دانلود KND SailingPerformance software Suite-May 2021 - مجموعه نرم افزار های کشتیرانی

دانلود نرم افزار SailingPerformance software Suite

KND SailingPerformance software Suite یک پکیج کامل از نرم افزار های کاربردی و قدرتمند در زمینه کشتیرانی است که هریک قابلیت ها و امکاناتی را در اختیار ناخدا و کشتیرانان کشتی های بزرگ قرار می دهد تا بتوانند راهکار های مدیریتی حرفه ای تری را در جهت هدایت کشتی خود در پیش بگیرند. در ادامه می توانید با عملکرد کلی هر یک از این نرم افزار ها آشنا شوید.

CrossoverChart نرم افزاری جهت ایجاد و نگهداری نمودار کراس اوور برای بادبان کشتی است تا با کمک آن دیگر مجبور نباشید هربار فکر کنید که کدام بادبان برای آب و هوای فعلی مناسب است! با استفاده از این نرم افزار شروع به ساخت کراس اوور خود از اسکرَچ نموده یا اطلاعات را از طراح بادبان خود وارد کنید. برای تصمیم گیری سریع و دقیق، کراس اوور را با استفاده از داده های کشتیرانی اکنون یا گذشته به روزرسانی و اصلاح کنید.

KNDLogCleaner: این نرم افزار به شما کمک می کند تا لاگ های ثبت شده خود را پیش از استفاده از سایر ابزارهای موجود به صورت کامل پاک کنید. لاگ های داده بسته به نحوه تولید آنها به اشکال و فرم های مختلف نمایش داده می شوند که در صورت لزوم، KNDLogCleaner به عنوان یک ابزار پیش پردازشی به شما امکان می دهد قبل از استفاده از بقیه ابزارها، لاگ های قبلی خود را حذف کنید.

OnboardAssistant نرم افزاری برای ثبت دستی رویداد ها حین قایقرانی است. این برنامه که به طور خاص برای دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی سفارشی سازی شده است، امکان مستند سازی وقایع هنگام قایقرانی در طول روز را ممکن می سازد و به شما کمک می کند متغیرهایی را برای اطلاعاتی که به صورت الکترونیکی جمع آوری نشده اند، ایجاد کنید، مثل اینکه کدام بادبان ها بالا هستند، چه کسی در راس آن است، از چه دکلی استفاده می کنید، سطح بالاست خود و ...

PerfQuery یک دیتابیس برای ثبت و نگهداری نتایج آنالیز ها و داده های بدست آمده است که با کمک آن می توانید گزارش های دوره ای، کراس اوورها، تارگت ها و ... خود را دائما بروزرسانی نموده و آمار دقیقی از عمر بادبان ها و چرخ دنده های خود و موارد دیگر کسب کنید.

PolarManager نرم افزاری برای مشاهده و مدیریت جهت قطب های جغرافیایی در حرکت کشتی است. این برنامه بصری ترین ابزار برای مشاهده و ویرایش تصاویر قطب های جغرافیاییست که با کمک آن می توانید آن ها را از یک فرمت نمایشی به فرمت دیگر تبدیل کرده، چندین تصویر از قطب های جغرافیایی را با یکدیگر همپوشانی کنید و حتی داده های کشتیرانی را برای کنترل و اصلاح دقیق تر وارد کنید.

RaceReplay نرم افزاری برای اجرا و آنالیز داده های کشتیرانی است که به منظور پردازش داده ها، می توانید دیتا لاگ خود را در برنامه بارگذاری کنید. از الگوریتم های پیشرفته برای شناسایی تاثیرات کالیبراسیون استفاده کنید. داده ها را با استفاده از تعدادی نمودار و ماژول های آماری مشاهده کنید. گزارشی از عملکرد خود ایجاد کنید. قطب ها، کراس اوورها و تارگت های خود را براساس نتایج آنالیز ها به روزرسانی کنید. صدا، تصویر و فیلم به ترک خود اضافه کرده و آن ها را باهم هماهنگ کنید.

دانلود KND SailingPerformance software Suite-May 2021 - مجموعه نرم افزار های کشتیرانی

💿 نام نرم افزارSailingPerformance software Suite
📌 شماره نسخهvMay 2021
📁 دسته بندیمدیریت پروژه
💾 حجم فایل12 + 2 + 5 + 23 + 8.5 + 51 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/4/27
📊 تعداد دانلود1,863
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار SailingPerformance software Suite چیست؟

مجموعه نرم افزار های مدیریت حرکت کشتی های بزرگ

آخرین ورژن نرم افزار SailingPerformance software Suite را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار SailingPerformance software Suite به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار SailingPerformance software Suite چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار SailingPerformance software Suite در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی SailingPerformance software Suite: SailingPerformance, Sailing, نرم افزار کشتیرانی, مدیریت کشتی, آنالیز داده های کشتیرانی, کنترل بادبان کشتی, هدایت کشتی, نرم افزار کنترل حرکت کشتی, مدیریت حرکت کشتی های بزرگ, PolarManager, RaceReplay, PerfQuery, OnboardAssistant, KNDLogCleaner, CrossoverChart, SailingPerformance full software collection, سشهمهدلحثقبخقپشدزث, سشهمهدلحثقبخقئشدزث, دانلود KND SailingPerformance software Suite مجموعه نرم افزار های کشتیرانی, How to crack SailingPerformance software Suite, طریقه/روش/راهنمای کرک SailingPerformance software Suite, Torrent/Usnet/Buy SailingPerformance software Suite, Setup SailingPerformance software Suite, Install SailingPerformance software Suite, دانلود رایگان نرم افزار SailingPerformance software Suite, P30Download SailingPerformance software Suite, Danlod/Danload/Donload SailingPerformance software Suite, nhkg,n kvl htchv SailingPerformance software Suite, Download SailingPerformance software Suite Software, SailingPerformance software Suite for windows, SailingPerformance software Suite Trial, SailingPerformance software Suite last Version/Edition, SailingPerformance software Suite New Version, SailingPerformance software Suite Update, SailingPerformance software Suite Free Full Licensed, SailingPerformance software Suite Repacked, SailingPerformance software Suite Direct Download Link (DDL), SailingPerformance software Suite Crack, Get SailingPerformance software Suite, SailingPerformance software Suite Keygen, SailingPerformance software Suite Patch, SailingPerformance software Suite Serial, SailingPerformance software Suite Portable, برنامه SailingPerformance software Suite, May 2021, Sailing, SailingPerformance, مدیریت کشتی, نرم افزار کشتیرانی, A number of software tools designed specifically for performance analysis of yachts, سشهمهدلحثقبخقپشدزث سخبفصشقث سعهفث, سشهمهدلحثقبخقئشدزث سخبفصشقث سعهفث, خرید SailingPerformance software Suite, به روز ترین ورژن SailingPerformance software Suite, آخرین ورژن SailingPerformance software Suite, آخرین نسخه SailingPerformance software Suite, جدیدترین ورژن SailingPerformance software Suite, جدیدترین نسخه SailingPerformance software Suite, May 2021, داونلود/دانلد/تورنت مجموعه نرم افزار های مدیریت حرکت کشتی های بزرگ, تحميل, دریافت, دانلود سیلینگ پرفورمنس سافتوار سوئیت-May 2021 - مجموعه نرم افزار های کشتیرانی, پی سی, پی 30, بهترین Project Management, بهترین نرم افزار مدیریت پروژه, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2021-07-18
11:20:22