دانلود ترجمه خواندنی قرآن ورژن 4.1 - برنامه موبایل ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی
OS support Android icon

برنامه ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی اندروید

شما با برنامه ای کاربردی در زمینه قرآن خوانی و ترجمه قرآن روبرو می باشید که توسط موسسه قرآنی بهار دل برای اندروید ساخته و عرضه شده است. این برنامه در واقع ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی می باشد که در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه دارای رابط و محیط کاربری ساده در عین حال روان می باشد که کار کردن با آن را بسیار راحت کرده است. این ترجمۀ روان ویژگی‌های متمایزی دارد: به‌نحوی‌که با خواندنِ فقط یک صفحه از آن متوجه لحن و زبان جدیدش خواهید شد. این اثر به تأیید کارشناسان طراز اول معاونت قرآنِ وزارت ارشاد و صاحب‌نظران ورزیدۀ حوزۀ علمیۀ خراسان رضوی رسیده است و آن بزرگواران بر ضرورت چاپ و ترویج این اثر صحّه گذاشته‌اند.

این اثر در ردۀ ترجمه‌های «پیام‌رسان» (مضمونی و مُرادمحور) جای می‌گیرد و بندبندِ آن مستند بر تفاسیر گرانسنگ قرآن مجید است. ویژگی دیگر این برنامه این است که «بوی ترجمه نمی‌دهد!» زیرا دغدغۀ بنیادین مترجم و ویراستار، آن بوده است که معنای آیات وحی را در ساختارهای درست و سالم فارسی بریزند و ترجمه‌ای سراپا «فارسی» به‌دست دهند تا هر خواننده‌ای که این ترجمه را به‌دست می‌گیرد و می‌خواند، روان پیش برود و زیرساختِ جمله‌ها را سریع بفهمد و آیه‌های هر سوره را مرتبط به هم ببیند و در نهایت، از فهم معارف شیرین قرآن لذت ببرد.در ضمن، متخصصان و کارشناسان پُرشماری در جریان شکل‌گیری آن بوده‌اند و بعد از شنیدن مبانی و بررسی بخش‌هایی از ترجمه، کلیّت کار و ویژگی‌هایش را پسندیده و تأیید کرده‌اند. امیدواریم با حساسیت‌ها، دقت‌ورزی‌ها و خوش‌قلمی‌های مترجم و ویراستار، انتظارات شما از یک ترجمۀ جذاب و فهمیدنی برآورده شود.

ویژگی‌های ترجمه خواندنی قرآن:
- روان‌بودن و سادگی
- ویرایش به‌روزِ زبانی و صوری
- مبتنی‌ساختنِ بندبندِ ترجمه بر تفسیر
- گذر از دشواری‌های ترجمۀ قرآن، در آیه‌های سخت‌فهم و متشابه و چندوجهی
- تلطیف بار معنایی برخی واژه‌ها، متناسب با سن و فضای فکری دانش‌آموزان و جوانان
- مرتبط‌ساختن آیه‌های یک سوره با هم، هم‌مسیر با پیام کلی سوره
- پاورقی‌های ضروری و مفید
- ترجمۀ لحن‌ به‌ لحن به‌ تناسب موقعیت
- ترجمۀ قرآن به‌ قرآن، برای پیشگیری از تضادهای ظاهری
- گرفتن بازخوردِ مستمر و منظم از گروه‌های مختلف
- آهنگین‌ساختن و سجع‌آوری
- معادل‌یا‌‌بی‌های فارسی و آسان‌فهم و به‌روز، برای عبارت‌های کنایی و غیرکنایی

تغییرات نسخه جدید:
- بهبود بخش جستجو
- بهبود رابط کاربری و امکانات پیمایشی برای مطالعه قرآن
- افزوده شدن شماره صفحه در هر آیه
- سازگاری با اندروید ۱۰

کلمات کلیدی: application, app, android application, android app, application for android, 2021, app for android, android, موسسه قرآنی بهار دل full App / Game collection, موسسه قرآنی بهار دل, موسسه قرآنی بهار دل, دانلود ترجمه خواندنی قرآن برنامه موبایل ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, اپلیکیشن قران اندروید, اپلیکیشن اندروید قران, برنامه اندروید قران, علی ملکی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, آموزشی, یادگیری, فرهنگ لغت, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jv[li o,hknkd rvhk ugd lg:d, jv[li o,hknkd rvhk ugd lg:d,دانلود ترجمه خواندنی قرآن ورژن 4.1 - برنامه موبایل ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/96275/

2021-04-19
12:48:15

دانلود ترجمه خواندنی قرآن ورژن 4.1 - برنامه موبایل ترجمه خواندنی قرآن علی ملکی

📁 دسته بندیآموزشی
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/11
📊 تعداد دانلود12,461
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها