره آموزشی : Beginning Milling Tutorial و Advanced Rotary Milling Tutorial

- ESPRIT SolidMill and SolidMillTurn FreeForm 5-Axis Machining
آموزش کامپوننت ها و مراحل انجام کار پروژه های ماشین کاری 5 محوره
پیش نیازهای این دوره آموزشی : Beginning Milling, Advanced Rotary Milling و FreeForm 3-Axis Tutorials

کلمات کلیدی: ESPRIT, Engineering, Learning, CAM Wizard, مهندسی, آموزش, اسپریت, ماشین کاری, فرزکاری, آموزش ماشین کاری, آم, CAM Wizard full tutorial collection, زشپ صهظشقی, زشئ صهظشقی, Download ESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, مهندسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, ثسحقهف 2020طط فقشهدهدل فعفخقهشمس صهفا ثطشپحمثس, ثسحقهف 2020طط فقشهدهدل فعفخقهشمس صهفا ثطشئحمثس, Learn ESPRIT 20xx at your pace while gaining valuable tips and tricks along the way. , دانلود ESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples - آموزش جامع اسپریت ,
2021-04-03
19:14:57

دانلود ESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples - آموزش جامع اسپریت

🎓 نام آموزشESPRIT 2020xx Training Tutorials with Examples
📁 دسته بندیمهندسی
💾 حجم فایل6554 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/14
📊 تعداد دانلود3,699
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها