دانلود Microsoft PowerToys v0.80.1 - پاورتویز، مجموعه ابزارهای سفارشی سازی ویندوز

دانلود نرم افزارپاورتویز / PowerToys

PowerToys محصولی از Microsoft است که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای تنظیم و شخصی سازی ویندوز را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. باید گفت این نرم افزار با الهام از برنامه Windows 95 PowerToys برای ویندوزهای جدیدتر توسعه داده شده است. در واقع پاورتویز، ابزارهایی را در اختیار کاربران ویندوز قرار می‌دهد تا ویژگی های ویندوز را برای گردش کار فردی خود سفارشی کنند.
PowerToys چندین ابزار مفید برای موارد استفاده خاص ارائه می دهد، اما دو مورد بسیار محبوب عبارتند از FancyZones، که به شما امکان می دهد طرح بندی پنجره خود را برای اجرای چندین برنامه در یک صفحه تنظیم کنید و PowerToys Run، که یک راه اندازی شبیه به Spotlight است که شامل جستجوی سریع برنامه ها و فایل ها در ویندوز می شود.

ابزارهای موجود در PowerToy عبارتند از:

  • Always on Top: شما را قادر می سازد با یک کلید میانبر سریع  پنجره ها را بالای پنجره های دیگر پین کنید.
  •  PowerToys Awake: برای بیدار نگه داشتن رایانه بدون نیاز به مدیریت تنظیمات Power و Sleep آن طراحی شده است. این ابزار می تواند هنگام اجرای کارهای وقت گیر مفید باشد و اطمینان حاصل شود که رایانه به حالت خواب نمی رود یا نمایشگرها را خاموش نمی کند.
  • ColorPicker: یک ابزار انتخاب رنگ از هرکجای سیستم است که با Win+Shift+C فعال می شود. با این ابزار می توانید رنگ ها را از هر نقطه روی صفحه انتخاب کنید، انتخابگر به طور خودکار رنگ را در کلیپ بورد شما در قالبی تنظیم شده کپی می کند. Color Picker حاوی ویرایشگری است که تاریخچه ای از رنگ های انتخاب شده قبلی را نشان می دهد، به شما امکان می دهد رنگ انتخابی را دقیق تنظیم کنید و نمایش های رشته های مختلف را کپی کنید.
  • Crop And Lock: ابزاری است که یک پنجره جدید ایجاد می کند که یک برش یا یک تصویر کوچک از یک پنجره دیگر است.
  •  Environment Variables: یک راه آسان و راحت برای مدیریت متغیرهای محیطی ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد پروفایل هایی را برای مدیریت مجموعه ای از متغیرها ایجاد کنید.
  • FancyZones: یک مدیر پنجره است که ایجاد طرح‌بندی‌های پیچیده پنجره را آسان می‌کند و به سرعت پنجره‌ها را در آن طرح‌بندی‌ها قرار می‌دهد.
  • File Explorer add-ons: پنجره پیش‌نمایش و رندر ریز عکس‌ها را در File Explorer فعال می‌کنند تا انواع فایل‌ها را نمایش دهد. برای فعال کردن صفحه پیش نمایش، تب "View" را در File Explorer و سپس "Preview Pane" را انتخاب کنید.
  • File Locksmith: برای بررسی اینکه کدام فایل ها در حال استفاده هستند و توسط کدام فرآیندها استفاده می شود. روی یک یا چند فایل انتخاب شده در File Explorer کلیک راست کنید و سپس What's using this file را انتخاب کنید.
  •  Hosts file editor: ویرایشگر فایل Hosts روشی مناسب برای ویرایش فایل «Hosts» است که حاوی نام‌های دامنه و آدرس‌های IP منطبق است و به عنوان نقشه برای شناسایی و مکان‌یابی میزبان‌ها در شبکه‌های IP عمل می‌کند.
  •  Image Resizer: یک افزونه Windows Shell برای تغییر اندازه سریع تصاویر است. با یک کلیک راست ساده از File Explorer، اندازه یک یا چند عکس را فوراً تغییر دهید.
  • Keyboard Manager: به شما این امکان را می دهد تا با نقشه برداری مجدد از کلیدها و ایجاد میانبرهای صفحه کلید خود، صفحه کلید را برای بهره وری بیشتر سفارشی کنید.
  • Mouse utilities: در تنظیم و بهبود عملکرد ماوس و مکان نما به کاربر کمک می کنند.
  •  Mouse Without Borders: این ابزار شما را قادر می سازد تا از طریق یک صفحه کلید و ماوس با چندین کامپیوتر ارتباط برقرار کنید و محتویات و فایل های کلیپ بورد را به طور یکپارچه بین دستگاه ها به اشتراک بگذارید.
  •  Paste as Plain Text: به شما امکان می‌دهد با یک میانبر کلید سریع (Ctrl+⊞ Win+V)، متن خام (بدون هیچ فرمتی) را از کلیپ‌بورد خود Paste کنید.
  • Peek: به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن چندین برنامه یا وقفه در جریان کار، پیش نمایشی از محتوای فایل را ببینید. کافیست به سادگی فایل را انتخاب کنید و از میانبر (Ctrl+Space) استفاده کنید.
  • PowerRename: شما را قادر می سازد تا برای انبوهی از فایل ها به تغییر نام، جستجو و جایگزینی (searching & replacing) بپردازید. این ابزار شامل قابلیت های پیشرفته ایی در این زمینه نیز است. امکان استفاده از عبارات منظم، انجام عملیات بر روی انواع فایل های خاص، پیش نمایش نتایج و توانایی لغو تغییرات، از جمله این قابلیت ها هستند.
  • Quick Accent: یک روش جایگزین برای تایپ کاراکترهای خاص مربوط به لهجه است. در اکثر موارد کاراکترهای خاص مربوط به لهجه را با استفاده از ترکیبی از کلیدهای صفحه کلید تایپ می کنیم. این ابزار برای زمانی مفید است که صفحه کلید از آن لهجه خاص با ترکیب کلیدها پشتیبانی نمی کند.
  • Registry Preview: ابزاری برای مشاهده و ویرایش فایل های رجیستری ویندوز است.
  •  PowerToys Run: می تواند به شما کمک کند برنامه خود را بلافاصله جستجو و راه اندازی کنید. برای باز کردن، از میانبر Alt+Space استفاده کنید و شروع به تایپ کنید.
  • Screen Ruler: به شما امکان می دهد تا به سرعت پیکسل ها را بر اساس تشخیص لبه تصویر اندازه گیری کنید. برای فعال کردن، از میانبر ⊞ Win+Shift+M استفاده کنید.
  • Shortcut Guide: میانبرهای موجود برای وضعیت فعلی دسکتاپ را نشان می دهد.
  •  Text Extractor: یک راه راحت برای کپی کردن متن از هر نقطه روی صفحه نمایش شما است. برای فعال کردن، از کلیدهای میانبر ⊞ Win+Shift+T استفاده کنید.
  • Video Conference Mute: ابزاری برای بی‌صدا کردن کنفرانس ویدیویی! راهی سریع برای «بی‌صدا کردن» میکروفون و دوربین شما در حین تماس کنفرانس، با استفاده از ⊞ Win+Shift+Q و بدون توجه به برنامه‌ای است که در حال حاضر روی آن فوکوس دارد.

دانلود Microsoft PowerToys v0.80.1 - پاورتویز، مجموعه ابزارهای سفارشی سازی ویندوز

💿 نام نرم افزارPowerToys
📌 شماره نسخهv0.80.1
📁 دسته بندیسیستمی
💾 حجم فایل266 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/1/23
📊 تعداد دانلود5,895
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار PowerToys چیست؟

پاورتویز مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای کاربران ویندوز گردآوری نموده است که با بکارگیری آن ها می توانند ویندوز خود را برای بهره وری بیشتر تنظیم کنند.

آخرین ورژن نرم افزار PowerToys را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار PowerToys به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی PowerToys: Microsoft, Microsoft PowerToys, PowerToys, tweak Windows, tweaker, Windows, Windows customizer, بهینه سازی, بهینه سازی ویندوز, پاورتویز, ابزارهای سفارشی سازی ویندوز, نرم افزار PowerToys, جعبه ابزار ویندوز, مجموعه ابزار کاربردی ویندوز, ابزار های کاربردی برای ویندوز, مدیریت ویندوز, ابزار های کاربردی ویندوز, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف , ئهزقخسخبف , دانلود Microsoft PowerToys پاورتویز مجموعه ابزارهای سفارشی سازی ویندوز, How to crack PowerToys, طریقه/روش/راهنمای کرک PowerToys, Torrent/Usnet/Buy PowerToys, Setup PowerToys, Install PowerToys, دانلود رایگان نرم افزار PowerToys, P30Download PowerToys, Danlod/Danload/Donload PowerToys, nhkg,n kvl htchv PowerToys, Download PowerToys Software, PowerToys for windows, PowerToys Trial, PowerToys last Version/Edition, PowerToys New Version, PowerToys Update, PowerToys Free Full Licensed, PowerToys Repacked, PowerToys Direct Download Link (DDL), PowerToys Crack, Get PowerToys, PowerToys Keygen, PowerToys Patch, PowerToys Serial, PowerToys Portable, برنامه PowerToys, 0.80.1, Microsoft, Microsoft PowerToys, PowerToys, tweak Windows, tweaker, مدیریت ویندوز, پاورتویز, Windows, Windows customizer, ابزار های کاربردی برای ویندوز, ابزارهای سفارشی سازی ویندوز, بهینه سازی, بهینه سازی ویندوز, جعبه ابزار ویندوز, PowerToys is a set of utilities for power users to tune and streamline their Windows experience for greater productivity., حخصثقفخغس, حخصثقفخغس, خرید PowerToys, به روز ترین ورژن PowerToys, آخرین ورژن PowerToys, آخرین نسخه PowerToys, جدیدترین ورژن PowerToys, جدیدترین نسخه PowerToys, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید پاورتویز, به روز ترین نسخه پاورتویز, آخرین نسخه پاورتویز, آخرین ورژن پاورتویز, جدیدترین نسخه پاورتویز, اموزش راهنمای نصب پاورتویز, نسخه نهایی پاورتویز, ورژن جدید پاورتویز, \h,vj,dc, mh,vj,dc,0.80.1, داونلود/دانلد/تورنت پاورتویز مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای کاربران ویندوز گردآوری نموده است که با بکارگیری آن ها می توانند ویندوز خود را برای بهره وری بیشتر تنظیم کنند., تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار پاورتویز با ترافیک نیم بها, برنامه پاورتویز, برای ویندوز پاورتویز, فول لایسنس پاورتویز, شماره سریال پاورتویز, دانلود رایگان پاورتویز با لینک مستقیم, کرک پاورتویز, کیجن پاورتویز, پچ پاورتویز, پاورتویز پرتابل, پاورتویز بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان پاورتویز, آپدیت پاورتویز, دانلود مایکروسافت پاورتویز v0.80.1 - پاورتویز، مجموعه ابزارهای سفارشی سازی ویندوز, پی سی, پی 30, بهترین Clipboard Tools, بهترین Optimizer, بهترین Registry Tools, بهترین System, بهترین نرم افزار ابزار کلیپ بورد, بهترین نرم افزار بهینه ساز, بهترین نرم افزار ابزار رجیستری, بهترین نرم افزار سیستمی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-04-11
01:30:56