دانلود Xplorer2 Ultimate v5.5.0.1 x64/x86 - نرم افزار جایگزین مای کامپیوتر

دانلود نرم افزار Xplorer2

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از کامپیوتر وقت آن رسیده تا فایل منیجر ویندوز را با یک ابزار ویندوز اکسپلورر جدید که با علم خاصی برای کسانی که دائم در حال جابه جایی بین فولدرها، کپی کردن، جابه جا کردن و جستجو کردن فایل هایشان هستند طراحی شده و نامش Xplorer2 است عوض کنیم.
نرم افزار Xplorer² Ultimate جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می‌شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می‌شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید.

اگر یک فایل حجیم چند گیگا بایتی دارید و می خواهید آن را مثلاً با آوردن روی چند سی دی با خود حمل کنید و به جای دیگری ببرید Xplorer2 می تواند آن را برای شما به صورت قطعه های کوچک تر در آورد یا اصطلاحا Split نماید و بعد دوباره در زمانی که نیاز دارید این قطعات را به هم متصل کند. برای انجام اینکار به سراغ منوی Action و گزینه ی Split بروید و بعد فقط حجم قطعات را مشخص کنید. برای بهم چسباندن قطعات نیز ابتدا از لیست شدن و وجود همه ی فایلها مطمئن شوید بعد جمیع قطعات را انتخاب کنید و در منوی Action به سراغ گزینه ی Join بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xplorer2:
- امکان باز کردن تب
- دارای رابط کاربری با پنل دوگانه یا dual
- وجود میانبرهای بسیار بر روی کیبورد
- قابلیت بوک مارک کردن فایل ها و فولدرها
- امکان جستجوی فایل ها با استفاده از فیلترها
- امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن آن
- رابط کاربری سه وجهی
- قطعه قطعه کردن و بهم چسباندن قطعات فایل ها
- سرعت و قدرت بالای لود
- پشتیبانی از ویندوز 95, 98, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista 32 & 64 bit
- و ...

دانلود Xplorer2 Ultimate v5.5.0.1 x64/x86 - نرم افزار جایگزین مای کامپیوتر

💿 نام نرم افزارXplorer2
📌 شماره نسخهv5.5.0.1
📁 دسته بندیمدیریت فایل ها
💾 حجم فایل5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/11/4
📊 تعداد دانلود48,694
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Xplorer2 چیست؟

مدیریت سریع اطلاعات و فایل ها

آخرین ورژن نرم افزار Xplorer2 را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Xplorer2 به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Xplorer2 چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Xplorer2 در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Xplorer2: file manager, file explorer, folder manager, manage, explorer, manager, مدیریت فایل, مرورگر فایل, اکسپلورر, دانلود اکسپلورر, دانلود نرم افزار مدیریت اطلاعات, دانلود نرم افزار مدیریت فایل, دانلود نرم افزار فایل اکسپلورر, دانلود نرم افزار فایل منیجمنت, فایل اکسپلورر, مدیریت پوشه ها, فولدر منیجمنت, منیج, منیجر, ZABKAT full software collection, ظشذنشف, ظشذنشف, دانلود Xplorer2 Pro نرم افزار جایگزین کاوشگر مای کامپیوتر , How to crack Xplorer2, طریقه/روش/راهنمای کرک Xplorer2, Torrent/Usnet/Buy Xplorer2, Setup Xplorer2, Install Xplorer2, دانلود رایگان نرم افزار Xplorer2, P30Download Xplorer2, Danlod/Danload/Donload Xplorer2, nhkg,n kvl htchv Xplorer2, Download Xplorer2 Software, Xplorer2 for windows, Xplorer2 Trial, Xplorer2 last Version/Edition, Xplorer2 New Version, Xplorer2 Update, Xplorer2 Free Full Licensed, Xplorer2 Repacked, Xplorer2 Direct Download Link (DDL), Xplorer2 Crack, Get Xplorer2, Xplorer2 Keygen, Xplorer2 Patch, Xplorer2 Serial, Xplorer2 Portable, برنامه Xplorer2, 5.5.0.1, explorer, file explorer, file manager, folder manager, manage, manager, مدیریت فایل, مرورگر فایل, نرم افزار Xplorer2, اکسپلورر, Lightweight yet powerful tabbed dual pane file and information manager, طحمخقثق2, طحمخقثق2, خرید Xplorer2, به روز ترین ورژن Xplorer2, آخرین ورژن Xplorer2, آخرین نسخه Xplorer2, جدیدترین ورژن Xplorer2, جدیدترین نسخه Xplorer2, 5.5.0.1, داونلود/دانلد/تورنت مدیریت سریع اطلاعات و فایل ها, تحميل, دریافت, دانلود اکسپلورر تو آلتیمیت v5.5.0.1 x64/x86 - نرم افزار جایگزین مای کامپیوتر , پی سی, پی 30, بهترین File Management, بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-01-24
13:45:19