دانلود Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Build 19044.4046 (2024.02) x86/x64 - ویندوز 10 اینترپرایز ال‌

دانلود نرم افزارویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲) / Windows 10 Enterprise LTSC 2021

Windows 10 Enterprise LTSC نسخه‌ای جدید و متفاوت از ویندوز 10 است که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم. پیش از این که وارد بحث اصلی یعنی تفاوت‌ها و ویژگی‌های خاص این «سیستم عامل» شویم، لازم است تا کمی با شیوه به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز آشنا شویم. پیش از ویندوز 10، مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل Windows را هر چند سال یکبار منتشر می‌نمود. این شیوه ارائه ویندوزهای جدید، کاربران با حجم تغییرات زیاد و ناگهانی روبرو می‌کرد که باعث ناسازگاری کاربران با نسخه‌های جدید می‌شد. به طوری که سال‌ها طول می‌کشید تا کاربران به نسخه‌های جدید مهاجرت کرده و به آن عادت کنند. این شیوه همچنین به معنی انتظار طولانی بین هر نسخه اصلی بود که این سناریو در دنیای پر هیاهوی امروزی پاسخ‌گو نیست؛ دنیایی که در آن برای مقابله با چالش‌ها، همواره به قابلیت‌های جدید امنیتی، مدیریتی و پیاده‌سازی نیاز است. به همین دلیل مایکروسافت یک بار در سال آپدیت جامع «ویژگی» یا «Feature» برای ویندوز ارائه می‌کند؛ همان آپدیتی که باعث به‌روز‌رسانی ویندوز از نسخه مثلاً 1709 به 1803 می‌شود. مایکروسافت این نوع زمان‌بندی انتشار آپدیت‌ها را «کانال نیم‌سالیانه» یا «Semi-Annual Channel» می‌خواند. به تعبیر مایکروسافت، ویندوز 10 دیگر یک «سیستم عامل» یا «Operating System» نیست بلکه یک «سرویس یا خدمت» است که مایکروسافت از آن به عنوان «Windows as a Service» یاد می‌کند.

در گذشته وقتی مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را توسعه می‌داد، قبل از این که آن را به طور عمومی منتشر کند، ابتدا آن را در قالب پیش‌نمایش تکنیکی (Technical Preview) در اختیار سازمان‌ها و افراد متخصص قرار می‌داد تا مدت‌ها آن را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و اشکالات آن را گزارش دهند. اما در ویندوز 10 قابلیت‌های جدید به طور سریع و محدود صرفاً توسط اعضای جامعه‌ی Windows Insider در سه مرحله Slow ،Fast و Preview مورد تست قرار می‌گیرند. در واقع نسخه‌های جدید ویندوز عمدتاً توسط خودِ کاربران تست می‌شوند و تست‌های روزانه و مداومی که توسط مهندسین نرم افزار و سیستم عامل شرکت انجام می‌شوند خیلی محدود است. شاید دلیل این که مایکروسافت ویندوز 10 را دیگر «سیستم عامل» نمی‌داند و آن را یک «سرویس» می‌خواند، همین باشد.

- پیاده‌سازی
مهم‌ترین مزیت این شیوه ارائه قابلیت‌های جدید، حفظ سازگاری کاربران و به‌روزرسانی آسان ویندوز است. در گذشته یکی از موانع اصلی به‌روزرسانی ویندوز (برای مثال از XP به Vista) این بود که بسیاری از نرم افزارها سازگاری خود را با سیستم عامل در نسخه جدید از دست می‌دادند و این موضوع باعث ناکامی کاربران از نسخه جدید می‌گشت. اما ویندوز 10 به نوعی ساخته شده که حداکثر سازگاری را با ویندوز 7 داشته باشد و به‌روزرسانی‌هایی که برای آن عرضه می‌شود کوچک‌تر است تا سازگاری کاربران و نرم افزارها حفظ شود اما روند انتشار آن‌ها بسیار سریع‌تر از ویندوز 7 بوده به طوری که هر شش ماه یکبار شاهد نسخه‌ی جدیدی از ویندوز 10 هستیم.

نسخه‌های جدید ویندوز 10 همچنان سازگاری بالایی را با ویندوز 7 حفظ می‌کنند؛ در واقع سیستم مورد نیاز ویندوز 10 برابر با همان ویندوز 7 است و هر سخت افزاری که در ویندوز 7 یا 8 یا 8.1 کار می‌کرد، در ویندوز 10 هم به خوبی کار می‌کند.

- سرویس‌دهی
در شیوه سنتی، سه سیکل انتشار نسخه‌های جدید وجود داشت:
1. بازبینی اساسی (مثلاً Windows 8 ،Windows 7 و Windows 8.1)
2. بسته‌های خدماتی (Windows 7 Service Pack 1)
3. به‌روزرسانی‌های ماهانه

اما در سیاست جدید مایکروسافت، تنها دو به‌روزرسانی برای ویندوز 10 در نظر گرفته شده است:
1. به‌روزرسانی «ویژگی» (Feature Update) سالی یکبار
2. به‌روزرسانی «کیفی» (Quality Update) ماهی یکبار

آپدیت‌های ویژگی شامل قابلیت‌ها و امکانات جدید شده در حالی که آپدیت‌های کیفی عمدتاً رفع‌ایرادهای امنیتی و اعتباری را ارائه می‌کنند. آپدیت‌های کیفی همان آپدیت‌های ماهانه هستند با این تفاوت که در قالب یک بسته جامع ارائه می‌شوند؛ در نتیجه، هر دفعه فقط با یک آپدیت روبرو هستیم که نسخه پیشین خود را کاملاً دربر می‌گیرد. بسته به این که چه اشکالاتی توسط مایکروسافت برطرف شود و میزان اهمیت آن‌ها چقدر باشد، چندین آپدیت کیفی برای ویندوز 10 در یک ماه ارائه می‌شود.

- کانال‌های سرویس‌دهی
برای هماهنگی با شیوه جدید ارائه آپدیت‌ها در ویندوز 10، مایکروسافت سه کانال را طراحی نموده که در آن‌ها کاربران می‌توانند زمان‌بندی دریافت به‌روزرسانی‌ها را مطابق اهداف خود انتخاب کنند:
1. Windows Insider
2. Semi-Annual Channel (SAC)
3. Long-term Servicing Channel (LTSC)

Windows Insider مخصوص افرادی است که می‌خواهند آپدیت‌های جدید را پیش از عرضه عمومی دریافت نموده و آن را مورد تست قرار دهند؛ این کانال برای افراد متخصص بوده و به هیچ عنوان برای کاربران عادی مناسب نیست.

«کانال نیم‌سالانه» یا «SAC» برای عموم افراد بوده و به نظر مایکروسافت برای استفاده روزمره و عادی مناسب است به همین دلیل Windows 10 Enterprise یا Windows 10 Professional از همین کانال پیروی می‌کنند. در این کانال، آپدیت‌های ویژگی بلافاصله بعد از ارائه به طور خودکار نصب می‌شوند و کاربران می‌توانند تا حداکثر سه ماه نصب این آپدیت‌ها را تأخیر بیندازند. البته این امر منوط به اعلام کاربر پیش از ارائه آپدیت‌های ویژگی است، در غیر این صورت، آپدیت به طور خودکار نصب می‌شود. هر یک از آپدیت‌های ویژگی تا 30 ماه پشتیبانی امنیتی و پایداری دارند.

«کانال سرویس‌دهی بلند مدت» یا «LTSC» برای افرادی مناسب است که می‌خواهند همواره از یک «سیستم عامل» مطمئن و پایدار استفاده کنند. این نسخه از ویندوز در ابتدا برای سیستم‌های حساس پزشکی و دستگاه‌های خودپرداز طراحی شده بود اما امروزه توسط بسیاری از کاربران عادی، نسبت به نسخه اصلی ترجیح داده می‌شود. تنها محصول مایکروسافت در این کانال فعلاً Windows 10 Enterprise LTSC نام دارد.

تمام ویندوزهایی که در کانال LTSC منتشر می‌گردند، شامل 10 سال پشتیبانی کامل امنیتی و پایداری می‌شوند. این ویندوزها فقط آپدیت‌های کیفی را دریافت نموده تا همگام با آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی و پایداری پیش روند و آپدیت‌های ویژگی به دلیل برهم خوردن پایداری، برای این ویندوزها ارائه نمی‌شوند. به جای آن هر 2-3 سال یکبار یک نسخه جدید و مستقل از آن منتشر می‌شود که امکان به روزرسانی درجا (In-place Upgrade) توسط مدیر سیستم را فراهم می‌کند.

در این ویندوزها خبری از برنامه‌های مترو نیست. در واقع برنامه‌هایی نظیر Microsoft Store ،Microsoft Edge ،Cortana ،Mail ،Calendar ،OneNote ،Weather ،News ،Sports ،Money ،Photos ،Camera ،Music  و Clock در این ویندوزها وجود نداشته و حتی امکان نصب آن‌ها به صورت Side-loading وجود ندارد.

- خلاصه و جمع‌بندی
1. این نسخه از ویندوز، اطمینان و پایداری بالاتری نسبت به Windows 10 Enterprise داشته و مدت بیشتری مورد پشتیبانی مایکروسافت قرار دارد.
2. این نسخه از ویندوز، شامل نرم افزارهای اضافی و تشریفاتی مترو نمی‌شود و بسیار سبک‌تر از ویندوز معمولی است.
3. این نسخه از ویندوز، علاوه بر پایداری بالا، از سرعت بالاتری نیز برخوردار است.

این ویندوز برای چه کسانی مناسب است؟
1. افرادی که آپدیت‌های «مطمئن» و «تست شده» را به نصب سریع ویژگی‌های جدید ترجیح می‌دهند.
2. افرادی که قصد انجام فعالیت‌های هدفمند مانند کار با نرم افزارهای شبیه‌سازی، پزشکی و مهندسی را دارند.
3. افرادی که دنبال یک Platform قابل اطمینان می‌گردند و به ویندوز به چشم یک «سیستم عامل» نگاه می‌کنند و نه یک «سرویس».
4. افرادی که دسترسی محدودی به اینترنت دارند.
5. افرادی که به هر دلیل از نرم افزارهای Windows Apps مانند Store و Calendar و غیره استفاده نمی‌کنند.
6. افرادی که حریم خصوصی آن‌ها برایشان مهم است؛ چرا که بسیاری از سرویس‌های اطلاعاتی Cortana در این نسخه وجود ندارد.
7. افرادی که علی‌رغم استفاده از سخت افزارهای قدیمی، خواهان استفاده از ویندوز 10 هستند.
8. و در نهایت، افرادی که قصد ندارند تا در چرخه بی‌پایان به‌روزرسانی‌های مداوم و تست نشده مایکروسافت گرفتار شوند.

دانلود Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Build 19044.4046 (2024.02) x86/x64 - ویندوز 10 اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی (سرویس‌دهی بلند مدت) 2021

💿 نام نرم افزارWindows 10 Enterprise LTSC 2021
📌 شماره نسخهv10.0.19044.4046 x86/x64
📁 دسته بندیویندوز ۱۰
💾 حجم فایل4990 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/11/24
📊 تعداد دانلود60,994
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021 چیست؟

مایکروسافت ویندوز 10 اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی (سرویس‌دهی بلند مدت) یک گزینه خدمات‌رسانی برای ویندوز 10 بوده که روند آشنای تأخیر 2 الی 3 سال بین آپدیت‌های ویژگی را دنبال می‌کند.

آخرین ورژن نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021 را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021 به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021 چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021 در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Windows 10 Enterprise LTSC 2021: microsoft, windows, windows 10, windows 10 enterprise ltsc 2019, long-term servicing channel, operating system, windows 10 enterprise, download windows 10 enterprise, windows 10 enterprise ltsb, windows 10 enterprise ltsc, download latest windows 10 enterprise ltsc 2019, download ltsc 2019, longterm servicing, branch, channel, long-term support, 10 years support microsoft, feature update, quality update, monthly update, deployment, servicing, servicing channels, microsoft servicing, microsoft deployment, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز 10, ویندوز 10 اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی 2019, سرویس‌دهی بلند مدت, سیستم عامل, دانلود سیستم عامل 2019 مایکروسافت, اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی, دانلود مایکروسافت windows 10 ltsc, دانلود windows 10 enterprise ltsc 2019, دانلود آخرین نسخه windows 10 enterprise ltsc 2019, کرک ویندوز, ویندوز قانونی, فعال‌سازی, کرک دائمی, activation, kms_vl_all, ratiborus, kms tools, digital license, لایسنس, قانونی‌سازی, فعال‌سازی, رفع محدودیت, ویندوز با پشتیبانی 10 ساله, سیستم عامل جدید مایکروسافت, سیستم عامل واقعی, پشتیبانی بلند مدت, ویندوز قابل اطمینان, آخرین نسخه ویندوز 10, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Windows 10 Enterprise LTSC 2021 ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۱۹, How to crack Windows 10 Enterprise LTSC 2021, طریقه/روش/راهنمای کرک Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Torrent/Usnet/Buy Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Setup Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Install Windows 10 Enterprise LTSC 2021, دانلود رایگان نرم افزار Windows 10 Enterprise LTSC 2021, P30Download Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Danlod/Danload/Donload Windows 10 Enterprise LTSC 2021, nhkg,n kvl htchv Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Download Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Software, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 for windows, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Trial, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 last Version/Edition, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 New Version, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Update, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Free Full Licensed, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Repacked, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Direct Download Link (DDL), Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Crack, Get Windows 10 Enterprise LTSC 2021, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Keygen, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Patch, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Serial, Windows 10 Enterprise LTSC 2021 Portable, برنامه Windows 10 Enterprise LTSC 2021, 10.0.19044.4046 x86/x64, long-term servicing channel, microsoft, operating system, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز 10, ویندوز 10 اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی 2021, windows, windows 10, windows 10 enterprise ltsc 2021, دانلود ویندوز ۱۰, دانلود windows 10, سیستم عامل, سرویس‌دهی بلند مدت, Microsoft Windows 10 Enterprise LTSC (Long-Term Servicing Channel) is a servicing option for Microsoft's 10 operating system that follows the familiar track of two to three years between feature updates., صهدیخصس 10 ثدفثقحقهسث مفسز 2021, صهدیخصس 10 ثدفثقحقهسث مفسز 2021, خرید Windows 10 Enterprise LTSC 2021, به روز ترین ورژن Windows 10 Enterprise LTSC 2021, آخرین ورژن Windows 10 Enterprise LTSC 2021, آخرین نسخه Windows 10 Enterprise LTSC 2021, جدیدترین ورژن Windows 10 Enterprise LTSC 2021, جدیدترین نسخه Windows 10 Enterprise LTSC 2021, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), به روز ترین نسخه ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), آخرین نسخه ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), آخرین ورژن ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), اموزش راهنمای نصب ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), نسخه نهایی ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), ورژن جدید ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), ,dkn,c ۱۰ hdkjv\vhdc hg‌jd‌hs‌sd ۲۰۲۱ (fi v,c ani nv filk ۱۴۰۲), ,dkn,c ۱۰ hdkjvmvhdc hg‌jd‌hs‌sd ۲۰۲۱ (fi v,c ani nv filk ۱۴۰۲),10.0.19044.4046 x86/x64, داونلود/دانلد/تورنت مایکروسافت ویندوز 10 اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی (سرویس‌دهی بلند مدت) یک گزینه خدمات‌رسانی برای ویندوز 10 بوده که روند آشنای تأخیر 2 الی 3 سال بین آپدیت‌های ویژگی را دنبال می‌کند., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲) با ترافیک نیم بها, برنامه ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), برای ویندوز ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), فول لایسنس ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), شماره سریال ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), دانلود رایگان ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲) با لینک مستقیم, کرک ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), کیجن ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), پچ ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲) پرتابل, ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲) بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), آپدیت ویندوز ۱۰ اینترپرایز ال‌تی‌اس‌سی ۲۰۲۱ (به روز شده در بهمن ۱۴۰۲), پی سی, پی 30, بهترین Windows 10, بهترین نرم افزار ویندوز ۱۰, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-02-17
07:58:19