دانلود IP Subnet Calculator v0.0.1 - نرم افزار محاسبه ساب نت آی پیدانلود IP Subnet Calculator v0.0.1 - نرم افزار محاسبه ساب نت آی پیدانلود IP Subnet Calculator v0.0.1 - نرم افزار محاسبه ساب نت آی پی

دانلود نرم افزار IP Subnet Calculator

کار به عنوان یک مدیر شبکه معمولاً نیاز دارد که وظایف اداری خاصی را انجام دهید تا آن را در پارامترهای بهینه حفظ کنید. اگرچه برخی از آنها نیاز به پردازش دستی دارند، برخی دیگر را می توان با تکیه بر نرم افزار شخص ثالث سریعتر حل کرد. اگر در شرایط فوق قرار گرفتید، ممکن است نرم افزار IP Subnet Calculator همان ابزاری است که به دنبال آن هستید.
این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند و عملکردهای ساده است، بنابراین دسترسی کلی بالایی را برای شما فراهم می کند. اگرچه فاقد هر گونه مستندات کمکی است، عملکردهای ساده آن توسط کاربرانی که دانش متوسط رایانه شخصی دارند و مفاهیم اساسی شبکه را درک می کنند، به راحتی قابل دسترسی است.

هیچ بخش پیکربندی، منو یا صفحه دیگری ندارد زیرا همه عملکردهای اصلی آن از پنجره اصلی قابل دسترسی و تنظیم هستند. اگر به روشی سریع و راحت برای نمایش زیرشبکه ها از یک آدرس IP تعریف شده توسط کاربر نیاز دارید، می توانید به ماشین حساب زیرشبکه IP اعتماد کنید. این اپلیکیشن با تایپ آدرس مورد نظر در فیلد مربوطه و تعیین حداکثر میزان نتیجه، به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت این کار را انجام دهید.
پس از تنظیم پارامترهای مورد نیاز، باید بین حالت Network و Host یکی را انتخاب کنید، دکمه Calculate را بزنید تا اپلیکیشن نتایج را در پنجره اصلی خود نمایش دهد.
در صورتی که می خواهید مقادیر به دست آمده را ردیابی کنید، برنامه به شما امکان می دهد محتوای هر سلول را در کلیپ بورد کپی کنید تا بتوانید آن را به راحتی به هر سند متنی منتقل کنید. به طور خلاصه، IP Subnet Calculator یک برنامه کاربردی سبک است که به شما امکان می دهد زیر شبکه را برای هر آدرس IP معتبر تعریف شده توسط کاربر به روشی آسان نمایش دهید. این بدون مستندات کمکی ارائه می شود و دارای یک رابط کاربری ساده به همراه عملکردهای آسان برای استفاده است.