دانلود Luminar Neo v1.5.0 MacOS - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای مک
For macintoush

دانلود Luminar Neo برای مک

Luminar Neo نام یک ویرایشگر جدید و حرفه‌ای تصویر است که با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، امکانی را فراهم می‌سازد تا شما بتوانید در حین ویرایش تصاویر خود از جدیدترین تکنیک‌های پیشرفته ویرایش عکس استفاده و ایده‌های خلاقانه خود را بر روی تصاویرتان اعمال کنید. اگر شما هم فردی فعال در حوزه گرافیک و عکس‌برداری هستید و می‌خواهید تصاویر خود را به روش‌های جدید و پیشرفته‌تری ویرایش کنید، ما برایتان ابزاری قدرتمند را آماده کرده‌ایم که می‌تواند در این امر شما را یاری کند. لومینار نئو، نرم افزاری جدید و قدرت گرفته از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند حتی پیچیده‌ترین ویرایش‌ها و تغییرات را به شکلی خلاقانه بر روی تصاویر شما اعمال و نتیجه‌ای خیره‌کننده را برای شما به نمایش درآورد.
لومینار نئو، با استفاده از تکنولوژی جدیدی تحت عنوان RelightAI، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید نور را در فضاهای سه‌بعدی به شکلی خودکار و دقیق کنترل کنید. این برنامه قادر است عمق تصویر شما را محاسبه و یک نقشه سه‌بعدی از آن را بسازید تا بتوانید تغییرات دلخواه خود برای توزیع نور در قسمت‌های مختلف تصویر را به شکلی واقع‌گرایانه و طبیعی اعمال کنید. این نرم افزار همچنین می‌تواند ایرادات موجود در تصاویر را نیز شناسایی و به سرعت اصلاح کند. اگر از علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت باشید، این نرم افزار گزینه‌ای ایده‌آل برای جایگزینی نمای آسمان در تصاویر شماست. ویرایشگر تصویر لومینار نئو، ضمن مجهز بودن به تکنولوژی‌های جدید پردازش تصویر به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را به شکلی ساده و حرفه‌ای‌تر ویرایش کرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luminar Neo:
- امکان کنترل و توزیع حرفه‌ای نور در تصاویر
- قابلیت تغییر حرفه‌ای پس‌زمینه عکس‌ها
- توانایی اصلاح سریع ایرادات موجود در تصاویر
- قابلیت تغییر و جایگزینی آسمان در تصاویر با تکنولوژی هوش مصنوعی
- مجهز بودن به موتور پردازش گرافیکی فوق پیشرفته
- دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند
- و ...

کلمات کلیدی: نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای مک, نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر مک, نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر, ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای , Skylum Software full software collection, سنغمعپ سخبفصشقث, سنغمعئ سخبفصشقث, Download Luminar Neo Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, معپهدشق دثخ, معئهدشق دثخ, Luminar Neo, a new creative image editor which empowers visual storytellers to bring their boldest ideas to life. Luminar Neo builds upon the unique, purpose-driven, AI editing technologies for which Skylum has become known for., دانلود Luminar Neo MacOSX نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای مک, یک ویرایشگر جدید و حرفه‌ای تصویر است که با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، امکانی را فراهم می‌سازد, Luminar, MacOSX, Neo, مک, نرم افزار, هوش مصنوعی, ویرایشگر, تصاویر, Utilities, کاربردی, دانلود Luminar Neo v1.5.0 MacOS - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای مک,
2023-08-02
16:53:59

دانلود Luminar Neo v1.5.0 MacOS - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر برای مک

💻 نام نرم افزارLuminar Neo
📌 شماره نسخهv1.5.0
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل4560 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/8/20
📊 تعداد دانلود3,845
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️