دانلود ON1 HDR 2022.5 v16.5.1.12526 MacOS - نرم افزار ساخت عکس های اچ دی آر طبیعی برای مک
For macintoush

دانلود ON1 HDR برای مک

برای تهیه عکس های HDR، چند عکس (معمولا 3تا7 عکس) با نوردهی/اکسپوژر های مختلف می گیرند و از میان آن ها بهترین را انتخاب می کنند و یا با استفاده از نرم افزارهایی مانند لایت روم،  آن ها را ادغام می کنند و در واقع ترکیبی از آن ها را بعنوان عکس HDR نهایی بدست می آوردند که به این تکنیک اکسپوژر براکتینگ (exposure bracketing) می گویند.
نرم افزار ON1 HDR امکانی رافراهم می کند تا بدون اینکه نیازی به داشتن چندین عکس خام داشته باشید، از یک عکس نیز بتوانید تصویر اچ دی آر بسازید. با استفاده از این برنامه می توان عکس های HDR طبیعی بی عیب و نقص ایجاد نمود. تکنولوژی بکار گرفته شده در این نرم افزار در یک چشم برهم زدن از براکت اکسپوژرها (bracket of exposures)، جزئیات نور و سایه ها را بصورت فوق العاده ای ترکیب می کند تا تصویر با کیفیت خارق العاده ای را خلق کند. هنگام کار با نرم افزار شما می توانید نتیجه اقداماتی که انجام می دهید را بصورت بلادرنگ در پیش نمایش برنامه مشاهده کنید و کنترل کاملی بر روی تنظیمات پروژه داشته باشید. در نهایت نیز، عکس های HDR خود را با ابزارها و پیش تنظیم های قدرتمندی که می تواند خلاقیت شما را افزایش دهند، خاص تر کنید. ON1 HDR هم به عنوان یک نرم افزار مستقل و هم بعنوان یک افزونه برای Lightroom Classic CC قابل استفاده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ON1 HDR:
- ساخت تصاویر با کیفیت بالا (HDR) تنها از یک عکس
- بکارگیری تکنیک اکسپوژر براکتینگ برای ساخت عکس های اچ دی آر
- تراز خودکار تصاویر و کاهش نویزهای عکس
- تصحیح رنگ عکس ها
- هفت برابر سریعتر از سایر نرم افزارهای مشابه
- پردازش گروهی عکس ها
- پیش نمایش سریع
- کار با تصاویر خام (RAW) بیش از 800 دوربین پرطرفدار در 20 سال اخیر
- پشتیبانی از PSD، TIF، JPG، PNG و HEIC
- و ...

کلمات کلیدی: Photo editor, Edit photo, Image editor, HDR, High Dynamic Range, Effect, Mask, ON1 Inc, نرم افزار, عکس, ویرایش عکس, ویرایشگر تصویر, اچ دی آر, افکت, افکت گذاری, عکاس, ON1 Inc full software collection, خد1 هدز, خد1 هدز, Download ON1 HDR Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, خد1 ایق, خد1 ایق, Flawless HDR Photos., دانلود ON1 HDR MacOSX نرم افزار ساخت عکس های اچ دی آر طبیعی برای مک, ساخت عکس های بی عیب و نقص HDR, Edit photo, Effect, HDR, High Dynamic Range, Image editor, Mask, ON1 Inc, Photo editor, نرم افزار, ویرایش عکس, ویرایشگر تصویر, افکت گذاری, اچ دی آر, عکاسی, عکس, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود ON1 HDR 2022.5 v16.5.1.12526 MacOS - نرم افزار ساخت عکس های اچ دی آر طبیعی برای مک,
2022-07-16
12:23:54

دانلود ON1 HDR 2022.5 v16.5.1.12526 MacOS - نرم افزار ساخت عکس های اچ دی آر طبیعی برای مک

💻 نام نرم افزارON1 HDR
📌 شماره نسخهv2022.5 v16.5.1.12526
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل1000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/4/25
📊 تعداد دانلود1,429
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️