دانلود Franzis EMOTION Projects #2 Professional v2.27.04017 x64 - نرم افزار تغییر حس و حال عکس

دانلود نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional=

Franzis EMOTION به شما کمک می کند تا حس و حال (موود) عکس هایتان را به راحتی تغییر دهید!
در واقع نرم‌افزار Franzis EMOTION Projects یک ابزار پیشرفته برای ویرایش و ارتقاء عکس‌ها است که با تمرکز بر ایجاد تاثیرات احساسی و هنری در تصاویر طراحی شده است. این نرم‌افزار ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر خود را به شیوه‌ای خلاقانه و حرفه‌ای ویرایش کنند. به آن ها کمک می‌کند تا احساسات و حالت‌های مختلف را از طریق ویرایش‌های هنری و تنظیمات خاص به تصاویر منتقل کنند. رابط کاربری این نرم‌افزار با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند، به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای مناسب باشد. Franzis EMOTION شامل مجموعه‌ای از افکت‌ها و فیلترهای آماده است که می‌توانند به سرعت به تصاویر اضافه شوند و سبک‌های مختلفی را ایجاد کنند. علاوه بر این، کاربر می تواند از ابزارهای پیچیده‌تری نیز برای ویرایش دقیق‌تر رنگ‌ها، مدیریت لایه‌ها و تنظیمات دیگر استفاده کند. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب حالت‌هایی مانند دراماتیک، رویایی، مرموز یا شاد در ترکیب با سبک‌های تصویری مانند سرد، پر زرق و برق، وینتیج یا مدرن، فعالانه بر ظاهر تصویر خود تأثیر بگذارید.

به طور کلی، باید گفت این نرم افزار زمینه کاملا جدیدی را در پردازش تصویر ایجاد می کند و برای کسانی که به دنبال ویرایش حرفه‌ای و خلق تصاویر با بار احساسی قوی هستند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Franzis EMOTION Projects:

  • انتقال احساسات و حالت‌های مختلف از طریق ویرایش‌های هنری و تنظیمات خاص
  • مناسب برای مناظر، عکاسی خیابانی و پرتره
  • افکت‌ها و فیلترهای پیش‌تنظیم‌شده : شامل مجموعه‌ای از افکت‌ها و فیلترهای آماده
  • ابزارهای ویرایش پیشرفته : برای ویرایش دقیق‌تر رنگ‌ها، مدیریت لایه‌ها و تنظیمات دیگر
  • حاوی - 4 فیلتر هوشمند: SmartSky، SmartOrganics، SmartSkin، SmartContrast
  • دستیار بهینه سازی برای تنظیم نویز، مقدار تون،  دینامیک و وضوح
  • شامل پلاگین برای فتوشاپ و لایت روم
  • ماژول SmartGrain برای تنظیم اندازه دانه ایده آل
  • اصلاح خراشیدگی و نقطه سنسور
  • پردازش دسته ای
  • ویرایش تصویر RAW

دانلود Franzis EMOTION Projects #2 Professional v2.27.04017 x64 - نرم افزار تغییر حس و حال عکس

💿 نام نرم افزارEMOTION Projects #2 Professional=
📌 شماره نسخهv2.27.04017
📁 دسته بندیویرایشگر عکس
💾 حجم فایل162 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/6/3
📊 تعداد دانلود731
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional= چیست؟

حال و هوای یک تصویر زندگی و معنا می آورد! EMOTION projects حس و حال را بهبود می بخشد و در نتیجه عکس هایی از نظر بصری چشمگیر ایجاد می کند.

آخرین ورژن نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional= را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional= به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional= چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار EMOTION Projects #2 Professional= در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی EMOTION Projects #2 Professional=: تغییر حال و هوای عکس, افکت‌های هنری, فیلترهای آماده عکس, ویرایش رنگ های تصویر, ویرایش تصاویر RAW, پلاگین فتوشاپ و لایت روم, فیلترهای هوشمند برای بهینه‌سازی تصاویر, تنظیم نویز و وضوح تصویر, افکت های عکس دراماتیک و رویایی, ویرایش حرفه‌ای عکس, FRANZIS Verlag GmbH full software collection, بقشدظهس رثقمشل لپذا, بقشدظهس رثقمشل لئذا,دانلود Franzis EMOTION Projects Professional نرم افزار تغییر حس و حال عکس, How to crack EMOTION Projects #2 Professional=, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download EMOTION Projects #2 Professional= Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get EMOTION Projects #2 Professional=, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه EMOTION Projects #2 Professional= 2.27.04017, The mood of an image brings life and meaning! EMOTION projects professional enhances the mood, resulting in visually striking photos., ثپخفهخد حقختثزفس #2 حقخبثسسهخدشم=, ثئخفهخد حقختثزفس #2 حقخبثسسهخدشم=,خرید EMOTION Projects #2 Professional=, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, 2.27.04017, داونلود/دانلد/تورنت حال و هوای یک تصویر زندگی و معنا می آورد! EMOTION projects حس و حال را بهبود می بخشد و در نتیجه عکس هایی از نظر بصری چشمگیر ایجاد می کند., تحميل, دریافت, دانلود فرانزیس ایموشن پراجکت #2 پرو v2.27.04017 - نرم افزار تغییر حس و حال عکس, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-08-22
12:17:38