دانلود Survivorman 2013: Season 3 - مستند زنده ماندن در شرایط سخت: فصل سوم

دانلود مرد بازمانده

این مجموعه محصول Discovery Channel بوده و مجری آن Les Stroud می باشد که خبره زنده ماندن در شرایط سخت یا survival expert است. در هر قسمت از این مجموعه او در محل هایی مثل جنگل، کوهستان، صحرا، بیایان و ... بدون همراه داشتن آب و غذا و تجهیزات لازم مستقر می شود و باید با استفاده از مهارت های شخصی که درخصوص زنده ماندن در شرایط سخت دارد، استفاده و 7 روز را در آنجا سپری کند.
مهمترین چالش هایی که او با آن ها روبرو می شود نبود منابع آب، غذا دشواری فراهم نمودن آتش و ساخت سرپناه امن و مقاوم می باشد. کلیه کارهای فیلم برداری نیز توسط خود او انجام می شود و فرد دیگری نیز وی را همراهی نمی کند. تلاش انسان برای زنده ماندن را در این مستند خواهید دید.
Survivorman مجموعه ای است که در آن فردی خود را در شرایط یک بازمانده از یک سانحه و یا ... در محیطی دور افتاده قرار می دهد.

به عنوان مثال فردی را تصور کنید که به دلیل سقوط هواپیمای دو موتوره اش در کوهستانی مجبور است مدتی زنده بماند تا نیروهای نجات او را پیدا کنند.
Les Stroud فردی هست که در مجموعه دیدنی Survivorman شما را با راه ها و روش های متفاوت زنده ماندن در این شرایط سخت آشنا می کند.
اکثر قسمت ها این فرد باید حدود یک هفته در آن شرایط زنده بماند و از پس مشکلات عمده ای مانند پیدا کردن غذا و آب و ساختن مکانی برای خوابیدن و ... بیاید.
و در خیلی از قسمت ها از تجهیزات به جای مانده به بهترین نحو استفاده می کند به عنوان مثال در قسمتی که سناریو یک بازمانده از سقوط یک هواپیمای دو موتوره در کوهستان را اجرا می کند با باقیمانده سوخت باک هواپیمایش آتش روشن می کند و از آهن پاره های هواپیما برای کندن پناهگاهی در برف استفاده می کند.
ولی چرا مستند مرد بازمنده زیباتر از مستند انسان در برابر طبیعت است؟
- از نکات بسیار جالب این مجموعه این است که به همراه Les Stroud هیچ فرد دیگری نخواهد بود و برای فیلم برداری، خود Les Stroud دوربین و تجهیزات جانبی آن که باطری و پایه است را جمعا با وزن 30 کیلوگرم با خود اینور و آنور می برد و در واقع فیلم برداری در آن شرایط سخت نیست به عهده خود اوست. (پس فقط خودش و خودش است)
- در طول سفر به ایشان یک تلفن ماهواره ایی داده می شود که اگر خدای نکرده شرایط خیلی وخیم بشه و دچار سانحه شود بتواند درخواست کمک بدهد ولی بارها Les Stroud نشان می دهد که حتی تلفن ماهواره ایش هم قطع است!! و واقعا تنهای تنها است و اگر کوچکترین حادثه ایی برای اون پیش بیاد هیچ راه نجاتی نیست. (پس واقعا تنهای تنها است)

کلمات کلیدی: دانلود مستند مرد بازمانده, دانلود مستند Survivorman:Sierra Nevada, دانلود مستند Survivorman:Colorado Rockies, دانلود مستند Survivorman:Arctic Tundra, دانلود مستند Survivorman:Temagami Hunting, دانلود مستند Survivorman:Australian Outback, دانلود مستند Survivorman:Papua New Guinea, فصل سوم مستند مرد بازمانده, , Download Survivorman Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, سعقرهرخقپشد, سعقرهرخقئشد, No food, no shelter, no fresh water - one man alone in the wild for seven days with only his wits and stamina to sustain him. , دانلود Survivorman 2008 Season3 مستند مرد بازمانده فصل سوم, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم مرد بازمانده, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, lvn fhclhkni, lvn fhclhkni,Les Stroud , Documentary , 2008, 624x352, avi, documentary, dvdrip, مستند, Documentary, Nature, Documentary, WildLife, دانلود Survivorman 2013: Season 3 - مستند زنده ماندن در شرایط سخت: فصل سوم,
2016-03-05
16:57:47

دانلود Survivorman 2013: Season 3 - مستند زنده ماندن در شرایط سخت: فصل سوم

📺 نامSurvivorman
📁 دسته بندیطبیعت
🌍 زبانEnglish
⏳ مدت زمان~44 (دقیقه)
💾 حجم فایلهر قسمت حدود 350 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/11/25
📊 تعداد دانلود13,447
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها