دانلود کتاب آموزشی MSP 2000
مایکروسافت پراجکت یكی از نرم افزارهای مهم جهان برای طراحی، تحلیل و كنترل پروژه ها است. بطور كلی، در رشته صنایع از این نرم افزار بسیار استفاده میشود. اما میتوان برای هر نوع پروژه دیگر نیز از قابلیتهای گسترده این برنامه استفاده كرد.
از این نرم افزار می توان برای مدیریت زمانی پروژه های بزرگ و کوچک و حتی کنترل اعمال روزانه فردی استفاده کرد.
کاربردی و ساده و از خانواده مایروسافت آفیس است که توسط این نرم افزار ما مدیریت زمان را بدست میگیریم ، در صورتی که برنامه به درستی تعریف شده باشد بهترین بازدهی را دارا است در غیر اینصورت ممکن است برای پروژه مشکلاتی پیش بیاید لذا در این امر برای پروژه های بزرگ باید از افراد با تجربه و مجرب استفاده شود و شرکت ها میتوانند برای پرورش نیروی کنترل پروژه از افراد مبتدی را در پروژه های کوچک مشارکت دهند و در پروژه های برزگ به تدریج استفاده نمایند.
مزیت این روش رو بعد از اولین پروژه با حضور کنترل پروژه قوی میتوان درک کرد لذا پیشنهاد من به تمام شرکتها این هست که از یک فرد بعنوان کنترل پروژه استفاده نمایند.
از نظر چارت سازمانی کنترل پروژه در صدر و غیرمستقیم اعمال سرپرست کارگاه را بررسی میکند و در واقع نمایشگر مشکلات و مزایای پروژه است.

کلمات کلیدی: msp project, آموزش msp, msp 2000 training, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب آموزشی MSP 2000, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, آموزش کامل Ms Project 2000 به زبان فارسی, Persian, msp project, کتاب, آموزش msp, Computer, Application, Computer, Computer, دانلود کتاب آموزشی MSP 2000,
2012-05-08
23:27:42

دانلود کتاب آموزشی MSP 2000

📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل32.8 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/4/18
📊 تعداد دانلود17,259
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها