نرم افزار حسابداری محک - ساده ترین نرم افزار حسابداری

دانلود نرم افزارنرم افزار حسابداری محک

 در دنیای امروز حسابداری سنتی جای خود را به حسابداری الکترونیکی داده است. اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که در مسیر استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای صاحبان کسب و کارها وجود دارد، پیچیده و سخت بودن کار با این نرم افزارها است. شرکت نرم افزاری محک از این مشکل آگاه بوده و برای رفع آن نرم افزار حسابداری را تولید نموده است که صاحبان مشاغل می‌توانند بدون نیاز به استخدام حسابدار، تمامی کارهای مالی کسب و کار خود را از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی، انجام دهد. همچنین در صورتی که کسب و کار شما دارای حسابدار نیز باشد، در نرم افزارهای حسابداری محک تمامی موارد تخصصی لازم قرار داده شده است.

انواع نرم افزار حسابداری شامل چه مواردی هستند؟
نرم افزارهای حسابداری بسته به نوع کسب و کار در 4 دسته‌بندی قرار می گیرند. هر کسب و کاری فارغ از نوع آن، می‌تواند تمام نیازهای خود را از طریق یکی از این 4 نوع نرم افزار حسابداری تأمین نماید. در قسمت زیر می توانید این انواع نرم افزار حسابداری را مشاهده نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی:
نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک برای رفع نیاز کسب و کارهای فروشگاهی طراحی شده است. با توجه به اینکه فروشگاه‌ها دارای انواع مختلفی هستند، نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک به 2 سری عمومی و تجاری تقسیم بندی شده است و همچنین سری عمومی خود دارای 3 سطح و سری تجاری دارای 4 سطح است و کارفرمایان گرامی بسته به نیاز خود می‌توانند از بین آنها بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب نمایند.

نرم افزار حسابداری شرکتی و خدماتی:
یکی دیگر از تجارت‌هایی که نیاز مبرم به نرم افزار حسابداری دارند، شرکت‌ها می‌باشند. نرم افزار حسابداری شرکتی محک برای رفع نیاز آن‌ها طراحی شده است. در این نوع از نرم افزار حسابداری نیز سری عمومی و سری تجاری وجود دارد و در سری تجاری نرم افزار حسابداری محک، می‌توانید از تمام امکانات سری عمومی نرم افزار حسابداری محک بهره ببرید.

نرم افزار حسابداری تولیدی:
بخش بزرگ دیگری از کسب و کارهای کشور، شامل تولیدی‌ها می‌شوند که همگی دارای خصوصیات و نیازهای حسابداری متفاوتی نسبت به شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌باشند. معمولاً این دسته از تجارت‌ها نیاز به امکانات تخصصی‌تری در نرم افزار حسابداری خود دارند. به این منظور نیاز است که نرم افزار حسابداری مخصوص این نوع از کسب و کارها تولید شود. نرم افزار حسابداری تولیدی محک برای پاسخگویی به این نیاز تولیدی‌ها نرم افزارهای حسابداری تولیدی خود را به دو دسته عمومی و تجاری تقسیم نموده است و بسته به نوع و نیاز تجارت خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

نرم افزار حسابداری اصناف:
با توجه به نوع اصناف و مشاغل مختلف سعی می‌شود بهترین نرم افزار حسابداری با رابط کاربری ساده برای استفاده صنفی خاص طراحی شود. به عنوان مثال ماژول امکانات صنفی به کاربران اجازه می‌دهد جزئیات و معیارهای اندازه‌گیری و شناسایی محصولات در صنف خود را در نرم‌افزارهای تخصصی مشخص سازند. این در حالی است که در مجموعه نرم افزارهای حسابداری صنفی و مشاغل، این معیارها از پیش تنظیم شده‌اند.
این نوع از نرم افزار حسابداری به کسب و کارهای کوچک و متوسط اجازه استفاده از نرم افزارهای پیشرفته را می‌دهد. امکانات و بخش‌های هر یک از این نرم‌افزارهای حسابداری تخصصی بر اساس ویژگی‌های محاسباتی هر شغل کنار هم قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال در نرم افزار حسابداری رستوران محک امکان تعریف انواع غذا و نوشیدنی‌ بدون محدودیت، دسته‌بندی غذاها، مواد تشکیل دهنده‌ هر غذا و فرمول آن‌ها و بسیاری قابلیت‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

چرا نرم افزار حسابداری محک؟
شرکت نرم افزاری محک بیش از 15 سال سابقه طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری را در رزومه خود دارا است. هدف اصلی گروه نرم افزار حسابداری محک ارائه محصولاتی ساده و در عین حال نوآورانه است، به طوری که هر شخص و یا کسب و کاری، بدون حتی حداقل دانش حسابداری بتواند امور مالی و حسابداری خود را انجام دهد.

به طور خلاصه می‌توان نرم افزار حسابداری محک را این طور معرفی کرد:
- نرم افزار حسابداری محک در عین حال که یکی از ساده ترین نرم افزارهای حسابداری ایران است، تمام امکانات تخصصی لازم برای حسابداری تمام اصناف را دارا است.
- کار با این نرم افزار نیاز به تخصص حسابداری ندارد چون تمام اسناد به طور خودکار صادر می‌شوند.
- طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است و به طور مداوم بروزرسانی می‌شود.
- در صورتی که به هرگونه مشکلی در استفاده از نرم افزارهای حسابداری محک برخوردید می‌توانید از پشتیبانی این شرکت استفاده نمایید.
- بیشتر از 160 هزار کاربر فعال در طول 15 سال فعالیت تخصصی.
- از شبکه گسترده ارائه و فروش (370 نماینده در سرتاسر کشور) بهره‌مند است.
- دومین شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است که در حال ورود به بازار بورس و سرمایه کشور است.
- بیش از 80 درصد رضایت‌مندی مشتریان جزو افتخارات مجموعه نرم افزار حسابداری محک است.
- بیش از 80 درصد از مشتریان جدید این نرم افزار توسط مشتریان قدیمی معرفی می‌شوند.