دانلود Life 2009 S01E06: Insects - مستند حیات، قسمت ششم: حشرات

دانلود حیات - حشرات

"Life" یک مجموعه ی مستند حیات وحش ساخت شبکه ی BBC است که از شبکه ی BBC:One و شبکه BBC: HD  پخش شده است.
این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود.


منبع: www.p30download.com


قسمت ششم از این مجموعه وارد دنیای اعجاب انگیز حشرات می شود. فراوان ترین موجودات روی زمین هستند؛ حشرات را می توان بزرگترین گروه از بند پایان دانست که تا کنون حدود یک میلیون گونه از آنها کشف شده است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. حشرات یا شش پایان ساکن خشکی هستند و بعضی بطور ثانویه آبزی شده‌اند. سر ۶ قطعه وسینه ۳ قطعه است که معمولا دارای ۳ جفت پا و دو جفت بال است. شکم اصولا ۱۱ قطعه بدون زواید حرکتی دارد. چشمها مرکب و ساده‌اند.

کلمات کلیدی: BBC, Life, 2009, بی بی سی, حیات, لایف, حیات وحش, طبیعت, مستند, حشرات, مستند زندگی, British Broadcasting Corporation (BBC) full movie collection, ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), ذقهفهسا ذقخشیزشسفهدل زخقحخقشفهخد (ذذز), Download Life - Insects Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, مهبث - هدسثزفس, مهبث - هدسثزفس, Insects and - species outnumber all higher animals by far. Their immense variety reflect adaptation to an extreme range of ecological conditions.., دانلود Life 2009 S01E06 Insects مستند حیات قسمت ششم حشرات, دانلود تولیدات بی بی سی, بی بی سی فول کالکشن, fd fd sd, fd fd sd, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم حیات - حشرات, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, pdhj - pavhj, pdhj - pavhj,David Attenborough, Lincoln Brower, Tim Fogg, Jim Spickler, Oprah Winfrey , 1280x720, 2009, bbc, david attenborough, Life, MKV, X264, بی بی سی, حیات, Documentary, WildLife, دانلود Life 2009 S01E06: Insects - مستند حیات، قسمت ششم: حشرات,
2020-05-30
10:00:30

دانلود Life 2009 S01E06: Insects - مستند حیات، قسمت ششم: حشرات

📺 نامLife - Insects
📁 دسته بندیحیات وحش
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل257 + 6410 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1389/8/1
📊 تعداد دانلود25,516
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها