دانلود Cisdem AppCrypt v7.6.0 MacOS - نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها برای مک
For macintoush

دانلود AppCrypt برای مک

Cisdem AppCrypt نرم افزاری کاربردی برای افرادی طراحی شده است که دستگاه مک خود را در اختیار دیگران می‌گذارند. با استفاده از این نرم افزار امکان منع دسترسی به برخی برنامه‌ها فراهم می‌شود تا جلوی تغییر برنامه‌ها توسط دیگران گرفته شود. استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است یک رمز عبور تعریف شود و برنامه‌ها و وب‌سایت‌های موردنظر به لیست مسدودی افزوده شود. پس از این کسی نمی‌تواند بدون داشتن رمز عبور به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های حفاظت‌شده دسترسی داشته باشد. هم‌چنین می‌توان جلوی دسترسی کودکان به برنامه‌ها را در زمان‌های نامناسب گرفت و زمانی مشخص برای قفل شدن برنامه‌ها تعیین کرد.
به‌علاوه این نرم‌افزار می‌تواند تلاش‌های ناموفق برای ورود را رصد کند و نام برنامه، تاریخ، زمان، عملیات و عکسی که با دوربین جلوی مک گرفته شده است را ارائه کند. هر زمان که رمز عبور برنامه اشتباه وارد شود، این نرم‌افزار تاریخ، زمان، نام برنامه‌ای که باعث ایجاد اخطار شده است و تصویر شخص را با استفاده از دوربین پیش‌فرض آی‌سایت (iSight) ثبت می‌کند.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Cisdem AppCrypt:
- رابط کاربری ساده و آسان
- منع دسترسی به برنامه‌ها
- رصد تلاش‌های ناموفق برای ورود
- و ...

کلمات کلیدی: نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها برای مک, نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها مک, Cisdem AppCrypt, نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها, نرم افزار منع دسترسی , Cisdem full software collection, زهسیثپ , زهسیثئ , Download AppCrypt Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شححزقغحف, شححزقغحف, Cisdem AppCrypt is designed for protecting your apps and block websites to make sure you are the only master, دانلود Cisdem AppCrypt MacOSX نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها برای مک, نرم افزاری کاربردی برای افرادی طراحی شده است که دستگاه مک خود را در اختیار دیگران می‌گذارند. با استفاده از این نرم افزار امکان منع دسترسی به برخی برنامه‌ها فراهم می‌شود تا جلوی تغییر برنامه‌ها توسط دیگران گرفته شود. , AppCrypt, Cisdem, MacOS, مک, نرم افزار, دانلود, دسترسی, Utilities, کاربردی, دانلود Cisdem AppCrypt v7.6.0 MacOS - نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها برای مک,
2022-10-03
17:09:03

دانلود Cisdem AppCrypt v7.6.0 MacOS - نرم افزار منع دسترسی به برنامه ها برای مک

💻 نام نرم افزارAppCrypt
📌 شماره نسخهv7.6.0
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/11
📊 تعداد دانلود2,700
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️