دانلود JetBrains GoLand v2021.3 MacOS - محیط توسعه Go برای مک
For macintoush

دانلود GoLand برای مک

Go یا Golang (مخفف کلمه Go Language) یک زبان برنامه نویسی اوپن سورس است تا برنامه نویسان بتوانند آن را توسعه دهند. این زبان در نوامبر ۲۰۰۹ در شرکت گوگل و توسط رابرت گریسمر، راب پایک و کن تامپسون ارائه شده است. مترجم گو از لینوکس، مک، ویندوز و انواع سیستم‌های عامل بی‌اس‌دی مانند FreeBSD پشتیبانی می‌کند و از لحاظ معماری پردازنده نیز از معماری x86، معماری x64، معماری آرم و معماری POWER که مخصوص به شرکت آی‌بی‌ام است نیز پشتیبانی می کند.

JetBrains GoLand یک IDE تجاری جدید توسط JetBrains است که هدف آن ارائه یک محیط ارگونومیک برای توسعه زبان Go است. این محیط توسعه  پلت فرم IntelliJ را با امکانات کد نویسی و ابزارهای مخصوص زبان Go ادغام نموده است تا بتوانید پروژه های برنامه نویسی خود را به آسانی مدیریت کنید.
این محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار در کنار قدرت تکمیل خودکار کد ها، کدهای شما را آنالیز کرده و با تشخیص و تحلیل هوشمندانه خطا ها، امکان اصلاح آن ها را برای شما فراهم نموده است.

Go زبانی است که برای نیازهای امروز برنامه نویسان طراحی شده است. تمامی سعی طراحان بر این بوده که بتوانند تناسبی بین قدرت، سرعت و سادگی ایجاد کنند. ایده‌هایی که در آن بکار رفته با دقت و وسواس زیادی انتخاب و پیاده سازی شده اند. طبق گفته تیم توسعه، بر سر بعضی از قابلیت‌های زبان تا یک سال بحث و تبادل نظر صورت گرفته است. در واقع می‌توان گفت که Go با ظرافت فراوان، قدرت و سرعت زبانی مثل C را با سهولت و سادگی زبانی مثل Python ترکیب کرده است. به همین دلیل قادر است طیف بسیار وسیعی از برنامه‌ها را پوشش دهد، از برنامه‌های سیستمی گرفته تا برنامه‌های ساده چند خطی.

در زبان Go ارث‌بری نوع‌ها وجود ندارد. در این زبان می‌توان برای هر نوع داده‌ای حتی برای نوع‌های داخلی، مثل اعداد صحیح فاقد بسته‌بندی، تابع عضو تعریف کرد، و این عمل محدود به ساخت‌ها (رده‌ها) نمی‌شود.
در زبان گو از رابط‌ها (Interfaces) می‌توان برای تعریف رفتار یک شی استفاده کرد. هر رابط مجموعه‌ای از تعریف توابع است و هر نوعی که توابع این رابط را داشته باشد، این رابط را پیاده‌سازی کرده است.

کلمات کلیدی: JetBrains, Go, Golang, Go Language, IDE, نرم افزار محیط توسعه گو, محیط برنامه نویسی زبان Go, آی دی ای برای زبان گو, محیط توسعه یکپارچه نرم افزار برای زبان گو, , JetBrains full software collection, تثفذقشهدس, تثفذقشهدس, Download GoLand Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, لخمشدی, لخمشدی, Capable and Ergonomic Go IDE, دانلود JetBrains GoLand MacOSX - محیط توسعه Go برای مک, محیط توسعه یکپارچه نرم افزار برای زبان برنامه نویسی متن باز GO, Go, Go Language, Golang, IDE, JetBrains, محیط توسعه, نرم افزار JetBrains GoLand, گو, آی دی ای, برنامه نویسی, جت برینز, زبان اوپن سورس, زبان برنامه نویسی گو, Desktop, Development, Software, دسکتاپ, توسعه, نرم افزار, دانلود JetBrains GoLand v2021.3 MacOS - محیط توسعه Go برای مک,
2021-12-14
11:57:14

دانلود JetBrains GoLand v2021.3 MacOS - محیط توسعه Go برای مک

💻 نام نرم افزارGoLand
📌 شماره نسخهv2021.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل550 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/9/23
📊 تعداد دانلود2,637
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️